Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 70/359
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 53-37-970 , fax. 022 53-37-563
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy
ul. Powstańców Śląskich 70/359 70/359
01-381 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 53-37-970, fax. 022 53-37-563
REGON: 01525966300029 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bemowo.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja systemu kontroli dostępu oraz rejestracji czasu pracy w Urzędzie m. st. Warszawy dla Dzielnicy Bemowo. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemu kontroli dostępu oraz rejestracji czasu pracy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429611001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji co najmniej jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. usługi polegającej na konserwacji systemu kontroli dostępu oraz rejestracji czasu pracy o wartości minimum 10 000,00 zł netto. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzony wg. załącznika Nr 2 do SIWZ - druk Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych usług wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, o których mowa w Części I pkt 1 lit c) SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów- sporządzony wg. załącznika nr 6 do SIWZ - druk Doświadczenie zawodowe. d) dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w Części I pkt 2 lit. c) SIWZ zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bemowo.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i uruchomienie dodatkowych elementów do Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK) w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (postępowanie nr ZP/PN/D/24/2016)
Dodano: 2016-07-27 - ROZBUDOWA SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU, TELEWIZJI CYFROWEJ IP, DEPOZYTORÓW KLUCZY NA WYBRANYCH BUDYNKACH UCZELNI 30/2016
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa drukarek do kart dostępu, kart dostępu, holderów i smyczy dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; znak sprawy: AEZ/S-147/2015
Dodano: 2015-09-15 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu kontroli dostępu w części budynku Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie
Dodano: 2015-08-21 - Dostawa drukarek do kart dostępu, kart dostępu, holderów i smyczy dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; znak sprawy: AEZ/S-123/2015
Dodano: 2015-08-20 - Modernizacja systemu kontroli dostępu w budynku C w obiekcie IPN przy ul. Kłobuckiej 21
Dodano: 2015-08-12 - Rozbudowę systemu kontroli dostępu
Dodano: 2015-08-12 - Dostawa i instalacja systemu elektronicznej ewidencji kluczy w Parku Naukowo Technologicznym
Dodano: 2015-07-30 - Rozbudowę Systemu Kontroli Kluczy (SKK) UKNF w budynku przy ul. Jasnej 8 w Warszawie
Dodano: 2015-05-29 - Dostawy urządzeń oraz materiałów instalacyjnych do systemu kontroli dostępu oraz monitoringu
Dodano: 2015-05-18