Przetargi.pl
Konserwacja systemów klucza centralnego typu: Wilka Schliesstechnik i ABUS PFAFFENHAIN w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie oraz świadczenie usługi pogotowia ślusarskiego -KC-zp.272-698/14

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6173595 , fax. (012) 6173595, 6173363
  • Data zamieszczenia: 2014-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363
    REGON: 00000157700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja systemów klucza centralnego typu: Wilka Schliesstechnik i ABUS PFAFFENHAIN w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie oraz świadczenie usługi pogotowia ślusarskiego -KC-zp.272-698/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Przeprowadzenia przeglądów rocznych połączonych z konserwacją systemów klucza centralnego zainstalowanych w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie w okresie wakacyjnym (lipiec sierpień) w roku 2015 i 2016; 2. Naprawa systemu systemów klucza centralnego poprzez wymianę jego uszkodzonych elementów, zlecona każdorazowo przez Zamawiającego, a polegająca na dorobieniu kluczy, gałek lub wkładek; 3. Świadczenie usług pogotowia ślusarskiego polegających na zapewnieniu dostępu do pomieszczeń zamkniętych w sytuacjach awaryjnych. Budowa systemów klucza centralnego I. Założenia ogólne: 1. Zastrzeżony profil klucza - brak możliwości swobodnej duplikacji kluczy w punktach dorabiania, profil chroniony patentem, praktyczna weryfikacja braku możliwości dowolnego duplikowania kluczy. 2. Produkty zastosowane w systemie wyprodukowano z zachowaniem norm systemu jakości ISO 9001. 3. Wszystkie zamknięcia (drzwi) w obiekcie są wyposażone w urządzenia systemowe (z wyjątkiem wewnętrznych drzwi łazienkowych w składach). 4. Elementy systemu stosowane w drzwiach mieszkańców - wkładki z gałką od strony wewnętrznej, wkładki dwustronne. II. Założenia szczegółowe: 1. Klucz generalny - obejmuje dostępem wszystkie zamknięcia w obrębie obiektu objęte systemem - średnio 4 klucze na obiekt (razem około 70 szt.) 2. Klucz grupowy administracja - obejmuje dostępem: pomieszczenia administracji magazyny, portiernię, wejście główne do budynku - średnio 2 klucze na obiekt (razem około 40 szt.) 3. Klucz grupowy pokojowa - (odrębnie dla każdej kondygnacji) obejmuje dostępem: wejścia do składów mieszkalnych, kuchni, balkonów, pomieszczenia socjalne, wyjścia ewakuacyjne, pralnie -średnio 2 klucze na kondygnację (razem około 150 szt.). 4. Klucz grupowy portiernia - obejmuje dostępem: pomieszczenia portierni, wejście główne do DS., wyjścia ewakuacyjne, klatka schodowa), wc ogólnodostępne - średnio 2 klucze na obiekt (razem około 40 szt.). 5. Klucz grupowy -inne -obejmuje inne pomieszczenia - średnio 2 klucze na obiekt (razem około 40 szt.). 6. Klucz indywidualny mieszkańca - obejmuje dostępem: drzwi wejściowe do składu + wejście do danego pokoju mieszkalnego - średnio 3 klucze na pokój (razem około 16.000 szt.) każdy mieszkaniec ma do dyspozycji 1 klucz. 7. Klucze indywidualne do pomieszczeń:pralnie, suszarnie, rowerownia, serwerownia, centrala telefoniczna, klub, lektorium, WC ogólnodostępne, magazyny wymiennik c.o.i c.w.u. + hydrofornia, rozdzielnia elektryczne., zawory wody, pomieszczenia techniczne, wentylatorownia, - razem około 300 szt. ZAKRES PRAC - Przegląd roczny - konserwacja systemów. Przegląd roczny - konserwacja systemów klucza centralnego wymienionych w Tabeli 1 i 2 (razem około 7.800 szt elementów systemu), polega na: 1) przekodowywaniu elementów systemowych - zmiana dostępności w systemie, 2) sprawdzeniu prawidłowości działania wszystkich elementów systemu, 3) wymianie uszkodzonych (zużytych) elementów systemu o wartości jednostkowej do 30 zł. Przegląd roczny winien być przeprowadzony w miesiącach lipiec-sierpień we wszystkich obiektach objętych umową, 1) szczegółowe terminy dla poszczególnych obiektów winny być uzgodnione z Zamawiającym na podstawie przedstawionego i zaakceptowanego harmonogramu prac, 2) po dokonaniu przeglądów, dla każdego obiektu winien być sporządzony protokół określający stan techniczny systemu - wykonane czynności oraz prace konieczne do wykonania celem utrzymania go w pełnej sprawności technicznej. Protokół winien być podpisany przez przedstawicieli obu stron. 3) Za wykonanie czynności Wykonawca będzie pobierał kwotę zryczałtowaną . 4) Podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę będzie (Protokół Przeglądu Rocznego i Konserwacji) sporządzony dla każdego obiektu oddzielnie. 5) Protokoły te będą podstawą do wystawienie zleceń Wykonawcy koniecznych do utrzymania systemów w należytej sprawności technicznej. ZAKRES PRAC - Naprawa systemu klucza centralnego . 1. Zamawiający może zlecać Wykonawcy wykonywanie napraw systemów klucza centralnego poprzez naprawę lub wymianę zużytych elementów systemów takich jak: klucze, wkładki, gałki itp., na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego a Wykonawca musi przyjąć je do realizacji. 2. Koszty dostarczanych i montowanych przez Wykonawcę elementów systemu do realizacji zamówień cząstkowych określa oferta Wykonawcy. 3. Naprawy systemów będą realizowane przez Wykonawcę zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy, 4. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji prac w terminach wskazanych w zamówieniu cząstkowych przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane naprawy w zakresie robocizny i materiałów na okres min. 24 miesięcy. Łączna wartość zleceń związanych z naprawą elementów sytemu w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć wartości 70.000,00 zł brutto ZAKRES PRAC - Pogotowie ślusarskie W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostęp do pomieszczeń znajdujących się w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH określonych w Tabelach 1, 2 i 3 we wszystkie dni tygodnia: 1. w tym w dni robocze : poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek od godz.15:00 do godz. 7:00 następnego dnia roboczego, 2. w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) całodobowo do godziny 7:00 następnego dnia roboczego, Obowiązkiem Wykonawcy jest reagowanie na nieprawidłowości w pracy systemów klucza centralnego zgłaszanych przez Zamawiającego na czynny czynny całodobowo nr telefonu. w czasie do 2 godzin w sytuacjach awaryjnych , oraz do 48 godzin w pozostałych licząc dni robocze. Łączna wartość zleceń związanych z zapewnieniem awaryjnego dostępu do pomieszczeń w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć wartości 50.000,00 zł brutto. Uwagi ogólne: 1. Cena oferty wyliczona przez Wykonawcę musi uwzględniać wszystkie poniesione koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym koszty materiałów, robocizny i dojazdów do miejsc realizacji usług. 2. Naprawy elementów systemu będą realizowane przez Wykonawcę zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy. 3. Wykonawca musi wycenić wszystkie pozycje podane w załączniku nr 2 (FORMULARZ SPECYFIKACJI CENOWEJ), gdyż wyliczone na nich kwoty posłużą Zamawiającemu do porównania ofert w trakcie ich oceny. 4. Wykonawca zobowiązany jest powiadamiać, z odpowiednim wyprzedzeniem, Zleceniodawcę o konieczności zakupu niezbędnych części zamiennych. 5. Wymagany czas reakcji- przybycia na miejsce i przystąpienia do natychmiastowego usunięcia awarii liczony w godzinach od momentu przyjęcia zgłoszenia do chwili realizacji usługi winien wynosić nie więcej niż 2 godziny od otrzymania zgłoszenia telefonicznego na podany przez siebie numer telefonu awaryjnego dostępnego całą dobę. Czas przybycia na miejsce awarii (czas reakcji) będzie podlegał ocenie zgodnie z klasyfikacją zawartą w pkt 19.2.2 niniejszej SIWZ. Wykonawca spełni minimalne wymaganie Zamawiającego w tym zakresie, które nie będzie podlegało ocenie, jeśli zadeklarowany czas reakcji przez wyniesie 2 godziny. 6. Wykonawca winien udzielić gwarancji na wykonane przez siebie naprawy do końca obowiązującej umowy oraz na zamontowane elementy zgodnie z gwarancją producenta. 7. Wykonawca winien posiadać : a) Certyfikat serwisu autoryzowanego lub przeszkolenia w zakresie obsługi i serwisowania systemów klucza centralnego WILKA SCHLIESSTECHNIK. b) Certyfikat serwisu autoryzowanego lub przeszkolenia w zakresie obsługi i serwisowania systemów klucza centralnego MASTER-PFAFFENHAIN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983950008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.agh.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach