Przetargi.pl
Konserwacja systemów alarmowych antywłamaniowych oraz systemów telewizji dozoru.

Gdański Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 349 12 23 , fax. (058) 349 12 24
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Uniwersytet Medyczny
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a 3a
    80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 349 12 23, fax. (058) 349 12 24
    REGON: 00028862700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja systemów alarmowych antywłamaniowych oraz systemów telewizji dozoru.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kwartalnych konserwacji systemów alarmowych antywłamaniowych oraz systemów telewizji dozoru wraz z utrzymaniem ich w stałej sprawności eksploatacyjnej w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na: Pakiet 1 - systemy alarmowe antywłamaniowe, Pakiet 2 - systemy telewizji dozoru. 3. Opis przedmiotu zamówienia objęty niniejszym zamówieniem zawarty jest w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507010002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: a) Pakiet 1 - systemy alarmowe antywłamaniowe - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 usługę dotyczącą konserwacji systemów alarmowych antywłamaniowych o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto . b) Pakiet 2 - systemy telewizji dozoru - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 usługę dotyczącą konserwacji systemów telewizji dozoru o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto . 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) Pakiet 1 - systemy alarmowe antywłamaniowe - dysponują 1 osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia - dotyczy konserwacji systemów alarmowych antywłamaniowych. b) Pakiet 2 - systemy telewizji dozoru - dysponują 1 osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego lub drugiego stopnia oraz 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych - dotyczy konserwacji systemów telewizji dozoru; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług wskazanych w rozdz.IV pkt 1 ppkt 2 lit a) w przypadku Pakietu nr 1 oraz wskazanych w rozdz. IV pkt. 1 ppkt 2 lit b) w przypadku Pakietu nr 2 z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie [wg załącznika nr 3 do SIWZ]; 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wskazanych w rozdz. IV pkt 1 ppkt 3 lit a) w przypadku Pakietu nr 1 oraz wskazanych w rozdz. IV pkt 1 ppkt 3 lit b) w przypadku Pakietu nr 2 wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami [wg załącznika nr 4 do SIWZ]; 4) oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 pzp;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gumed.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach