Przetargi.pl
Konserwacja sygnalizacji świetlnej na drogach wojewódzkich województwa mazowieckiego z podziałem na 7 zadań- nr postępowania 209/09

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-380 Warszawa, ul. Kruczkowskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6211675, 6213257 , fax. 022 6297196
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
    ul. Kruczkowskiego 3 3
    00-380 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6211675, 6213257, fax. 022 6297196
    REGON: 01330574900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja sygnalizacji świetlnej na drogach wojewódzkich województwa mazowieckiego z podziałem na 7 zadań- nr postępowania 209/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja sygnalizacji świetlnej na drogach wojewódzkich województwa mazowieckiego z podziałem na 7 zadań- nr postępowania 209/09 Opis podziału na części: Zadanie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Gostynin: Zadanie 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Ciechanów: Zadanie 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Wołomin: Zadanie 4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Węgrów: Zadanie 5. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Otwock: Zadanie 6. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Radom: Zadanie 7. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z konserwacją i usuwaniem awarii następujących sygnalizacji świetlnych w RD Grodzisk Maz.:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia na konserwację sygnalizacji świetlnej o wartości miesięcznej nie mniejszej niż: -zadanie 1 - 2 000 zł każde -zadanie 2 - 2 000 zł każde -zadanie 3 - 5 000 zł każde -zadanie 4 - 2 000 zł każde -zadanie 5 - 5 000 zł każde -zadanie 6 - 2 000 zł każde -zadanie 7 - 5 000 zł każde z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie. 4.Dyspononują osobami odpowiedzialnymi za realizację Zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej bez względu na ilość części do których przystępują. Wyżej wymieniona osoba powinna należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy zł). bez względu na ilość części do których przystępują. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki: zał. nr 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 2. wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech zamówień na konserwację sygnalizacji świetlnej (o wartości podanej w p 3.3.- cz. I SIWZ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, zał. nr 3. dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie, zał. nr 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. zał. nr 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w załączniku nr 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zał. nr 6. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa, zał. nr 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. zał. nr 9. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach