Przetargi.pl
„Konserwacja strugi Małyszyniec (uregulowana) w km 7+030 – 10+440, gm. Mirzec”

Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25561 Kielce, Witosa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48413340105 wew. 209, 309 , fax. +48413340105 wew. 409
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach
    Witosa 86
    25561 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. +48413340105 wew. 209, 309, fax. +48413340105 wew. 409
    REGON: 368886031300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Konserwacja strugi Małyszyniec (uregulowana) w km 7+030 – 10+440, gm. Mirzec”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia kod CPV: 45246400-7 – roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 1. Nazwa zamówienia „Konserwacja strugi Małyszyniec (uregulowana) w km 7+030 – 10+440, gm. Mirzec”. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót pn.: „Konserwacja strugi Małyszyniec (uregulowana) w km 7+030 – 10+440, gm. Mirzec” w zakresie objętym dokumentacją techniczna stanowiącą załącznik do SIWZ, polegających na: Konserwacji strugi Małyszyniec (uregulowana) w km 7+030 – 10+440, gm. Mirzec na terenie powiatu starachowickiego, obejmuje m.in.:  wykoszenie roślinności ze skarp w km 7+030 – 7+780, 8+165 – 10+440 z wywozem;  ręczne udrożnienie strugi przez usuwanie zatorów – rumoszu z dnia i skarp szer. śr. 1,4 m, war. 0,2 m w km 7+030 – 7+800 wraz z wywozem wydobytego rumoszu;  udrożnienie z namułu przepustu o śr. 2,0m x 1,2m na dł. 10m w km 8+820;  konserwacja kiszki faszynowej – wykonanie pojedynczych opasek z kiszek faszynowych o śr. 20 cm w km 7+730 – 7+767; Do zakresu przedmiotu zamówienia należy ponadto:  urządzenie zaplecza dla prowadzonych robót,  zabezpieczenie robót pod względem BHP,  zapewnienie dróg dojazdowych,  prowadzenie nadzoru przyrodniczego Przedmiot zamówienia należy wykonać: • na warunkach określonych niniejszą SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z: • warunkami Zamawiającego • obowiązującymi przepisami BHP; • warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót; • polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, • przepisami prawa budowlanego • zasadami wiedzy technicznej 3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. a) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p. z. p. Zamawiający określa w całym okresie realizacji zamówienia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na co najmniej pół etatu osób, które będą bezpośrednio realizować przedmiot zamówienia, tj. będą wykonywały czynności podane pod lit b”. b) Czynności (osób bezpośrednio wykonujących zamówienie) niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: - roboty ziemne - roboty przygotowawcze - roboty konserwacyjne c) W nawiązaniu do określonego wyżej wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób dla bezpośredniej realizacji zamówienia przez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę należy rozumieć zatrudnienie na podstawie: umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) Wymagany okres zatrudnienia osób rozpoczyna się od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, a kończy z dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (umowy). Dla Podwykonawcy okres ten liczony jest od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego podwykonawcy, do momentu zakończenia realizacji prac przewidzianych do wykonania w podwykonawstwie. e) Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca jego realizacji. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wymaganych osób, bądź zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zaś wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. f) Wykonawca dla swoich pracowników, jak także w odniesieniu do Podwykonawców będzie zobowiązany prowadzić ewidencję czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawić ją na każde żądanie Zamawiającego. g) Wykonawca w terminie do 5 dni od początku terminu wymaganego okresu zatrudnienia, o którym mowa pod lit. „a” i na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, jak i do wglądu zanonimizowane umowy o pracę (lub inne akty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy) osób zatrudnionych w związku z wypełnieniem warunku realizacji zamówienia. h) Wykonawca winien zagwarantować w każdej umowie z podwykonawcą, spełnienie warunków wynikających z zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. i) Wykonawca, zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych po upływie każdego miesiąca przedłożyć Zamawiającemu, raport w przedmiocie spełnienia, warunków zatrudnienia pracowników wymaganych przez Zamawiającego, z podaniem nazwiska i imienia każdego pracownika Wykonawcy (z podziałem na ewentualnych podwykonawców) oraz okresu czasu pracy wymaganych osób zatrudnionych przy wykonaniu zamówienia. j) W przypadku wątpliwości, co do treści w/w raportu Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonania zamówienia poprzez zbadanie rzeczywistych warunków jego wykonania. 4. SIWZ wraz załącznikami zwane są dalej dokumentacją przetargową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45246400-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu – oryginał; 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3. Zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 2 SIWZ - w przypadku kiedy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w trybie art. 22a ustawy. 4. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy – nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 5. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o których mowa w rozdz. XII SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie; 6. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. XI pkt 3.1 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach