Przetargi.pl
Konserwacja stała instalacji elektrycznej, ciepłej i zimnej wody, kanalizacji i centralnego ogrzewania, drobne naprawy stolarki budowlanej, niewielkie prace gospodarcze i transportowe w budynku Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy placu Powstańców Warszawy 1 oraz w lokalu Laboratorium Kontrolno-Analitycznego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5560129 , fax. 022 8270843
  • Data zamieszczenia: 2013-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5560129, fax. 022 8270843
    REGON: 00621278900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja stała instalacji elektrycznej, ciepłej i zimnej wody, kanalizacji i centralnego ogrzewania, drobne naprawy stolarki budowlanej, niewielkie prace gospodarcze i transportowe w budynku Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy placu Powstańców Warszawy 1 oraz w lokalu Laboratorium Kontrolno-Analitycznego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Centrala Urzędu Ochrony Konkurencji Konserwacja instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnią główną niskiego napięcia, instalacji odgromowej, instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego, instalacji ciepłej i zimnej wody wraz z odbiornikami zainstalowanymi na stałe oraz kanalizacji odprowadzającej ścieki i wody opadowe oraz obsługa, naprawy i utrzymanie w sprawności technicznej wymienionych instalacji wraz z wbudowanymi w nie urządzeniami. Wykonywanie prac naprawczych mebli, stolarki i ślusarki drzwiowej, ścian wewnętrznych do 1 m? i innych drobnych napraw, a także niewielkich prac gospodarczych i transportowych wewnątrz i na zewnątrz budynku biurowego przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie. Opis budynku. Budynek średniowysoki (24,6m), 7-kondygnacyjny, podpiwniczony, o powierzchni łącznej ca. 14500 m2, posadowiony na działce równej powierzchni zabudowy. Budynek wyposażony jest w następujące instalacje: -zimnej i ciepłej wody, -kanalizacyjną sanitarną, -kanalizacyjną deszczową, -centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym, -elektryczną, -oświetleniową, -oświetlenia awaryjnego, -odgromową, -wodociągową przeciwpożarową, -wentylacji grawitacyjnej, -wentylacji mechanicznej - w części pomieszczeń piwnicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności 1. Konserwację stałą i naprawy a) instalacji elektrycznej i rozdzielni elektrycznej niskiego napięcia, b) instalacji oświetlenia awaryjnego c) instalacji oświetlenia terenu wokół budynku (zasilanej z budynku), d) instalacji odgromowej, e) instalacji centralnego ogrzewania i węzła ciepłowniczego, f) instalacji ciepłej i zimnej wody, g) kanalizacji odprowadzającej ścieki i wody opadowe, h) stolarki i ślusarki drzwiowej i mebli (naprawa i wymiana zamków, zawiasów, klamek itp.), i) ścian wewnętrznych - likwidacja uszkodzeń mechanicznych i zacieków o powierzchni nie przekraczającej 1m?. 2. Utrzymanie w sprawności technicznej następujących instalacji wraz z urządzeniami a) rozdzielni niskiego napięcia i instalacji elektrycznej - od zacisków WLZ w rozdzielni niskiego napięcia do gniazd wtykowych, opraw oświetleniowych wewnątrz i na zewnątrz budynku, b) instalacji odgromowej w zakresie połączeń, c) instalacji co. oraz węzła ciepłowniczego - od zaworów sieciowych Dalkia (d. SPEC), odcinających wysokie parametry do grzejników włącznie, d) instalacji ciepłej i zimnej wody - od wodomierza do baterii umywalkowych, zlewozmywakowych i spłuczek włącznie, e) kanalizacji odprowadzającej ścieki - od odbiorników (umywalek, zlewozmywaków, pisuarów, sedesów) do wyjścia poziomu w ścianie frontowej piwnicy, f) kanalizacji odprowadzającej wody opadowe z dachu do wyjścia poziomu w ścianie frontowej piwnicy. 3. Czynności obsługowe instalacji elektrycznej Codzienna i okresowa konserwacja oraz naprawy rozdzielni niskiego napięcia, tablic piętrowych, instalacji elektrycznych wewnętrznych, instalacji odgromowej a) wykonywanie czynności konserwacyjnych zgodnie z instrukcją rozdzielni, b) oględziny rozdzielni niskiego napięcia i ocena poprawności działania - 1 raz w tygodniu, c) wymiana gniazd wtykowych, żarówek, świetlówek (tylko na powierzchniach UOKiK), załączanie wyłączników różnicowo - prądowych i nadmiarowych itp., -wykonywane na bieżąco w miarę potrzeby, d) naprawy i wymiana osprzętu i wyposażenia elektrycznego budynku lamp oświetleniowych terenu zewnętrznego, opraw oświetleniowych w pomieszczeniach, żyrandoli, poprawianie mocowania gniazd wtykowych, wyłączników klawiszowych itp. - wykonywane na bieżąco w miarę potrzeby, e) odczytywanie jeden raz w miesiącu wskazań podliczników energii elektrycznej i przekazywanie ich na piśmie Zamawiającemu - najpóźniej do 5 dnia każdego miesiąca, f) utrzymanie w czystości elektrycznych tablic piętrowych - odkurzanie wewnątrz i na zewnątrz oraz sprawdzanie stanu technicznego - 2 razy w roku - w lipcu i w lutym- pisemne zgłoszenie Zamawiającemu wykonanej czynności. g) okresowa - dwukrotna w ciągu roku - kontrola instalacji oświetlenia awaryjnego, h) okresowe - 2 razy w roku w październiku i w kwietniu - sprawdzanie stanu połączeń instalacji odgromowej oraz zabezpieczenie połączeń przed wpływami atmosferycznymi. Wymiana gniazd wtykowych, żarówek, świetlówek, naprawy opraw oświetleniowych, przedłużaczy, poprawianie mocowania gniazd wtykowych, o czym mowa w pkt 3 lit. c, obejmuje następujące części budynku a) hol główny, główna klatka schodowa, sanitariaty w głównej klatce schodowej, oraz boczne klatki schodowe, b) na I piętrze (strona A) - korytarz, pomieszczenia biurowe, sanitariaty i kuchenka, c) na III piętrze(strona B) - część korytarza od bocznej klatki schodowej do szczytu budynku, pomieszczenia biurowe, sanitariaty, kuchenka, d) na IV piętrze (strona B) - pomieszczenia biurowe, sanitariaty, korytarz, kuchenka, e) na V piętrze - pomieszczenia biurowe, sanitariaty, oba korytarze, kuchenki, pomieszczenia biurowe w głównej klatce schodowej f) na VI piętrze - pomieszczenia biurowe w korytarzach, sanitariaty, oba korytarze, kuchenki, pomieszczenie numer 637w holu głównym, g) pomieszczeń Centrum Konferencyjno Szkoleniowego, h) pomieszczenie dla kierowców, warsztat, pomieszczenia ochrony, piwnice, strych. 3.1. Instalacja co., c.c.w., węzeł ciepłowniczy a) przygotowanie instalacji i węzła do sezonu grzewczego, poinformowanie pisemnie Zamawiającego o wykonaniu tej czynności najpóźniej do 10 września, b) odpowietrzanie instalacji i grzejników, uzupełnianie wody w instalacji, konserwacja i wymiana zaworów, usuwanie przecieków itp., c) przegląd instalacji i urządzeń węzła ciepłowniczego w zakresie sprawności działania i szczelności - 1 raz w roku - do 31 marca; poinformowanie pisemne Zamawiającego o wykonaniu zadania i zgłoszenie uwag o aktualnym stanie technicznym węzła. 3.2. Instalacja ciepłej i zimnej wody a) usuwanie przecieków i nieszczelności, wymiana uszczelek, zaworów, wężyków itp., b) naprawa lub wymiana baterii, spłuczek itp. Konserwacja i naprawa baterii umywalkowych, zlewozmywakowych i spłuczek, obejmuje pomieszczenia WC i kuchenki -w holu głównym, -na I piętrze - strona A, -na III piętrze - strona B część korytarza od bocznej klatki schodowej do szczytu budynku, -na IV piętrze - strona B, -na V piętrze, -na VI piętrze, -pomieszczenie dla kierowców, warsztat i piwnice. -pomieszczeń Centrum Konferencyjno Szkoleniowego 3.3. Kanalizacja odprowadzająca ścieki i wody opadowe a) udrażnianie kanalizacji i rur spustowych odprowadzających ścieki i wody opadowe, usuwanie przecieków itp., b) czyszczenie koryt (zbierających i odprowadzających wody opadowe) na pierwszym i szóstym piętrze oraz dachu przybudówki, w tym czyszczenie kratek ściekowych - minimum raz na kwartał, c) uzupełnianie plastikowych zabezpieczeń na kratkach ściekowych na gzymsie VI piętra. d) wykonywanie koniecznych uszczelnień i napraw wlotów rur spustowych wód opadowych. 3.4. Instalacja hydrantowa a) codzienna kontrola techniczna zestawu pompowego ppoż. pod kątem szczelności i właściwego ciśnienia, b) codzienna kontrola szafek hydrantowych pod kątem szczelności zaworów i na okoliczność nienaruszenia plomb. c) informowanie Zamawiającego o każdej stwierdzonej nieprawidłowości. 3.5. Obsługa budynku a) obsługa sal konferencyjnych (zmiana wielkości sali poprzez zmianę konfiguracji ścian przesuwnych, przenoszenie i ustawianie krzeseł i stołów), b) prace przy zmianie wystroju pokoi biurowych np. montaż i demontaż wieszaków, tablic ogłoszeniowych, karniszy, żaluzji, desek odbojowych, itp., c) prace gospodarcze np. naprawa drzwi, pomoc przy zmianie wystroju budynku w okresach świątecznych, wymiana baterii elektrycznych i wkładów zapachowych w odświeżaczach powietrza w WC, d) prace transportowe np. przenoszenie małogabarytowego sprzętu, dokumentów, druków na terenie budynku i dostaw do budynku, przenoszenie mebli (w przypadku przeprowadzek pojedynczych pokoi), e) czyszczenie i smarowanie prowadnic drzwi wejściowych automatycznych 1 raz na tydzień, f) codzienna kontrola prawidłowości działania drzwi aluminiowych, g) utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach technicznych, h) wprowadzanie pracowników zakładu energetycznego do rozdzielni NN w celu odczytania wskazań liczników energii elektrycznej , i) wprowadzanie pracowników MPWiK do pomieszczeń wodomierzy w celu dokonania odczytu wskazań, j) codzienna kontrola działania central (nawiewnej i wywiewnej) instalacji wentylacji mechanicznej w węźle ciepłowniczym oraz Centrum Konferencyjno Szkoleniowym i natychmiastowe informowanie Zamawiającego o każdej zauważonej nieprawidłowości, k) dozorowanie robót instalacyjnych i innych, wykonywanych na dachu przez firmy z zewnątrz - w aspekcie uniknięcia uszkodzenia pokrycia dachu i uszkodzenia urządzeń zainstalowanych na dachu, l) zapewnienie - na bieżąco - prawidłowego zamocowania gaśnic w przeznaczonych do tego uchwytach, m) codzienne przeglądy łazienek, kuchenek, ciągów komunikacyjnych, elektrycznych tablic piętrowych pod kątem oceny prawidłowości działania armatury, pionów i podejść odpływowych kanalizacyjnych, instalacji elektrycznej oraz oświetlenia, n) usuwanie na bieżąco zauważonych uszkodzeń i awarii i powiadamianie Zamawiającego o usterkach nie do usunięcia na bieżąco, o) raz w roku i na życzenie Zamawiającego porządkowanie okablowania we wskazanych pomieszczeniach, zajmowanych przez UOKiK pod kątem podziału na gniazda sieci ogólnej i komputerowej, a także zgodności z przepisami BHP oraz zasadami ergonomii. p) utrzymywania w czystości urządzeń elektrycznych w budynku, żyrandoli, lamp oświetleniowych, kloszy, itp., q) drobne naprawy elementów wyposażenia technicznego i mebli niewymagające autoryzowanego serwisu, specjalistycznej wiedzy ani narzędzi, r) naprawa uszkodzeń tynków ścian wewnętrznych budynku na powierzchniach nie przekraczających 1m2. s) wykonywanie innych drobnych prac, zleconych przez Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2014 do dnia 31.12.2014 r. Laboratorium Kontrolno Analityczne Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Konserwacja instalacji elektrycznej, instalacji ciepłej i zimnej wody wraz z odbiornikami zainstalowanymi na stałe oraz kanalizacji, naprawy i utrzymanie w sprawności technicznej wymienionych instalacji, wykonywanie drobnych prac naprawczych mebli i stolarki drzwiowej w Laboratorium Kontrolno Analitycznym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, znajdującym się na V piętrze w budynku biurowym przy ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie. Opis lokalu Lokal o powierzchni 310 m2, usytuowany na V piętrze kamienicy, znajdującej się w bezpośrednim sąsiedztwie budynku stanowiącego główny obiekt zamówienia. Lokal wyposażony jest w następujące instalacje -elektryczną, -oświetleniową, -zimnej i ciepłej wody, -centralnego ogrzewania, -kanalizacyjną, -lokalną przepompownię ścieków. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności 1. Naprawy i wymianę osprzętu i wyposażenia elektrycznego lamp oświetleniowych, kontrola zamocowania w puszkach gniazd wtykowych i włączników ściennych, 2. Wymianę gniazd wtykowych, żarówek, świetlówek, załączanie wyłączników różnicowo-prądowych i nadmiarowych, 3. Na życzenie Zamawiającego porządkowanie okablowania we wskazanych pomieszczeniach pod kątem podziału na gniazda sieci ogólnej i komputerowej, a także zgodności z przepisami BHP oraz zasadami ergonomii. 4. Usuwanie przecieków i nieszczelności w instalacji ciepłej i zimnej wody, wymiana uszczelek, zaworów, wężyków itp., 5. Naprawy i wymiana armatury łazienkowej, 6. Naprawy przepompowni kanalizacji lokalnej, 7. Wymianę elementów stolarki drzwiowej i meblowej, takich jak zamki, klamki, zawiasy itp. 8. Drobne naprawy elementów wyposażenia technicznego i mebli niewymagające autoryzowanego serwisu, specjalistycznej wiedzy ani narzędzi, 9. Naprawa uszkodzeń tynków ścian wewnętrznych lokalu na powierzchniach nie przekraczających 1m2. 10. Doraźne prace gospodarcze o charakterze fizycznym. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2014 do dnia 31.12.2014 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach