Przetargi.pl
Konserwacja, serwis i naprawa maszyn oraz urządzeń introligatorskich dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych Sztabu Generalnego WP

Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg

  • Adres: 02-097 Warszawa, ul. Banacha 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6824215, 6824375, 6824121 , fax. 22 6824108
  • Data zamieszczenia: 2011-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
    ul. Banacha 2 2
    02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, fax. 22 6824108
    REGON: 01021033300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, serwis i naprawa maszyn oraz urządzeń introligatorskich dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych Sztabu Generalnego WP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I 1. Maszyny i urządzenia objęte konserwacją oraz naprawą: 1) Maszyna do bigowania i perforowania AutoCreaser 33 firmy MORGANA Systems Ltd. 2) Maszyna do falcowania - falcerka UFO-1. 3) Maszyna do falcowania z podawaniem automatycznym CB 66-4 KLI-HP firmy SHOEI MACHINERY MFG Co. Ltd. 4) Prasa z możliwością banderolowania Press Stacker firmy SHOEI MACHINERY MFG Co. Ltd 5) Maszyna numerująca FSN2 z oscylującym systemem korbowym firmy MORGANA Systems Ltd. 6) Maszyna numerująca FSN60030 rotacyjna z podawaniem ssawkowym firmy MORGANA Systems Ltd. 7) Linia do oprawy zeszytowej Poder (Tener) firmy OSAKO & Co. Ltd. 8) Krajarka do cięcia papieru mechaniczna eRC 115 DX firmy ITOTEC Co. Ltd. 9) Krajarka do cięcia papieru mechaniczna eRC 115 DX firmy ITOTEC Co. Ltd. 10) Utrząsarka Jogger 1078E firmy SENATOR Technology GmbH. 11) Podnośnik do stosu papieru z platformą Pile Hoist PHE firmy SENATOR Technology GmbH. 2. Obsługa serwisowa składa się z dwóch etapów (czynników): 1) Konserwacja obejmująca stały nadzór nad maszynami i urządzeniami oraz prawidłowe ich działanie. Usługa ta powinna być wykonywana 1 raz w tygodniu (7 roboczogodzin), co w rozliczeniu miesięcznym w zależności od układu kalendarzowego daje od 28 do 35 roboczogodzin. Wizyta serwisowa odbywać się będzie w godzinach pracy Drukarni, to jest od 700 do 1400. Dzień następnej wizyty serwisu będzie określany na bieżąco podczas kolejnych wizyt. Poprzez konserwację należy rozumieć wszelkie drobne naprawy związane z normalną eksploatacją maszyn i urządzeń takie jak: czyszczenie, mycie zespołów oraz podzespołów maszyn/urządzeń, smarowanie i konserwacja podzespołów maszyny/urządzenia, sprawdzanie ustawień i regulacja maszyny/urządzenia, sprawdzenie poprawności pracy maszyny/urządzenia, ewentualnie wymiana drobnych części i podzespołów maszyny/urządzenia. Konserwacja winna być wykonana z należytą starannością w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń przy użyciu części nowych o parametrach techniczno-użytkowych dostosowanych do maszyn i urządzeń. Koszty materiałów podstawowych i pomocniczych niezbędnych do prowadzenia konserwacji obciążają wykonawcę. Jeśli usługa konserwacji zostanie wykonana w sposób wadliwy, wykonawca zobowiązany jest te wady usunąć w terminie do 24 godzin od dnia i godziny zgłoszenia przez użytkownika, najpóźniej przy następnej cotygodniowej wizycie. Wynagrodzenie miesięczne za usługę konserwacji, to cena za roboczogodzinę pomnożona przez ilość roboczogodzin w danym miesiącu kalendarzowym. Cena za roboczogodzinę winna uwzględniać koszt dojazdu wykonawcy do siedziby użytkownika. 2) Naprawa - w przypadku nagłej awarii którejkolwiek z ww. maszyn lub urządzenia następuje wezwanie serwisu na żądanie. Czas reakcji (przyjazdu) serwisu w przypadku zgłoszeń od 700 do 1400 to: następny dzień roboczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania naprawy wraz z wymianą zużytych części zamiennych i podzespołów z należytą starannością w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń oraz do wykonania napraw przy użyciu części nowych na gwarancji. Po dokonaniu wymiany wykonawca zabiera na swój koszt zużyte części (podzespoły) z siedziby użytkownika. W przypadku konieczności wymiany uszkodzonej części, której wartość naprawy lub wymiany na nową będąca na gwarancji przekroczyłaby kwotę 5.000,00 złotych - wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemny kosztorys i wykonać naprawę (wymianę) dopiero po jego akceptacji przez użytkownika. W razie konieczności dokonania naprawy wraz z wymianą części zamiennych i podzespołów wykonawca wykona taką usługę za odrębną opłatą. Wynagrodzenie dla wykonawcy za naprawę to koszt poszczególnych części zamiennych i podzespołów wymagających wymiany + ilość roboczogodzin niezbędnych do wykonania naprawy (cena za roboczogodzinę jest ta sama jak przy usłudze konserwacji). Zadanie II. 1. Maszyny i urządzenia objęte konserwacją oraz naprawą: 1) Maszyna do zbierania druków MG-60HA firmy HORIZON International Inc. 2) Maszyna do zbierania druków MG-60HB firmy HORIZON International Inc. 3) Maszyna do zbierania druków MG-60HB firmy HORIZON International Inc. 4) Maszyna czteroszczękowa do oklejania gorącym klejem - oklejarka BQ-470D EVA firmy HORIZON International Inc. 5) Trójnóż HT-70 firmy HORIZON International Inc. 6) Maszyna do oprawy bezszwowej automatyczna BIND 445 PRO Obsługa serwisowa składa się z dwóch etapów (czynników): 1) Konserwacja obejmująca stały nadzór nad maszynami i urządzeniami oraz prawidłowe ich działanie. Usługa ta powinna być wykonywana 2 razy w miesiącu (14 roboczogodzin). Wizyta serwisowa odbywać się będzie w godzinach pracy Drukarni, to jest od 700 do 1400. Dzień następnej wizyty serwisu będzie określany na bieżąco podczas kolejnych wizyt. Poprzez konserwację należy rozumieć wszelkie drobne naprawy związane z normalną eksploatacją maszyn i urządzeń takie jak: czyszczenie oraz mycie zespołów oraz podzespołów maszyn/urządzeń, smarowanie i konserwacja podzespołów maszyny/urządzenia, sprawdzanie ustawień i regulacja maszyny/urządzenia, sprawdzenie poprawności pracy maszyny/urządzenia, ewentualnie wymiana drobnych części i podzespołów maszyny/urządzenia. Konserwacja winna być wykonana z należytą starannością w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń przy użyciu części nowych o parametrach techniczno-użytkowych dostosowanych do maszyn i urządzeń. Koszty materiałów podstawowych i pomocniczych niezbędnych do prowadzenia konserwacji obciążają wykonawcę. Jeśli usługa konserwacji zostanie wykonana w sposób wadliwy, wykonawca zobowiązany jest te wady usunąć w terminie do 24 godzin od dnia i godziny zgłoszenia przez użytkownika, najpóźniej przy następnej wizycie. Wynagrodzenie miesięczne za usługę konserwacji, to cena za roboczogodzinę pomnożona przez ilość roboczogodzin w danym miesiącu kalendarzowym. Cena za roboczogodzinę winna uwzględniać koszt dojazdu wykonawcy do siedziby użytkownika. 2) Naprawa - w przypadku nagłej awarii którejkolwiek z ww. maszyn lub urządzenia następuje wezwanie serwisu na żądanie. Czas reakcji (przyjazdu) serwisu w przypadku zgłoszeń od 700 do 1400 to: następny dzień roboczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania naprawy wraz z wymianą zużytych części zamiennych i podzespołów z należytą starannością w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń oraz do wykonania napraw przy użyciu części nowych na gwarancji. Po dokonaniu wymiany wykonawca zabiera na swój koszt zużyte części (podzespoły) z siedziby użytkownika. W przypadku konieczności wymiany uszkodzonej części, której wartość naprawy lub wymiany na nową będąca na gwarancji przekroczyłaby kwotę 5.000,00 złotych - wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemny kosztorys i wykonać naprawę (wymianę) dopiero po jego akceptacji przez użytkownika. W razie konieczności dokonania naprawy wraz z wymianą części zamiennych i podzespołów wykonawca wykona taką usługę za odrębną opłatą. Wynagrodzenie dla wykonawcy za naprawę to koszt poszczególnych części zamiennych i podzespołów wymagających wymiany + ilość roboczogodzin niezbędnych do wykonania naprawy (cena za roboczogodzinę jest ta sama jak przy usłudze konserwacji). W związku z trudnością oszacowania przyszłościowego napraw maszyn oraz urządzeń wstępnie przyjęto, że szacunkowa wartość przewidzianych napraw wynosić będzie 5 % wartości usługi. Zadanie III 1. Maszyny i urządzenia objęte konserwacją oraz naprawą: 1) Maszyna do szycia nićmi automatyczna ASTER 180 firmy MECCANOTECNICA S.p.A. 2) Urządzenie do przyklejania wklejek Collmatic 55 firmy MECCANOTECNICA S.p.A. 2. Obsługa serwisowa składa się z dwóch etapów (czynników): 1) Konserwacja obejmująca stały nadzór nad maszynami i urządzeniami oraz prawidłowe ich działanie. Usługa ta powinna być wykonywana 1 raz w miesiącu (7 roboczogodzin). Wizyta serwisowa odbywać się będzie w godzinach pracy Drukarni, to jest od 700 do 1400. Dzień następnej wizyty serwisu będzie określany na bieżąco podczas kolejnych wizyt. Poprzez konserwację należy rozumieć wszelkie drobne naprawy związane z normalną eksploatacją maszyn i urządzeń takie jak: czyszczenie oraz mycie zespołów oraz podzespołów maszyn/urządzeń, smarowanie i konserwacja podzespołów maszyny/urządzenia, sprawdzanie ustawień i regulacja maszyny/urządzenia, sprawdzenie poprawności pracy maszyny/urządzenia, ewentualnie wymiana drobnych części i podzespołów maszyny/urządzenia. Konserwacja winna być wykonana z należytą starannością w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń przy użyciu części nowych o parametrach techniczno-użytkowych dostosowanych do maszyn i urządzeń. Koszty materiałów podstawowych i pomocniczych niezbędnych do prowadzenia konserwacji obciążają wykonawcę. Jeśli usługa konserwacji zostanie wykonana w sposób wadliwy, wykonawca zobowiązany jest te wady usunąć w terminie do 24 godzin od dnia i godziny zgłoszenia przez użytkownika, najpóźniej przy następnej wizycie. Wynagrodzenie miesięczne za usługę konserwacji, to cena za roboczogodzinę pomnożona przez ilość roboczogodzin w danym miesiącu kalendarzowym. Cena za roboczogodzinę winna uwzględniać koszt dojazdu wykonawcy do siedziby użytkownika. 2) Naprawa - w przypadku nagłej awarii którejkolwiek z ww. maszyn lub urządzenia następuje wezwanie serwisu na żądanie. Czas reakcji (przyjazdu) serwisu w przypadku zgłoszeń od 700 do 1400 to: następny dzień roboczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania naprawy wraz z wymianą zużytych części zamiennych i podzespołów z należytą starannością w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń oraz do wykonania napraw przy użyciu części nowych na gwarancji. Po dokonaniu wymiany wykonawca zabiera na swój koszt zużyte części (podzespoły) z siedziby użytkownika. W przypadku konieczności wymiany uszkodzonej części, której wartość naprawy lub wymiany na nową będąca na gwarancji przekroczyłaby kwotę 5.000,00 złotych - wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemny kosztorys i wykonać naprawę (wymianę) dopiero po jego akceptacji przez użytkownika. W razie konieczności dokonania naprawy wraz z wymianą części zamiennych i podzespołów wykonawca wykona taką usługę za odrębną opłatą. Wynagrodzenie dla wykonawcy za naprawę to koszt poszczególnych części zamiennych i podzespołów wymagających wymiany + ilość roboczogodzin niezbędnych do wykonania naprawy (cena za roboczogodzinę jest ta sama jak przy usłudze konserwacji). W związku z trudnością oszacowania przyszłościowego napraw maszyn oraz urządzeń wstępnie przyjęto, że szacunkowa wartość przewidzianych napraw wynosić będzie 5 % wartości usługi. Zadanie IV 1. Maszyny i urządzenia objęte konserwacją oraz naprawą: 1) Linia do oprawy twardej firmy TECNOGRAF w skład której wchodzą: a) urządzenie do produkcji okładki twardej T-REX, b) urządzenie do rowkowania Easy Press SR, c) urządzenie do zaokrąglania grzbietu Easy Round, d) urządzenie do zawieszania bloku w okładkę Easy Tower, e) urządzenie do kapitałkowania Easy Band. 2. Obsługa serwisowa składa się z dwóch etapów (czynników): 1) Konserwacja obejmująca stały nadzór nad maszynami i urządzeniami oraz prawidłowe ich działanie. Usługa ta powinna być wykonywana 1 raz w tygodniu (7 roboczogodzin), co w rozliczeniu miesięcznym w zależności od układu kalendarzowego daje od 28 do 35 roboczogodzin. Wizyta serwisowa odbywać się będzie w godzinach pracy Drukarni, to jest od 700 do 1400. Dzień następnej wizyty serwisu będzie określany na bieżąco podczas kolejnych wizyt. Poprzez konserwację należy rozumieć wszelkie drobne naprawy związane z normalną eksploatacją maszyn i urządzeń takie jak: czyszczenie oraz mycie zespołów oraz podzespołów maszyn/urządzeń, smarowanie i konserwacja podzespołów maszyny/urządzenia, sprawdzanie ustawień i regulacja maszyny/urządzenia, sprawdzenie poprawności pracy maszyny/urządzenia, ewentualnie wymiana drobnych części i podzespołów maszyny/urządzenia. Konserwacja winna być wykonana z należytą starannością w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń przy użyciu części nowych o parametrach techniczno-użytkowych dostosowanych do maszyn i urządzeń. Koszty materiałów podstawowych i pomocniczych niezbędnych do prowadzenia konserwacji obciążają wykonawcę. Jeśli usługa konserwacji zostanie wykonana w sposób wadliwy, wykonawca zobowiązany jest te wady usunąć w terminie do 24 godzin od dnia i godziny zgłoszenia przez użytkownika, najpóźniej przy następnej cotygodniowej wizycie. Wynagrodzenie miesięczne za usługę konserwacji, to cena za roboczogodzinę pomnożona przez ilość roboczogodzin w danym miesiącu kalendarzowym. Cena za roboczogodzinę winna uwzględniać koszt dojazdu wykonawcy do siedziby użytkownika. 2) Naprawa - w przypadku nagłej awarii którejkolwiek z ww. maszyn lub urządzenia następuje wezwanie serwisu na żądanie. Czas reakcji (przyjazdu) serwisu w przypadku zgłoszeń od 700 do 1400 to: następny dzień roboczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania naprawy wraz z wymianą zużytych części zamiennych i podzespołów z należytą starannością w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń oraz do wykonania napraw przy użyciu części nowych na gwarancji. Po dokonaniu wymiany wykonawca zabiera na swój koszt zużyte części (podzespoły) z siedziby użytkownika. W przypadku konieczności wymiany uszkodzonej części, której wartość naprawy lub wymiany na nową będąca na gwarancji przekroczyłaby kwotę 5.000,00 złotych - wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemny kosztorys i wykonać naprawę (wymianę) dopiero po jego akceptacji przez użytkownika. W razie konieczności dokonania naprawy wraz z wymianą części zamiennych i podzespołów wykonawca wykona taką usługę za odrębną opłatą. Wynagrodzenie dla wykonawcy za naprawę to koszt poszczególnych części zamiennych i podzespołów wymagających wymiany + ilość roboczogodzin niezbędnych do wykonania naprawy (cena za roboczogodzinę jest ta sama jak przy usłudze konserwacji). W związku z trudnością oszacowania przyszłościowego napraw maszyn oraz urządzeń wstępnie przyjęto, że szacunkowa wartość przewidzianych napraw wynosić będzie 5% wartości usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 17 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach