Przetargi.pl
KONSERWACJA, SERWIS BIEŻĄCY I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ KOTŁOWNI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA, SERWIS BIEŻĄCY I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ KOTŁOWNI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd, konserwacja, serwis bieżący i usuwanie awarii urządzeń kotłowni znajdujących się na terenach administrowanych przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu. 2. Zamawiający ze względu na umiejscowienie przedmiotu zamówienia w różnych lokalizacjach, podzielił je na 6 zadań: 1) przegląd i konserwacja kotłowni gazowo – olejowej, wymiennikowni ciepłej wody użytkowej ze stacją uzdatniania wody, zbiorników olejowych i stacji gazowej w budynku nr 10 na terenie kompleksu 151 w Zegrzu, 2) przegląd i konserwacji kotłowni olejowej (lokalnej) w bud. nr 313 na terenie kompleksu w Zegrzu, 3) przegląd i konserwacja kotłowni, odzysku ciepła ze ścieków oraz instalacji solarnej wraz z osprzętem tych urządzeń – zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń technicznych w budynku 321 – Kompleks Wychowania Fizycznego Centrum Szkolenia Łączności i Informatyki w Zegrzu, (usuwanie awarii nie dotyczy budynku 321 w Zegrzu) 4) przegląd i konserwacja kotłowni gazowej z zasobnikiem ciepłej wody użytkowej w budynku nr 17 na terenie kompleksu wojskowego Zielonka, 5) przegląd i konserwacja kotłowni opalanej olejem opałowym z zasobnikiem wody użytkowej w budynku nr 14 na terenie kompleksu wojskowego Puszcza Mariańska, 6) przegląd i konserwacja kotłowni gazowej w budynku nr 14 w kompleksie wojskowym w Kazuniu Nowym 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania – zawarto w załącznikach nr 2 do umowy 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ 6. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z Kierownikiem SOI:  SOI Zegrze pod nr tel. 261 883 405,  SOI W-Wa Rembertów pod nr 261 815 068  SOI Kazuń pod nr 261 863 061 Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane (art. 93 ust. 1a ustawy Pzp). Miejsce wykonania zamówienia: budynek 2, 313, 321 - ul. Juzistek 2, 05 – 131 Zegrze budynek 17 – ul. Prymasa Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka budynek 14 – 96 – 330 Puszcza Mariańska
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości – 5 000,00 złotych (słownie złotych: pięć tysięcy zł) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 229). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 tytułem „Wadium do ZP/8/2021 - KONSERWACJA, SERWIS BIEŻĄCY I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ KOTŁOWNI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU”, (nazwa i NIP Wykonawcy). 4. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: „Wadium do ZP/8/2021 - KONSERWACJA, SERWIS BIEŻĄCY I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ KOTŁOWNI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU”, (nazwa i NIP Wykonawcy) i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 6. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach