Przetargi.pl
Konserwacja rowu melioracyjnego Trzesń Mała w km 0+000-3+510 zlokalizowanego na terenie miasta Mielca

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7888500 , fax. 017 7888505
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26 26
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7888500, fax. 017 7888505
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja rowu melioracyjnego Trzesń Mała w km 0+000-3+510 zlokalizowanego na terenie miasta Mielca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie konserwacji rowu Trześń Mała wraz z uporządkowaniem terenów przyległych (objętych zakresem zlecenia) polegającej na: wykoszeniu i wygrabienu roślinności, wykarczowaniu krzaków odmuleniu dna rowu, oczyszczeniu przepustów i naprawy uszkodzonych elementów umocnienia skarp rowu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 980000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent spełniający następujące warunki: a) określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, b) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, c) dysponować personelem posiadającym odpowiednie kwalifikacje, d) nie zalegać z podatkami, opłatami lub składkami na ubezpieczenia społeczne, e) posiadać doświadczenie w zakresie wykonywania pokrewnych usług oraz sprzęt niezbędny do wykonania Zamówienia, f) zawrze umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych we wzorze umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty i oświadczenia złożone do przetargu winny być załączone w oryginałach lub poświadczonych odpisach (kserokopiach). a) aktualny wypis z rejestru handlowego, rejestru przedsiębiorstw lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, b) odpisy dokumentów stwierdzających posiadanie stosownych uprawnień, charakterystyka personelu oferenta, c) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego d) Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) odpisy z ewidencji środków trwałych, odpisy umów dzierżawy lub leasingu sprzętu, g) wykazy wykonywanych w ciągu ostatnich 2 lat usług o podobnym charakterze, potwierdzonych referencjami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach