Gmina Michałowice ogłasza przetarg
- Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
- Data zamieszczenia: 2020-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
Aleja Powstańców Warszawy 1
05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
REGON: 01326929000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja rowów odwadniających na terenie gminy Michałowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie bieżącej konserwacji rowów odwadniających na terenie gminy Michałowice o łącznej długości ok. 9 058,00 mb, polegającej na: 1. wykoszeniu skarp i dna wraz z wygrabieniem, 2. odmuleniu dna, 3. oczyszczeniu przepustów, rurociągów i wylotów drenarskich, 4. wywiezieniu części wykoszonych porostów oraz urobku z odmulenia. 2.2. Rowy objęte przedmiotem zamówienia będą poddane jednokrotnej oraz dwukrotnej konserwacji: 1. jednokrotna konserwacja zostanie wykonana na rowach: a) R-21 w Michałowicach Wsi, L = 202 mb, b) Doprowadzalnika A w Michałowicach i Pęcicach, L = 1.960 mb, c) przy ul. Polnej w Komorowie, L = 510 mb; 2. dwukrotnej konserwacji będą podlegały rowy: d) U-1, na odcinku od granicy gminy w Regułach do ul. Ryżowej w Opaczy Kolonii – L = 2.710 mb, e) odpływowy od ul. Daniłowskiego do ujścia do rowu U-1 w Regułach – L = 70 mb, f) U-1/1 na odcinku od ul. Wiejskiej w Regułach do połączenia z rowem U-1/1A – L = 325 mb, g) U-1/1A w Regułach – L = 220 mb, h) R-9A w Michałowicach, L = 906 mb, i) R-11 w Michałowicach, L = 770 mb, j) R-17 w Michałowicach, L = 640 mb, k) R-10/3 w Pęcicach, L = 745 mb zgodnie z załączoną mapą poglądową z lokalizacją rowów odwadniających, stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ. 2.3. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w „Przedmiarze” stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2.4. Zamawiający informuje, że podany zakres ilościowy prac ma charakter orientacyjny. Zamawiający nie gwarantuje zlecenia wykonania prac w maksymalnym zakresie i maksymalnej ilości, tym samym zastrzegając sobie prawo zmniejszenia zakresu prac. Zmniejszenie ilości prac nie uprawnia Wykonawcy do dochodzenia odszkodowania z tego tytułu. 2.5. Oprócz wykonania zakresu prac określonych powyżej do obowiązków Wykonawcy należało będzie również: 1. organizacja i zagospodarowanie miejsca prac, 2. przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm), zagospodarowanie ubytku we własnym zakresie - przekazanie odpadów do zakładu utylizacji, 3. przestrzeganie przepisów BHP, 2.6. Na odcinku prowadzenia prac Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa i krzewy, które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej. 2.7. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. 2. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019.1040.) osobę/y wykonującą czynności kosiarza. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90721800-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Wpis do rejestru BDO, zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. e ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, to zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o którym w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 (jeżeli Zamawiający stawiał wymagania w tym zakresie) ustawy Pzp. Natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 9 SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Konserwacja rowów odwadniających, rzek i zbiorników na terenie gminy Michałowice”
Dodano: 2023-10-31 - Utrzymanie cieków na terenie Zarządu Zlewni w Zielonej Górze (partia 3)
Dodano: 2023-10-30 - Awaryjne usunięcie zatorów na rzece granicznej Bug w rejonie znaków granicznych numer 940-941, 947-948, 954-955, pow. chełmski, woj. lubelskie
Dodano: 2023-10-18 - DOZÓR I EKSPLOATACJA PRZEPOMPOWNI NA TERENIE DZIAŁANIA ZARZĄDU ZLEWNI WE WROCŁAWIU
Dodano: 2023-10-12 - Utrzymanie publicznych śródlądowych wód powierzchniowych oraz urządzeń wodnych na terenie działania Zarządu Zlewni w Olsztynie Zadanie VII – Nadzór Wodny w Kętrzynie i Mrągowie
Dodano: 2023-10-02 - Utrzymanie cieków na terenie Zarządu Zlewni w Zielonej Górze (partia 3)
Dodano: 2023-09-13 - Usługi związane z usuwaniem zatorów naturalnych oraz wynikających z działalności człowieka i oczyszczeniem cieków, rzek i kanałów na terenie RZGW w Lublinie ZZ w Zamościu
Dodano: 2023-05-09 - Konserwacja przepustów wałowych, jazów itp. na terenie ZZ Opole
Dodano: 2023-04-20 - Utrzymanie wód, zbiorników wodnych oraz budowli hydrotechnicznych na terenie ZZ w Łowiczu w podziale na dwie części.
Dodano: 2021-06-07 - „Utrzymanie rzek w ZZ Sandomierz – „Utrzymanie Kanału Strumień, gm. Połaniec, Łubnice, Pacanów km 0+000 - 26+000”
Dodano: 2021-01-21