Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7587244
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
ul. Kraszewskiego 14/16 14/16
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 022 7587244 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja rowów odwadniających i urządzeń wodnych w Pruszkowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: Konserwacja rowów odwadniających: Na Gąsinie, Piastowskiego, Gąsin Południowy, U - 1, doprowadzalników zasilających stawy w Parku Potulickich, oraz koszenie zbiornika retencyjnego przy torze kolarskim - dwukrotne w okresie maj - październik 2009r., oraz bieżące czyszczenie przepustozastawek i krat w okresie 01.01.2010r. - 31.12.2010r. wg harmonogramu rzeczowo finansowego. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia określa załącznik do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału: Do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przy konserwacji rowów odwadniających i urządzeń wodnych. Każda przedstawiona usługa musi mieć wartość min. 60 000,00 zł. 3/ Dysponują bazą w odległości nie większej niż 35 km od granic miasta Pruszkowa. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani będą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty : 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych 3/ Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie /minimum po 1 na część a i b/ zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 4/ Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 5/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 5a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.7 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 6/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 7/ Oświadczenie o posiadaniu bazy w odległości 35 km od miasta Pruszkowa lub zobowiązanie do jej utworzenia przed podpisaniem umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wywóz odpadów komunalnych stałych z budynków użyteczności publicznej będących w administracji Gminy Halinów, budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Halinowie, budynku Gimnazjum w Halinowie, budynku Szkoły Podstawowej w Chobocie, budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Okuniewie i targowiska gminnego znajdującego się w Halinowie przy ul. Piłsudskiego oraz z koszy ulicznych usytuowanych na terenie Gminy Halinów a także kontenerami typu KP - 7 z terenu Gminy Halinów w okresie od 01.01.2016 roku do 31.12.2016 roku
Dodano: 2015-12-14 - Wywóz nieczystości płynnych z posesji budynków mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Spółka z o.o. w Nowym Dworze Mazowieckim.
Dodano: 2015-11-26 - WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I PŁYNNYCH Z TERENU WITU ZIELONKA
Dodano: 2015-11-09 - Wywóz odpadów komunalnych stałych i płynnych z budynków użyteczności publicznej, będących w administracji Gminy Halinów, budynku Zespołu Szkół w Halinowie, budynku Szkoły Podstawowej w Chobocie, budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Okuniewie i targowiska gminnego, znajdującego się w Halinowie przy ul. Piłsudskiego oraz z koszy ulicznych usytuowanych na terenie Gminy Halinów a także kontenerami typu KP - 7 z terenu Gminy Halinów w okresie od 01.01.2015 roku do 31.12.2015 roku
Dodano: 2014-12-11 - Wywóz nieczystości płynnych z posesji budynków mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. w Nowym Dworze Maz.
Dodano: 2014-11-07 - Wywóz odpadów komunalnych stałych i płynnych z budynku użyteczności publicznej, będącego w administracji Gminy Halinów, odpadów komunalnych stałych z budynku Urzędu Miejskiego w Halinowie, Zespołu Szkół w Halinowie i targowiska gminnego, znajdującego się w Halinowie przy ul. Piłsudskiego oraz z koszy ulicznych usytuowanych na terenie Gminy Halinów, a także kontenerami typu KP - 7 z terenu Gminy Halinów, w okresie od 01.01.2014 roku do 31.12.2014 roku
Dodano: 2013-12-09 - wynajem i serwis kabin sanitarnych
Dodano: 2013-11-19 - Wywóz nieczystości płynnych z posesji budynków mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. w Nowym Dworze Maz.
Dodano: 2013-11-13 - Wynajem i serwis kabin sanitarnych.
Dodano: 2012-12-04 - Wywóz odpadów komunalnych stałych i płynnych z terenu Gminy Halinów w roku 2013
Dodano: 2012-12-03