Przetargi.pl
Konserwacja, przeglądy techniczne i usuwanie awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz

Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7183530 , fax. 081 7183501
  • Data zamieszczenia: 2012-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin
    ul. Lipowa 1a 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7183530, fax. 081 7183501
    REGON: 43026882400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, przeglądy techniczne i usuwanie awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji, przeglądach technicznych i usuwaniu awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz Opis Przedmiotu Zamówienia: Poniższy opis określa zakres usług związanych z konserwacją i przeglądami okresowymi oraz usuwaniem awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz Zakres usługi objętej opisem przedmiotu zamówienia: Zakres prac dotyczących wykonania usługi konserwacji, przeglądów technicznych i usuwania awarii instalacji, urządzeń i systemów, znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz przedstawiono w p-ktach 11 i 12 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ UWAGA: Wykonawca usługi konserwacji, przeglądów technicznych i usuwania awarii instalacji, urządzeń i systemów, znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz zleci przeglądy gwarancyjne agregatów prądotwórczych wraz z rozdzielnicami co 12 miesięcy lub po 250 godz. pracy firmie ELTECO dla utrzymania gwarancji wydanej przez producenta urządzeń. Wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych: Dokumentacja techniczna instalacji, urządzeń i systemów posiada klauzulę bezpieczeństwa informacji niejawnych Zastrzeżone i znajduje się w siedzibie Wojskowej Administracji Koszar w Jawidzu . Firmy i osoby realizujące konserwację, przeglądy techniczne i usuwanie awarii instalacji, urządzeń i systemów winny spełniać wymogi Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010r. w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE. Dokumentacja techniczna (oznaczona klauzulą ZASTRZEŻONE) może zostać udostępniona zainteresowanym w Wojskowej Administracji Koszar w Jawidzu, 21-025 Niemce, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu (tel. 81 718-37-74). Osoby zgłaszające się powinny posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej wraz z zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. - Pracownik nadzorujący z ramienia Wykonawcy realizacje konserwacji i przeglądów technicznych oraz mający prawo dostępu do dokumentacji technicznej o klauzuli ZASTRZEZONE winien posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej wraz z zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. - Pracownicy realizujący bezpośrednio konserwacje i przeglądy techniczne oraz usuwający awarie nie muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa osobowego. Ponadto Wykonawca usługi winien każdorazowo wystąpić do Dowódcy JW. z pisemnym wnioskiem o zezwolenie wejścia na teren kompleksu wojskowego celem wykonania prac. Ogólne wymagania dotyczące wykonania usługi: Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymywania stałej gotowość serwisowej oraz podejmowania wszelkich interwencji w ramach usuwania awarii i zapewnienia pełnej sprawności technicznej wymienionych instalacji urządzeń i systemów. Wykonawca musi przystąpić do usunięcia awarii w terminie 24 godzin od daty zgłoszenia Wykonawca będzie stosował się do wymogów zawartych w instrukcjach eksploatacji, instrukcjach producentów, dokumentacji projektowej powykonawczej, dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisów techniczno-budowlanych oraz aktualnego poziomu wiedzy technicznej. W przypadku wystąpienia awarii spowodowanej nienależytym wykonaniem konserwacji, przeglądów technicznych i usuwania awarii instalacji, urządzeń i systemów Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć awarię łącznie z wymianą uszkodzonych części. W przypadku awarii instalacji, urządzeń i systemów powstałych z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, koszt robocizny zawarty jest w cenie usługi serwisowania instalacji, urządzeń i systemów, natomiast części i materiały użyte do wymiany poszczególnych elementów instalacji, urządzeń i systemów nie ujęte w załączniku nr 1 do umowy zapewni Wykonawca, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, które rozliczone zostaną na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego faktur zakupu Częstotliwość wykonywania przeglądów i konserwacji: Konserwacja, przeglądy techniczne instalacji, urządzeń i systemów będzie wykonywana z częstotliwością wskazaną w p-ktach 11 i 12 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ Termin wykonania: Konserwacja, przeglądy okresowe oraz serwisowanie urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej będzie realizowane przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykaz części i materiałów wymienianych w ramach wynagrodzenia za wykonanie usługi konserwacji, przeglądów technicznych i usuwania awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz: 1. rury stalowe czarne - odpowiednich średnic 2. rury stalowe ocynkowane - odpowiednich średnic 3. rury z metali nieżelaznych - odpowiednich średnic 4. rury z tworzyw sztucznych - odpowiednich średnic 5. łączniki do spawania - odpowiednich średnic 6. łączniki do połączeń gwintowanych- odpowiednich średnic 7. łączniki z metali nieżelaznych odpowiednich rodzajów i średnic 8. armatura - odpowiednich rodzajów i średnic 9. manometry 10. termometry 11. termomanometry 12. rurki syfonowe 13. kurki trójdrogowe 14. łączniki do rur z tworzyw sztucznych - odpowiednich średnic 15. przewody impulsowe do AKPiA 16. pokrętła, rączki do zaworów 17. uszczelki (w tym uszczelki do kanałów wentylacyjnych), konopie, teflon w taśmie i niciach 18. śruby, podkładki (w tym podkładki przeciwdrganiowe), nakrętki 19. drut spawalniczy, elektrody do spawania 20. czyściwo i lut do lutowania 21. gazy techniczne 22. wkłady do filtrów 23. lampki kontrolne 24. króćce przeciwdrganiowe 25. bezpieczniki elektryczne, wkładki bezpiecznikowe 26. olej silnikowy 27. filtry oleju i paliwa 28. płyn chłodzący 29. woda destylowana 30. smary, materiały uszczelniające 31. baterie Szczegółowy zakres usługi określa Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości; 1 500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 13:00 dnia 25.05.2012 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 13:00 dnia 25.05.2012 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach