Przetargi.pl
Konserwacja, przeglądy i naprawy urządzeń, instalacji elektrycznych oraz urządzeń elektroinstalacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Juliana Fałata 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3485500, 3485965 , fax. 94 3425262
  • Data zamieszczenia: 2012-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
    ul. Juliana Fałata 30 30
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3485500, 3485965, fax. 94 3425262
    REGON: 00001775600435
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, przeglądy i naprawy urządzeń, instalacji elektrycznych oraz urządzeń elektroinstalacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń, instalacji elektrycznych oraz urządzeń elektroinstalacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów. -Miejsce realizacji usługi: Oddział ZUS w Koszalinie ul. J.Fałata 30; Inspektorat w Białogardzie ul. Wojska Polskiego 56; Inspektorat w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 21; Inspektorat w Szczecinku Plac Wolności 18; ul. Piotra Skargi 1; Inspektorat w Świdwinie ul. Wojska Polskiego 1; Inspektorat w Drawsku Pomorskim ul. Sikorskiego 30; ul. Basztowa 1B; Inspektorat w Wałczu ul. Dąbrowskiego 11; -Serwisowaniu podlegają wszystkie urządzenia i elementy instalacji elektrycznej zgodnie z dokumentacją techniczną. -Częstotliwość wykonywania usług konserwacji, przeglądów i napraw przedstawia zał. nr 1 A do SIWZ -Usługi konserwacji przeprowadzane będą zgodnie z ustalonym z zamawiającym harmonogramem. -W zakres usług konserwacyjnych wchodzą wszelkie prace zapewniające sprawne funkcjonowanie instalacji elektrycznych oraz urządzeń elektroinstalacyjnych wykonane zgodnie z wymogami technicznymi oraz obowiązującymi normami i przepisami. -W zakres przeglądów okresowych (rocznych i pięcioletniego) wchodzą wszelkie prace , badania i pomiary, których zakres jest zgodny z obowiązującymi normami i przepisami. W Oddziale przeglądom podlega również stacja transformatorowa KS 15/0,4 kV z transformatorem o mocy 400 kVA wraz z jej wyposażeniem. -Zgłaszanie awarii urządzeń i instalacji elektrycznych odbywać się będzie w formie pisemnej (fax.).Dopuszcza się w nagłych sytuacjach zgłaszanie telefoniczne. -Konserwacje w Oddziale i podległych Inspektoratach odbywać się będą w godzinach pracy jednostek organizacyjnych ZUS tj. w godz.7.00 - 15.00. -W Inspektoratach w Białogardzie, Drawsku Pomorskim, Szczecinku, Świdwinie i Wałczu naprawy mogą być dokonywane w godz.6.00 - 18.00 (obiekty chronione przez ochronę fizyczną).W Oddziale w Koszalinie i w Inspektoracie w Kołobrzegu możliwe jest dokonywanie napraw w pozostałych godzinach po uzgodnieniu z przedstawicielem zamawiającego. -Reakcja serwisu na zgłoszenie awarii jest niezwłoczna, uwzględniająca czasowe możliwości dokonywania napraw w godzinach wymienionych powyżej. -W przypadku awarii skutkującej wyłączeniem z eksploatacji urządzeń lub instalacji stanowiących o bezpieczeństwie osób i mienia oraz wpływających na prawidłową pracę pozostałych urządzeń , naprawy powinny być dokonane w czasie nie dłuższym niż 8 h od chwili zgłoszenia. Pozostałe uszkodzenia i usterki powinny być usunięte w ciągu 24 h. -W szczególnych przypadkach po uzgodnieniu z zamawiającym możliwe jest wydłużenie terminu wykonania napraw. -Usługa naprawy wraz z wymienionymi częściami zamiennymi w urządzeniach i instalacjach elektrycznych podlegać będzie co najmniej 12-to miesięcznemu okresowi gwarancyjnemu. -Usługi konserwacji , przeglądów i napraw przeprowadzane będą przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. -Do zadań serwisu należeć będzie również: - informowanie zamawiającego o usterkach i nieprawidłowościach w działaniu urządzeń i instalacji elektrycznych oraz podjętych krokach w celu ich wyeliminowania;- zapewnienie części zamiennych do serwisowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;- zgłaszanie konieczności modernizacji urządzeń i instalacji elektrycznych;- wykonywanie ekspertyz technicznych urządzeń i instalacji elektrycznych objętych przedmiotem zamówienia; - wykonywanie na życzenie zamawiającego pomiarów natężenia oświetlenia we wskazanych pomieszczeniach;- utrzymanie stałej gotowości serwisu. -Cena za konserwację i roboczogodzinę napraw zawiera;- koszt dojazdu do miejsca wykonania usługi;- koszt pracy wszelkich urządzeń i mierników;- koszt drobnych części i materiałów niezbędnych do wykonania usługi;- inne opłaty w rozumieniu obowiązujących przepisów. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ . Jest to zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena roboczogodziny naprawy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach