Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego w Sieradzu w 2014 roku

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego w Sieradzu w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Na przedmiot zamówienia składają się czynności konserwacyjno-eksploatacyjne punktów oświetlenia wymienionych w załączniku nr 8 do specyfikacji, wynikające z ogólnie obowiązujących przepisów w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji oświetlenia drogowego, a w szczególności: a)usuwanie nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku oględzin planowych i kontrolnych oraz przyjętych zgłoszeń o uszkodzeniach, w tym: źródeł światła, opraw, wysięgników, słupów oświetleniowych, układów zasilania i sterowania, dławików, kondensatorów, tyrystorów, bezpieczników, kabli zasilających, przewodów napowietrznych, szaf zasilających wraz z wyposażeniem, usuwanie gałęzi kolidujących z oprawami i liniami oraz sporządzanie dokumentacji powykonawczej zawierającej szczegółowy wykaz wykonanych czynności konserwacyjnych, b)planowe przeglądy: tras obwodów oświetleniowych napowietrznych, stanu widocznych części przewodów (głównie ich połączeń), stanu czystości opraw oświetleniowych, stanu źródeł światła, poziomu hałasu i drgań źródeł światła oraz ich urządzeń, kolizji z gałęziami drzew: nie rzadziej niż raz w roku i sporządzanie protokołów kontroli wg wzoru będącego załącznikiem nr 7. c)kontrolne przeglądy: stanu technicznego opraw, słupów, wysięgników i źródeł światła oraz informowanie o wynikach kontroli Zamawiającego: w miarę potrzeb, d)planowe przeglądy tablic układów pomiarowo-rozdzielczych i przekaźnikowo-sterujących, obejmujących sprawdzenie stanu technicznego tablic, połączeń prądowych i działania urządzeń zmierzchowych, włączników, zegarów sterujących wraz z regulacją tych urządzeń: nie rzadziej niż raz w roku, e)przeprowadzanie z własnej inicjatywy inspekcji oświetlenia ulicznego i zgłaszania Zamawiającemu stwierdzonych w ich trakcie usterek, f)elementy oświetlenia świątecznego: - elementy montowane na słupach oświetlenia ulicznego (elementy z wynajmu przez Zamawiającego) - 19 szt., - element montowany na dachu przed wejściem do budynku Urzędu Miasta Sieradza (element z wynajmu przez Zamawiającego) - 1 szt., - fontanna LED na płycie Rynku (własność Zamawiającego) - 1 szt., - elementy dekoracyjne 2015 montowane na masztach przed budynkiem Urzędu Miasta Sieradza (elementy Zamawiającego) - 4 szt., - sznury świetlne na choinkach (ul. Kościuszki, ul. Kolegiacka i Rondo im. Lecha Kaczyńskiego) - 14 kpl., - dekoracja ok. 10 m choinki na płycie Rynku - 1 kpl. (sznury świetlne, kule wiklinowe z oplotem LED, bombki świetlne - elementy Zamawiającego). W zakres prac dotyczących oświetlenia świątecznego wchodzi: - pobranie elementów oświetlenia świątecznego z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, - przegląd elementów oświetlenia świątecznego, - wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego oraz wykonanie napisu 2015 z węży LED będących własnością Zamawiającego, - zainstalowanie elementów oświetlenia świątecznego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego do dnia 6 grudnia 2014 roku, a fontanny LED do dnia 30 listopada 2014 roku, - bieżące utrzymywanie elementów oświetlenia świątecznego w stanie sprawności, - demontaż elementów oświetlenia świątecznego - do dnia 1 lutego 2014 roku oraz fontanny LED - do dnia 31 marca 2014 roku, - złożenie elementów oświetlenia świątecznego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i zabezpieczenie ich przed ewentualnym uszkodzeniem lub zniszczeniem. 2. Wszystkie prace konserwacyjno-eksploatacyjne powinny być wykonywane w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zostać przez niego potwierdzone: potwierdzenie dotyczy zakresu wykonywanych prac oraz wykazu zużytych materiałów. 3. Przy wykonywaniu prac objętych zleceniem Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania obowiązujących przepisów oraz zaleceń i wytycznych PGE Dystrybucja Łódź Teren S.A. Rejon Energetyczny Sieradz i ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem prac. 4. Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał lub zorganizował na terenie miasta Sieradza lub w odległości do 20 km od siedziby Zamawiającego bazę przedsiębiorstwa w celu sprawnego i zgodnego z oczekiwaniami Zamawiającego usuwania usterek i nieprawidłowości. 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni zagospodarowanie (transport, odzysk, unieszkodliwianie) wytworzonych w trakcie realizacji przedsięwzięcia odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych (np. lampy rtęciowe, sodowe) zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 27.04.2001 r. o odpadach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP O/Sieradz Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w Wydziale Finansowym w pok. 20, a kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach