Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jaworze

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-384 Jaworze, ul. Zdrojowa 82
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8172195
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Zdrojowa 82 82
    43-384 Jaworze, woj. śląskie
    tel. 033 8172195
    REGON: 07001422300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jaworze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy usług związanych z Konserwacją oświetlenia ulicznego w Gminie Jaworze. Zakres umowy obejmuje czynności konserwacyjno - eksploatacyjne na urządzeniach oświetleniowych w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym. Ilość opraw oświetleniowych objętych konserwacją wynosi szt. 615. Do urządzeń oświetleniowych zalicza się: napowietrzne linie oświetleniowe, kablowe linie oświetleniowe, oprawy oświetleniowe: źródło światła, klosz, odbłyśnik, układ zapłonowy, bezpiecznik wraz z podstawą bezpiecznikową, słupy oświetleniowe, złącza pomiarowe wraz z aparaturą sterowniczą, inne urządzenia nie wymienione a składające się na oświetlenie ulic. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) pełna odpowiedzialność za urządzenia oświetlenia ulicznego z chwilą przejęcia ich do konserwacji oraz wykonanie czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie gminy Jaworze w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym. Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność w zakresie prawidłowego wykonywania czynności konserwacyjnych, przestrzegania przepisów bhp i innych przepisów określających zasady pracy na urządzeniach energetycznych, 2) czynności bieżącej konserwacji, które obejmują: a) przeglądy tras obwodów oświetleniowych napowietrznych i kablowych, stanu widocznych części przewodów (głównie ich połączeń i osprzętu), stanu czystości źródeł światła, stanu ubytków źródeł światła, poziomu hałasu i drgań źródeł światła oraz urządzeń zabezpieczeń i sterowania, b) przeglądy kontrolne stanu świecenia źródeł światła - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie dla głównych dróg w obrębie Jaworza i innych ważnych dróg oraz nie rzadziej niż raz w miesiącu dla pozostałych dróg i miejsc publicznych, c) przeglądy tablic oświetleniowych i przekaźnikowo-sterowniczych obejmujący sprawdzenie stanu technicznego tablic, połączeń prądowych i działań urządzeń sterowania, d) naprawy usterek stwierdzonych w wyniku przeglądów oraz w wyniku zgłoszeń reklamacyjnych obejmujące: - wymianę uszkodzonych źródeł światła (żarówek), elementów układu zasilania i sterowania dławików, kondensatorów, bezpieczników, drzwiczek wnęk latarni, naprawy opraw, wysięgników, uszkodzonych kabli i zerwanych przewodów oświetleniowych osprzętu kablowego i przewodowego tych obwodów (izolatory, mufy kablowe, odgromniki itp.), naprawy uszkodzonych słupów (dotyczy wyłącznie słupów oświetleniowych, naprawy osłon i zamknięcie rozdzielnic oświetleniowych niskiego napięcia), - wymianę uszkodzonych elementów (przekaźniki zmierzchowe, łączniki, bezpieczniki, zegary sterujące itp.) regulacje, naprawy urządzeń sterowania, naprawy osłon i zamknięć rozdzielnic oświetleniowych niskiego napięcia, e) zabezpieczenia antykorozyjne poprzez malowanie opraw, wysięgników i latarń, w razie potrzeby uzupełnianie ubytków cokołów i fundamentów szaf oświetleniowych i słupów, 3) odnotowanie czynności konserwacyjnych uszkodzeń bieżących oświetlenia miejsc publicznych i dróg znajdujących się na terenie gminy w rejestrze uszkodzeń i napraw, 4) czynności bieżącej konserwacji obwodów lub punktów świetlnych zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego bądź inne osoby zainteresowane, wykonywane będą w terminach: a) likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) w czasie maksymalnie 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu wraz ze zwrotnym potwierdzeniem ich usunięcia do Zamawiającego, b) wymiana lub naprawa, uzupełnienie skradzionych elementów urządzeń oświetlenia ulicznego i drogowego w ciągu 24 godzin, c) wymiana na koszt Zamawiającego słupa oświetleniowego, wyposażenia słupa, w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) oraz wskutek wyeksploatowania w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, Czas naprawy będzie się liczył od dnia lub godziny otrzymania zgłoszenia awarii. W przypadku nieusunięcia w terminie awarii urządzeń i osprzętu oświetleniowego przez Wykonawcę, Zamawiający zleci wykonanie usługi firmie zewnętrznej, a kosztami postępowania i wykonania usługi obciąży Wykonawcę, 5) ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) wycinanie gałęzi drzew w obrębie linii oświetleniowych, b) wykonanie jednorazowej inwentaryzacji wszystkich opraw oświetleniowych, c) powiadamianie Zamawiającego na bieżąco w dni robocze o awariach i wykonanych usługach oraz o zastosowaniu tymczasowych połączeń sieci zasilającej. Zamawiający na bieżąco ustali, dla których robót konieczne jest przeprowadzenie odbioru technicznego, d) zabezpieczenie i oznakowanie terenu, na którym prowadzone są prace konserwacyjne oraz utrzymanie porządku w czasie realizacji prac, e) stosowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym, tylko fabrycznie nowych urządzeń i materiałów, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, o parametrach zbliżonych do wymienianych, f) współpraca ze służbami Zamawiającego, g) zapewnienie kadry i nadzoru z wymaganymi uprawnieniami oraz zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, h) koordynowanie prac realizowanych przez Podwykonawców, 6) Wykonawca odpowiadać będzie za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia ulicznego i ponosić będzie wszelkie konsekwencje z tego tytułu oraz z tytułu zaciemnienia ulicy lub jej odcinka, do odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich włącznie, za wyjątkiem sytuacji losowych wynikłych nie z winy Wykonawcy, 7) Wykonawca winien posiadać: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych (lub umowę z firmą posiadającą ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych)*, na czas okresu konserwacji, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach, (* niepotrzebne skreślić) b) umowę ważną na okres wykonywania konserwacji oświetlenia na utylizację zużytych źródeł światła z firmą posiadającą odpowiednie uprawnienia do prowadzenia takiej działalności. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia Podwykonawcom; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. 2) Informacje na temat udziału Podwykonawców w realizacji zamówienia należy zamieścić w formularzu ofertowym. 3) Zamawiający może zgodnie z art. 647 1 Kc wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaworze.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną