Przetargi.pl
KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY WARTKOWICE

Gmina Wartkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-220 Wartkowice, Stary Gostków 3D
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6785105 , fax. 043 6785170
  • Data zamieszczenia: 2013-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wartkowice
    Stary Gostków 3D 3D
    99-220 Wartkowice, woj. łódzkie
    tel. 043 6785105, fax. 043 6785170
    REGON: 73093436400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY WARTKOWICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Realizacja zadania polega na konserwacji oświetlenia ulicznego składającego się z 940 szt. punktów świetlnych zlokalizowanych na terenie Gminy Wartkowice. Z w/w liczby 63 punkty świetlne posiadają gwarancję do 27 kwietnia 2013r oraz 6 punktów świetlnych (LED) posiadają gwarancję do 8 października 2017 r. 2)Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Wartkowice polegać będzie na: dokonywaniu planowych oględzin tras obwodów oświetleniowych napowietrznych i kablowych, stanu widocznych części przewodów głównych i osprzętu, stanu czystości opraw i źródeł światła, stanu ubytków źródeł światła, poziomu hałasu i drgań źródeł światła oraz urządzeń zabezpieczeń i sterowania nie rzadziej niż raz w roku; dokonywaniu planowych oględzin kontrolnych stanu świecenia źródeł światła nie rzadziej niż raz w miesiącu; przeprowadzeniu przeglądów planowych tablic oświetleniowych miejsc występowania uszkodzeń i awarii; usuwaniu wszelkich nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku oględzin planowych i kontrolnych oraz zgłoszonych przez Zamawiającego, które obejmuje wymianę bądź naprawę uszkodzonych elementów podlegających eksploatacji takich jak: a)źródła światła, oprawy oświetleniowe; b)elementy układów zasilania, sterowania i urządzeń pomiarowych; c)wysięgniki, dławiki, kondensatory, bezpieczniki, drzwiczek wnęk latarni; d)osłon i zamknięć rozdzielnic oświetleniowych niskiego napięcia; e)kable i zerwane przewody oświetleniowe, osprzęt kablowy i przewodowy obwodów /izolatory, mufy kablowe, odgromniki itp./; naprawie szkód, zniszczeń i dewastacji urządzeń oświetlenia powstałych w wyniku działania osób postronnych; dokonywaniu zmian ustawienia zegarów sterujących, zgodnie z harmonogramem określonym w pkt. 3 niniejszego rozdz. SIWZ - w uzasadnionych przypadkach, Wykonawca dokona wyłączeń oraz ponownego uruchomienia punktów świetlnych w terminach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego; wymianie zużytych żarówek oraz innych elementów opraw oświetleniowych i wymianę uszkodzonych źródeł światła w oprawach typu OUS -70, oraz OUSc - 70 oraz opraw typu LED na źródła o podwyższonej skuteczności świetlnej. 3)Wszystkie prace Wykonawcy wiązane z realizacją przedmiotu zamówienia winny być realizowane w uzgodnieniu z właściwym dla danego miejsca pracy zakładem energetycznym tj.: Zakładem Energetycznym Łódź Teren Rejon w Sieradzu, Energetyką Kaliską S.A. Rejon Zakładu Elektrycznego Turek lub Polską Grupą Energetyczną - Łódzki Zakład Energetyczny S.A.; 4)Usuniecie przez Wykonawcę uszkodzeń oświetlenia ulicznego powstałych w wyniku eksploatacji nastąpi w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od ich zgłoszenia, a w przypadku ciągłego świecenia w dniu ich zgłoszenia. 5)Wykonawca zobowiązany będzie wykonać niezwłocznie naprawy uszkodzeń i awarii urządzeń oświetlenia i obwodów oświetleniowych, które powodują zagrożenia dla życia i zdrowia ludzkiego, bezpieczeństwa środowiska i strat majątku. W przypadku braku możliwości podjęcia natychmiastowej naprawy z powodów organizacyjnych i materiałowych Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć miejsce występowania takich uszkodzeń i awarii; 6)Uzyskanie pozwoleń do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia od właściwego zakładu energetycznego Wykonawca dokona na własny koszt i we własnym zakresie; 7)Wykonawca ponosi koszty wyłączeń sieci i pozostałe koszty naliczone przez zakład energetyczny w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, 8)Wykonawca jest zobowiązany do zgłaszania do właściwych organów ścigania oraz powiadomienia Zakładu Energetycznego i Urzędu Gminy Wartkowice o występowaniu szkód i zniszczeń dokonanych przez osoby postronne o rozmiarach kwalifikujących się do wszczęcia postępowania karnego;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert tzn. do 14 stycznia 2013 roku do godz. 10:00. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.W przypadku gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Wartkowice: Bank Spółdzielczy w Wartkowicach Nr konta: 37 9271 0005 0000 0228 2000 0250. 5.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przedmiotu zamówienia. 7.Potwierdzenia wniesienia wadium należy dołączyć do oferty przetargowej. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 8.Wykonawca, którego oferta nie została zabezpieczona poprzez wniesienie wadium w wymaganej formie lub wielkości zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 9.Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą wystąpienia jednego z warunków wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium po zaistnieniu warunków wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartkowice.pl zakładka Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach