Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trzebownisko w 2013 roku.

Gmina Trzebownisko ogłasza przetarg

  • Adres: 36-001 Trzebownisko, Trzebownisko 976
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7713700 , fax. 017 7713719
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebownisko
    Trzebownisko 976 976
    36-001 Trzebownisko, woj. podkarpackie
    tel. 017 7713700, fax. 017 7713719
    REGON: 69058215700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzebownisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trzebownisko w 2013 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego, polegająca na utrzymaniu w należytym stanie urządzeń oświetlenia dróg, placów i ulic na terenie Gminy Trzebownisko. Na terenie gminy znajduje się łącznie 960 opraw oświetleniowych, w tym następujące ilości w poszczególnych miejscowościach Gminy Trzebownisko: 1. Stobierna - 141 szt. 2. Jasionka - 121 szt. 3. Tajęcina - 25 szt. 4. Zaczernie - 110 szt. 5. Wólka Podleśna - 56 szt. 6. Łukawiec - 141 szt. 7. Łąka - 112 szt. 8. Terliczka - 40 szt. 9. Trzebownisko i Nowa Wieś - 214 szt. Oprawy te stanowią majątek PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów, tylko 30 szt. to oprawy na majątku Gminy Trzebownisko. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W zakresie eksploatacji urządzeń oświetleniowych prowadzone będą: 1) planowane czynności eksploatacyjne: - przeglądy techniczne urządzeń, aparatury pomiarowej i sterowniczej, opraw i wnęk latarni raz na kwartał, z których zostaną sporządzone protokoły, będące podstawą czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych, - oględziny tras linii napowietrznych i kablowych, - malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, szafek i tablic rozdzielczych, - wymianę opraw o złym stanie technicznym ( zakłada się 30 szt. w ciągu roku), - pomiary skuteczności ochrony od porażeń, - kontrolę stanu oświetlenia w porze świecenia, 2) awaryjne czynności: - wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania, - naprawę bądź wymianę uszkodzonych kabli, - naprawę zerwanych przewodów, - wymianę źródeł światła, opraw, oprawek, dławików i kondensatorów, - wymianę uszkodzonych i połamanych słupów, - wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek wnękowych latarni, - likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia drogowego, 3) okresowe kontrole stanu oświetlenia przeprowadzone wspólnie przez Strony w terminach wspólnie uzgodnionych. 4) czynności związane z utylizacją zużytych lamp. 3. Usuwanie skutków wandalizmu i skutków wypadków drogowych tj. uzupełnianie brakujących lub zdewastowanych: a/ kloszy, b/ opraw, c/ wysięgników, d/ słupów, e/ układów sterowniczych, f/ kabli oświetleniowych zasilających i sterowniczych, g/ szafek, h/ zamków i zamknięć, i/ tablic oświetleniowych, itp. będą wykonywane na odrębne zlecenie gminy. 4. Eksploatacja, naprawa i modernizacja urządzeń oświetlenia ulicznego, musi odbywać się bez wyłączeń urządzeń i linii zasilających techniką, prac pod napięciem (PPN) do 1 kV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebownisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach