Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Warta w latach 2013 - 2015.

Gmina i Miasto Warta ogłasza przetarg

  • Adres: 98-290 Warta, ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8294001 , fax. 043 8294506
  • Data zamieszczenia: 2012-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Warta
    ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta 1 1
    98-290 Warta, woj. łódzkie
    tel. 043 8294001, fax. 043 8294506
    REGON: 73093454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gimwarta.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Warta w latach 2013 - 2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Warta w latach 2013 - 2015. Przedmiot zamówienia składa się z czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych wymaganych z ogólnie obowiązujących przepisów w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji oświetlenia drogowego, a w szczególności: 1 oględzin planowych tras obwodów oświetleniowych napowietrznych, stanu widocz-nych części przewodów /głównie ich połączeń/, stanu czystości opraw źródeł świa-tła, stanu ubytków źródeł światła, poziomu hałasu i drgań źródeł światła oraz ich urządzeń, 2 oględzin kontrolnych stanu świecenia źródeł światła - nie rzadziej niż raz w roku, 3 napraw nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku oględzin planowych i kontrol-nych oraz zgłoszeń o uszkodzeniach i nieprawidłowościach w działaniu źródeł świa-tła, opraw, układów zasilania i sterowania , dławików, kondensatorów bezpieczni-ków oraz wymiany (montaż) uszkodzonych lamp zgodnie z potwierdzonym wyka-zem wymienionych i zainstalowanych urządzeń i materiałów, 4 przeglądów planowych tablic oświetleniowych i przekaźnikowo - sterujących, obejmujące sprawdzenie stanu technicznego tablic, połączeń prądowych i działania urządzeń zmierzchowych, włączników, zegarów sterujących wraz z regulacją tych urządzeń nie rzadziej niż raz w roku, 5 zgłoszeń awarii oświetlenia drogowego - nie załączenie się bądź nie wyłączenie się oświetlenia, przestawienie zegara, będą usuwane niezwłocznie w dniu zgłoszenia, natomiast inne awarie dotyczące nie załączenia się pojedynczych lamp będą usuwa-ne w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty zgłoszenia przez Urząd Gminy i Mia-sta w Warcie, Szczegółowy wykaz usług zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł. w formach określonych w SIWZ i Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gimwarta.pl zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach