Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ogłasza przetarg
- Adres: 86300 Grudziądz, ul. Ludwika Waryńskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 66 30 800 , fax. 56 66 30 801
- Data zamieszczenia: 2017-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
ul. Ludwika Waryńskiego
86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 66 30 800, fax. 56 66 30 801
REGON: 34053433300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja oświetlenia na terenie miasta Grudziądza, w zakresie zgodnym z załącznikiem „Spis wydzielonego oświetlenia na terenie Grudziądza” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Grudziądza, będących własnością gminy-miasto Grudziądz¸ w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 9 „ Spis wydzielonego oświetlenia na terenie Grudziądza”. Eksploatacja będzie prowadzona w obsłudze całodobowej przez 7 dni w tygodniu, w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy. Do zadań Wykonawcy należało będzie: zapewnienie sprawności i dobrego stanu technicznego urządzeń objętych konserwacją, tj. opraw oświetleniowych, urządzeń sterowania oświetleniem, słupów oświetleniowych, kabli zasilających i sterowniczych. czyszczenie opraw oświetleniowych jeden raz każda oprawa w trakcie trwania umowy, w terminach uzgodnionych z Zarządem Dróg Miejskich. Wykonawca przystąpi do usuwania awarii oświetlenia w czasie zgodnym z zapisami w umowie na podstawie jego oferty, nie dłuższym niż 3 godziny od przyjęcia zgłoszenia. Urządzenia, których awaria lub uszkodzenie stwarza zagrożenie dla otoczenia, powinny być natychmiast odłączone spod napięcia, natomiast przywrócenie pełnej sprawności powinno nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin. W przypadku zniszczenia urządzeń oświetlenia, których odtworzenie wymaga szerszego zakresu prac (np. ziemnych), dopuszcza się dłuższy czas usunięcia awarii, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, jednak nie dłuższy niż 3 dni. W przypadku uszkodzeń eksploatacyjnych pojedynczych punktów świetlnych nie przekraczających 20% całego ciągu oświetleniowego i nie sąsiadujących ze sobą dopuszcza się czas naprawy do 7 dni. W ramach usługi wykonywane będą objazdy kontrolne w cyklu miesięcznym, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie informowanie (raporty tygodniowe w każdy poniedziałek do godziny 9:00) o powstałych awariach, zakresie awarii, podjętych czynnościach oraz terminie naprawy. Wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie zadania obejmuje wszystkie nakłady robocizny, materiałów o parametrach nie gorszych niż zamontowane i pracy sprzętu związane z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania oświetlenia. Naprawie na podstawie niniejszego zamówienia nie będą podlegały uszkodzenia urządzeń powstałe w wyniku kolizji drogowych, wandalizmu i zdarzeń losowych. Konserwator zobowiązany jest do niezwłocznego zabezpieczenia urządzeń uszkodzonych w wyniku kolizji. Rozliczenie nastąpi na podstawie odrębnego kosztorysu, zaakceptowanego przez Zamawiającego. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji robót. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w projekcie umowy i Opisie Przedmiotu Zamówienia ( pkt3.2.) Dokumenty te określają rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, sposób informowania Zamawiającego o zatrudnieniu osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli w tym zakresie oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: - minimum 2 osobami z uprawnieniami elektrycznymi do 1 kV. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: - sprzętem odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Żnin, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-23 - Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Dobrcz, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. w 2024 roku
Dodano: 2024-01-26 - Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Złotniki Kujawskie
Dodano: 2023-11-08 - Konserwacja i eksploatacja oświetlenia drogowego na terenie Torunia
Dodano: 2023-10-30 - Wykonanie usługi w zakresie utrzymania i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, pozostającego we władaniu Enea Oświetlenie sp. z o.o.
Dodano: 2023-02-15 - Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Dobrcz, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. w 2023 roku
Dodano: 2022-12-13 - Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, stanowiących własność Miasta Inowrocławia
Dodano: 2022-10-20 - Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie gminy Łabiszyn
Dodano: 2022-08-31 - Świadczenie Pełnej Usługi Oświetleniowej na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka na urządzeniach stanowiących własność ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. i Gminy Nowa Wieś Wielka
Dodano: 2021-03-10 - Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie
Dodano: 2021-02-22