Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock w roku 2018

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 828 805 , fax. 227 827 499
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 227 828 805, fax. 227 827 499
    REGON: 1557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock w roku 2018. 3.2 Na terenie Miasta i Gminy Serock konserwacji podlegać będzie około 3765 szt. opraw oświetleniowych sodowych o mocach: 70W, 100W, 150W oraz 250W. W zakres ten wchodzi również konserwacja kasetonów reklamowych „Hotelu Warszawianka” na trasie Dębe – Zegrze w ilości 6 szt. wyposażonych w lampy ledowe oraz około 130 szt. zewnętrznych punktów świetlnych iluminacji obiektów, parków i elementów małej architektury z żarówkami typu metalhalogen oraz led. Dodatkowo na terenie Gminy funkcjonuje obecnie około 1115 szt. opraw ulicznych zaopatrzonych w źródła światła typu LED. W przypadku nowowybudowanych punktów świetlnych oraz istniejących z LED-owym źródłem światła konserwacji będą podlegać jedynie obwody oświetleniowe i szafy SON. 3.3 Materiały dostarczane przez konserwatora w ramach umowy: 1) Źródła światła – żarówki sodowe ; 2) Elementy oprawy: a) Stateczniki; b) Tyrystorowe układy zapłonowe; 3) Elementy sterowania oświetleniem umieszczone w skrzyni SON: a) Wkładki, główki i gniazda bezpiecznikowe; b) Styczniki; c) Przekaźniki zmierzchowe oraz fotoelementy (instalowane w przypadku awarii zegara do czasu zainstalowania przez zamawiającego nowego urządzenia); d) Wyłączniki; 4) Elementy linii napowietrznych: a) Izolatory; b) Ochronniki przepięć; c) Gniazda i wkładki bezpiecznikowe; d) Przewody napowietrzne izolowane (AsXSn 4x16mm, AsXSn 4x25mm, AsXSn 2x16mm, AsXSn 2x25mm) - instalowane w przypadku awarii/uszkodzenia linii kablowej oświetlenia ulicznego). Zainstalowane przewody stanowią własność Wykonawcy i zostaną mu zwrócone po usunięciu awarii linii kablowej. 5) Elementy linii kablowych: a) Tabliczki bezpiecznikowe, b) Gniazda, wkładki oraz główki bezpiecznikowe; c) Drzwiczki - pokrywy wnęki bezpiecznikowej (do słupów stalowych i betonowych);. 3.4 Czynności konserwacyjne w ramach umowy: 1) zapewnienie poprawnego świecenia opraw oświetleniowych objętych przedmiotem zamówienia, 2) utrzymanie metalowych części urządzeń bez śladów korozji (wysięgniki, skrzynki SON, drzwiczki do wnęk w słupach oświetleniowych), 3) wymiana niesprawnych i uszkodzonych w wyniku aktów wandalizmu elementów opraw ulicznych (np. klosze, pokrywy skrzynek bezpiecznikowych), 4) wymiana w przypadku uszkodzenia wkładek topikowych, gniazd bezpieczników słupowych, tabliczek bezpiecznikowych w słupach oświetleniowych, 5) wymiana uszkodzonych elementów w skrzynkach SON, 6) regulacja zegarów – raz na miesiąc według wytycznych przekazanych przez Zamawiającego, 7) wyszukiwanie i usuwanie zwarć w elementach linii oświetlenia (z wyjątkiem koniecznej wymiany przewodów), 8) informowanie zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń oświetleniowych, 9) pionowanie pochylonych słupów oraz regulacja zwisów przewodów, 10) wycinka gałęzi pod linią napowietrzną oraz w otoczeniu opraw, 11) wykonywanie przełączeń w istniejących liniach oświetlenia na polecenie Zamawiającego, 12) zabezpieczenie uszkodzonych w wypadku zdarzeń losowych (np. wypadków drogowych) elementów oświetlenia (przewody, słupy) do czasu wykonania naprawy, 13) wykonywanie na zlecenie Zamawiającego oględzin stanu linii i elementów oświetlenia, skrzynek sterujących oraz przekazywanie Zamawiającemu protokołów oględzin, 14) utrzymywanie w czystości i we właściwym stanie technicznym konserwowanych opraw (klosz + obudowa), odbłyśników reflektorów iluminacyjnych w celu zapewnienia pełnej sprawności świecenia opraw, (Wykonawca każdorazowo ma dokonać umycia klosza na oprawie, która jest przez niego naprawiana), 15) mycie na podstawie odrębnych wytycznych Zamawiającego maksymalnie 1000 punktów świetlnych (klosz + obudowa + wysięgnik). 3.5 W przypadku gdy elementy lub urządzenia nie są już dostępne na rynku, w porozumieniu z właściwym Inspektorem Nadzoru, Wykonawca może zastosować elementy lub urządzenia dostępne na rynku o parametrach zbliżonych do urządzenia lub elementu uszkodzonego. W przypadku braku elementów zamiennych do uszkodzonego urządzenia, Wykonawca winien wymienić urządzenie na nowe o parametrach zbliżonych do urządzenia uszkodzonego. 3.7 Wykonawca winien stosować tylko fabrycznie nowe urządzenia i materiały, posiadające wymagane atesty i certyfikaty oraz nowoczesne, dobre jakościowo urządzenia i technologie zgodne z wymaganiami Zamawiającego. 3.8 Zamawiający stosownie do treści art. 36a ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi, tj. bieżącego usuwania awarii oświetlenia drogowego w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia wraz z powyższą informacją zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach