Przetargi.pl
Konserwacja oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznego bocznic kolejowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznego bocznic kolejowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji oraz przeprowadzeniu rocznej kontroli stanu technicznego bocznic kolejowych znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 3.Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na wykonane usługi konserwacji nie był krótszy niż 12 miesięcy, natomiast na materiały i urządzenia zastosowane przy konserwacji – nie krótszy niż 12 miesięcy lub gwarancji przewidzianej przez producenta licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – zamówienie zostało ujęte w jednej części. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały przedmiot zamówienia. 6.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w związku z art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. 7.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zasadne jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji usługi. Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej wojskowych bocznic kolejowych w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego zwrotu kosztów poniesionych w związku z przeprowadzeniem wizji lokalnej. 8.Zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej w formie pisemnej lub faksowej na nr faxu 48 261 883 868 bądź za pośrednictwem e-mail na adres: jw4809.zp@ron. mil.pl, co najmniej na cztery dni przed otwarciem ofert. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych (art. 29 ust.3 ustawy Pzp) 10.Zamawiający nie stawia wymagań z zakresu obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących przedmiot zamówienia, w oparciu o umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 11.Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 3 800,00 złotych (słownie złotych: trzy tysiące osiemset złotych). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000.Tytułem:„Wadium do ZP/29/2018/nazwa i NIP Wykonawcy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50225000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 3 800,00 złotych (słownie złotych: trzy tysiące osiemset złotych). 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; 4.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110) 5.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000. Tytułem: „Wadium do ZP/29/2018/nazwa i NIP Wykonawcy”. 6.Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 7.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a.pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b.innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: Wadium do ZP/29/2018/nazwa i NIP Wykonawcy” i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 8.Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 9.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 10.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2)Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo: 1)w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2)pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy), złożone w formie pisemnej. Wzór zobowiązania określa załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach