Przetargi.pl
KONSERWACJA ORAZ NAPRAWY SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I PPOŻ

Jednostka Wojskowa Nr 4246 ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Szubińska 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 378 97 81 , fax. 52 3782584
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4246
    ul. Szubińska 2 2
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 378 97 81, fax. 52 3782584
    REGON: 09320866200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: obrona (Jednostka Wojskowa)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA ORAZ NAPRAWY SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I PPOŻ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: A) usługa polegająca na okresowej konserwacji i naprawie Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu, Telewizyjnego Systemu Nadzoru oraz śluz antynapadowych - zadania od Nr 1 do Nr 4. Zamówienie obejmuje kompleksową konserwację i naprawę (w zależności od zadania) urządzeń wyżej wymienionych systemów, znajdujących się na terenie kompleksów mieszczących się przy ul. Szubińskiej 2 oraz Szubińskiej 105 w Bydgoszczy, w zakresie i na zasadach szczegółowo określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dla zadania 1 oraz 2 - zakres usługi obejmuje wyłącznie okresową konserwację wyżej wymienionych systemów. Dla zadania 3 oraz 4 - zakres usługi obejmuje okresową konserwację oraz naprawę wyżej wymienionych systemów wraz zapewnieniem pogotowia serwisowego. B) usługa polegająca na okresowej konserwacji i naprawie systemów sygnalizacji pożaru oraz systemu DSO - zadanie Nr 5 oraz Nr 6. Zamówienie obejmuje kompleksową konserwację i naprawę (w zależności od zadania) urządzeń wyżej wymienionych systemów, znajdujących się na terenie kompleksu mieszczącego się przy ul. Szubińskiej 2 w Bydgoszczy, w zakresie i na zasadach szczegółowo określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dla zadania 5 - zakres usługi obejmuje okresową konserwację oraz naprawę wyżej wymienionych systemów (za wyjątkiem jednego budynku będącego na gwarancji) wraz zapewnieniem pogotowia serwisowego. Dla zadania 6 - zakres usługi obejmuje wyłącznie okresową konserwację wyżej wymienionych systemów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: - dla zadania nr 3 - 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), - dla zadania nr 4 - 1.000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100), - dla zadania nr 5 - 1.500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100). Dla zadania nr 1, 2, 6 - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. NBP O/O Bydgoszcz - Nr konta 70 1010 1078 0091 3313 9120 0000 z adnotacją: WADIUM - SYSTEMY ALARMOWE - zadanie nr ...... - nr postępowania 021/OZ/PA/2014. Dopuszcza się wskazanie w adnotacji również pełnej nazwy postępowania ze wskazaniem jego numeru. 4. Dowód wniesienia wadium: 1. zaleca się dołączyć potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. należy dołączyć w formie oryginału w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. 5. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. 6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mon.gov.pl/ogloszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach