Przetargi.pl
Konserwacja, obsługa serwisowa i naprawa systemu monitoringu wizyjnego wyspowego na terenie Parku Bartłomieja i okolicy budynków w Dzielnicy Mokotów Służew Płd. m.st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2014-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, obsługa serwisowa i naprawa systemu monitoringu wizyjnego wyspowego na terenie Parku Bartłomieja i okolicy budynków w Dzielnicy Mokotów Służew Płd. m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, obsługa serwisowa i naprawa systemu monitoringu wizyjnego wyspowego na terenie Parku Bartłomieja i okolicy budynków w Dzielnicy Mokotów Służew Płd. m.st. Warszawy. Opis prac do wykonania został określony poniżej oraz w § 1 ust. 1 istotnych postanowień umowy, stanowiących Rozdział III SIWZ. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: świadczenie usług konserwacji, obsługi serwisowej i napraw systemu monitoringu wizyjnego wyspowego z cyfrowym zarządzaniem i zapisem obrazu. W skład systemu wchodzi 14 punktów kamerowych, sieć światłowodowa transmisji sygnałów i jedno stanowisko centralne oglądowe z urządzeniami do zarządzania systemem i archiwizacji rejestrowanych obrazów. Dane systemu monitoringu w zestawieniach poniżej: LP Teren objęty monitoringiem Stanowisko oglądowe Ilość kamer Monitoring Transmisja 1. Warszawa Dz. Mokotów, Służew Płd, Park Bartomieja i okolice sąsiadujących budynków Pomieszczenie techniczne w budynku mieszkalnym wspólnotowym ul. Gotarda 10, 02-683 Warszawa 14 cyfrowy światłowód Zestawienie głównych elementów systemu: L.p Nazwa i opis urządzenia j.m ilość 1 Serwer dedykowany ALNET dla systemów NetStation, Serwer RACK 19 ENTRPRICE kpl. 1 2 Dysk twardy 2TB SATA/ALNET szt. 7 3 Oprogramowanie ALNET licencja na 16 kamer IP, NETSTATION 16CH kpl. 1 4 Kamera IP -SANYO typVCCHD2300P szt. 14 5 Obiektyw MP Fujinon 1/3 szt. 14 6 Obudowa do kamery VCH-354HB szt. 14 7 Uchwyt do kamery VA-754 szt. 14 8 Wentylator z termostatem i filtrem powietrza szt. 14 9 Monitor LCD 22 Ilyama szt. 1 10 Zasilacz AC/VC TRP80VA/12AC-24AC, Mawt234 szt. 8 11 Zasilacz UPS Ares 1600 szt. 1 12 Zasilacz UPS LUPUS 1000 szt. 1 13 Zasilacz UPS LUPUS 700 szt. 2 14 Przełącznik Switch 14x10/100/1000Mbps, FXG-16IMV2 szt. 1 15 Konwerter FIBRAIN AC-SU-1001 szt. 16 16 Okablowanie strukturalne kabel UTPw 4x2x0,5 kat.5e kpl. 1 17 Sieć światłowodowa- kabel światłowodowy kanałowy Z-XOTKtd32J, Z-XOTKtd312J, kpl. 1 18 Sieć zasilająca 230V, kabel YDY3x2,5 i YKY 3x4,0mm2 kpl. 1 19 Słup kamerowy Auriga P6 Kpl. 6 20 Szafa teleinformatyczna 19-33U, ZPAS WZ-SZB-093 kpl. 1 21 Promienniki podczerwieni APER VIR-290 szt. 14 22 Zasilacze VCA-2AW 230VAC-12DC 2A szt. 14 1.2. USŁUGI KONSERWACYJNE i PRZEGLĄDY OKRESOWE Przeglądy okresowe systemu monitoringu wizyjnego, wykonywane raz na 1/2 roku (po sezonie zimowym i po sezonie letnim) o zakresie ujętym jak niżej: Wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania prac zabezpiecza Wykonawca. Czynności przewidziane przy przeglądach i konserwacji: a) sprawdzenie poprawności działania urządzeń stanowiska oglądowego, b) sprawdzenie połączeń giętkich (kable koncentryczne, sieciowe i światłowodowe), c) sprawdzenie poprawności ładowania baterii UPS-a, d) sprawdzenie poprawności funkcjonowania kamer, promienników poczerwieni, zasilaczy, i pozostałych elementów w torze transmisji sygnałów i zasilaniu, e) czyszczenie elementów zewnętrznych jak obiektywów kamer i innych urządzeń w celu usunięcia zanieczyszczeń pochodzących od czynników atmosferycznych, zieleni parku, ptaków i innych, f) czyszczenie i odkurzenie PC i urządzeń aktywnych w pomieszczeniu technicznym, g) sprawdzenie poprawności funkcjonowania aplikacji na PC (pełne skanowanie antywirusowe, odtwarzanie materiału zarejestrowanego i innych), h) sprawdzenie jakości obrazu na monitorze, i) po wykonaniu przeglądów każdorazowo będzie sporządzany protokół odbioru usługi z wyszczególnieniem wykonanych czynności przeglądowych i konserwacyjnych. 1.3. USŁUGI SERWISOWE I NAPRAWCZE Usługa serwisowa związana jest z wystąpieniem awarii w systemie, znalezienie przyczyn awarii a następnie jej usunięcie. 1.3.1. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania ciągłej sprawności systemu monitoringu wizyjnego, a w przypadku powstania awarii do podjęcia działań w celu jej usunięcia. 1.3.2. Wykonawca zobowiązany będzie w czasie do 10 godzin od otrzymania zgłoszenia od osoby upoważnionej przez Zamawiającego lub stwierdzenia usterki z kontroli pracy sytemu, do przystąpienia usunięcia zaistniałej awarii systemu. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia zapewnić prowadzenie całodobowego dyżuru telefonicznego oraz kontrolę funkcjonowania systemu w czasie rzeczywistym przez sieć internetu co najmniej raz na dobę w odstępstwach czasowych nie krótszych niż 12 godzin. 1.3.3. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a) wykonania diagnozy uszkodzenia urządzenia w miejscu jego zainstalowania; b) wykonania naprawy urządzenia; c) w przypadku braku możliwości usunięcia usterki na miejscu wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia urządzenia zastępczego w terminie do 5 dni roboczych, o parametrach nie gorszych niż funkcjonujące w systemie (lub innych za zgodą Zamawiającego), Wykonawca zamontuje i zdemontuje te urządzenia na koszt własny (do czasu usunięcia usterki). d) dostarczenia urządzenia do miejsca jego użytkowania po usunięciu przyczyny awarii; e) w przypadku kiedy uszkodzony urządzenie jest nienaprawialne z powodów technicznych lub nie jest produkowany i obsługiwany przez serwisy producenta dopuszcza się wymianę na nowy analogiczny o podobnych parametrach nie gorszych niż funkcjonujące i po uzgodnieniu z zamawiającym; 1.3.4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić utylizację wymienionych uszkodzonych elementów systemu. 1.3.5. Pozostałe ustalenia dotyczące realizacji zamówienia określają Istotne postanowienia umowy stanowiące rozdział III. 1.3.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 1.3.7. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. 1.3.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. 1.3.9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 1.3.10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia podejmowane będą przez zamawiającego. 1.4. Zamawiający przewiduje w celu kontroli sprawności technicznej w czasie rzeczywistym monitoringu podłączenie systemu do internetu o standardowych parametrach transmisji oferowanych przez dostawców internetu. 1.5. CZĘŚCI ZAMIENNE URZĄDZEŃ MONITORINGU Wartość części zamiennych wg załączonej poniżej listy będzie stanowiło jedno z kryteriów oceny ofert opisanych w pkt. 16 i 18 siwz: Tabela cenowa zał. 1 do formularza oferty L.p Nazwa części zamiennych i urządzeń j.m. 1 Dysk twardy 2TB SATA/ALNET szt. 2płyta główna do Serwer ALNET dedykowany dla systemów NetStation, Serwer RACK 19 ENTRPRICE szt. 3 Pamięć 4 GB DDR3 szt. 4 zasilacz 400W szt. 5 napęd DVD-Rx16 szt. 6 Klawiatura szt. 7 Wentylator z termostatem i filtrem powietrza szt. 8 Monitor LCD 22- Ilyama szt. 9 Przełącznik Switch 14x10/100/1000Mbps, FXG-16IMV2 szt. 10 Kamera IP -SANYO typVCCHD2300P szt. 11 Obiektyw MP Fujinon 1/3 szt. 12 Obudowa do kamery VCH-354HB szt. 13 Uchwyt do kamery VA-754 szt. 14 Zasilacz AC-VC TRP80VA-12AC-24AC, Mawt234 szt. 15 Zasilacz UPS Ares 1600 szt. 16 Zasilacz UPS LUPUS 1000 szt. 17 Zasilacz UPS LUPUS 700 szt. 18 Konwerter FIBRAIN AC-SU-1001 szt 19 Ogranicznik przepięć zasilania OPZ-12 szt. 20 Ochronnik sieciowy LH-PROTECTOR szt. 21 Kabel teleinformatyczny UTPw 4x2x0,5 kat.5e 100m 22 Kabel światłowodowy kanałowy 32J Z-XOTKtd32J 100m 23 Kabel światłowodowy kanałowy 12J Z-XOTKtd12J 100m 24 Słup stalowy Auriga P6 z podstawa betonową 1kpl. 25 Promienniki podczerwieni APER VIR-290 szt. 26 Zasilacze VCA-2AW 230VAC/12DC 2A szt. 2. Zasady rozliczania wykonywanych usług: a)Utrzymywanie gotowości serwisowej, wykonywanie napraw i przeglądów okresowych (zakres określony w SIWZ) - faktura raz na kwartał, b)Rozliczanie kosztów użytych do napraw części zamiennych, materiałów lub kompletnych urządzeń - faktura zbiorcza raz na kwartał, c)Wartość części zamiennych, materiałów lub kompletnych urządzeń należy przyjmować wg cen jednostkowych części zamiennych określonych w tabeli cenowej zał.1 do formularza oferty. W przypadkach gdy nie występują w tym dokumencie, dopuszcza się ceny na daną część zamienną lub materiał wg cen producentów lub dystrybutorów autoryzowanych przez producentów po uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM Służewiec w formie pisemnej, przed podjęciem prac lub zakupem. 3.2.1. Wyłącza się z wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie koszty usunięcia szkód powstałych w następstwie zamierzonych aktów wandalizmu, wyładowań atmosferycznych i innych z działania siły wyższej. Po potwierdzeniu stosownym protokółem zaistniałych szkód, ich usunięcie przez Wykonawcę będzie przedmiotem odrębnego zlecenia na podstawie złożonej i potwierdzonej oferty sporządzonej w oparciu o warunki umowy. 3.3. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 3.4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają - Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III SIWZ. 3.5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 3.5.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, ze zmianami -dalej Prawo budowlane) i jej przepisów wykonawczych, 3.5.2. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 3.5.3. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 3.5.4. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiącymi Rozdział III SIWZ. 3.5.4.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 3.5.4.1.1. zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.5.4.1.2. zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia, 3.5.4.1.3. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, 3.5.4.1.4. zmiany zakresu rzeczowego i finansowego, 3.5.4.1.5. zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych podwykonawcom. 3.6. Materiały i produkty, o których mowa w § 3 ust. 6 Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III siwz powinny odpowiadać wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych i posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji. Dla pozostałych materiałów - z wyłączeniem wskazanych w obowiązujących w tym zakresie przepisach dotyczących określenia wykazu wyrobów nie mającego istotnego wpływu na spełnienie wymogów podstawowych, posiadać deklarację zgodności z dokumentem odniesienia jakim jest Polska Norma, a w przypadku jej braku krajową aprobatą techniczną (AT) lub europejską aprobatą techniczną (ETA). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty i deklaracje dopuszczające wyrób do obrotu i stosowania w budownictwie. 3.7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 3.7.1. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 3.7.2. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania prac przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 3.7.3. wykonywania prac wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 3.7.4. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie instalacji telekomunikacyjnych, i kserokopie aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby/osób, które będą kierownikiem prac, o których mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji. 3.8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min. 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 36 miesięcy. 3.9. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony jest w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią III Rozdział SIWZ. 3.10. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, które nie zostały objęte przedmiotem zamówienia (zamówieniem podstawowym), jednakże są niezbędne do jego prawidłowego wykonania i których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, Wykonawca jest zobowiązany wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość zamówień dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia, 3.11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12. Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawki obowiązującej w dacie składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach