Przetargi.pl
Konserwacja nawierzchni trawiastej płyty boiska na terenie kompleksu 151 w Zegrzu

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6883888 , fax. 22 6883868
  • Data zamieszczenia: 2012-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809
    ul. Juzistek 2 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 22 6883888, fax. 22 6883868
    REGON: 14291704000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja nawierzchni trawiastej płyty boiska na terenie kompleksu 151 w Zegrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja nawierzchni trawiastej płyty boiska o powierzchni 9 350 m2 oraz terenu za bramkami na terenie Ośrodka Szkolenia Fizycznego w kompleksie 151 w Zegrzu. Szczegółowy zakres prac konserwacyjnych określa załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwaną SIWZ) opis techniczny przedmiotu zamówienia w zakresie konserwacji i obsługi płyty boiska stadionu stanowiący zał. nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122905
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.pl www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach