Przetargi.pl
Konserwacja nawierzchni dróg powiatowych – nakładki

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
  • Data zamieszczenia: 2017-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    ul. Drzymały 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
    REGON: 013267144
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja nawierzchni dróg powiatowych – nakładki
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg powiatowych (nakładki), którego zakres został podzielony na 4 części: Część nr 1. Remont nawierzchni drogi nr 2860W – ul. Wschodnia w Walendowie i Szamotach dł. łącznie ok. 900 mb, – szer. naw. bitumicznej 5,0 m Część nr 2. Remont nawierzchni drogi nr 3132W ul. Żbikowska w Pruszkowie dł. ok. 1325 m szer., nawierzchni bitumicznej 5,0 m: Część nr 3. Remont nawierzchni jezdni drogi nr 3114W ul. Ks. Woźniaka w Suchym Lesie i Sokołowie w dł. ok. 405 m, szer. nawierzchni bitumicznej 5,0 m: Część nr 4. Remont nawierzchni drogi nr 3117W – ul. Leszczynowa w Laszczkach dł. łączna ok. 500 m, szer. naw. bitumicznej 5,0 m Szczegółowy zakres zamówienia określa zał. A – Specyfikacja techniczna wykonania prac oraz zał. B mapa poglądowa. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – 4 części (Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia). Wykonawca składający ofertę na całość zamówienia musi wykonywać prace jednocześnie w zakresie wszystkich części. Warunkiem przystąpienia do robót jest zaprojektowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas budowy. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji w wymiarze co najmniej 36 miesięcy (maksymalny okres gwarancji to 60 miesięcy). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty maksymalny okres określony w SIWZ, tj. 60 miesięcy, natomiast w umowie uwzględniony będzie okres gwarancji zgodny ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach