Przetargi.pl
Konserwacja, naprawy oraz dostawa części: Część I - Konserwacja, naprawy oraz dostawa części do drukarek znajdujących się w Urzędzie Dzielnicy Włochy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie Część II - Konserwacja, naprawy oraz dostawa części do kserokopiarek, użytkowanych w Urzędzie Dzielnicy Włochy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-133 Warszawa, al. Krakowska 257
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5758806 , fax. 022 575 89 24
  • Data zamieszczenia: 2010-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy
    al. Krakowska 257 257
    02-133 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5758806, fax. 022 575 89 24
    REGON: 01070258500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ud-wlochy.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, naprawy oraz dostawa części: Część I - Konserwacja, naprawy oraz dostawa części do drukarek znajdujących się w Urzędzie Dzielnicy Włochy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie Część II - Konserwacja, naprawy oraz dostawa części do kserokopiarek, użytkowanych w Urzędzie Dzielnicy Włochy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest: - usługa - konserwacja, naprawy drukarek; - dostawa części do drukarek. Pod pojęciem części do drukarek zamawiający rozumie część zamienną i podzespół. Dostarczane do wymiany części muszą być oryginalne, zgodnie z zaleceniami producenta danego urządzenia, fabrycznie nowe. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie części wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym numerem katalogowym części. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na części do drukarek jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez część równoważną zamawiający rozumie część kompatybilną ze sprzętem, do którego jest zamówiona, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaproponowane części równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania części równoważnych, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zapewnienie (oświadczenie) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, iż ich zastosowanie nie spowoduje obniżenia jakości pracy danego urządzenia, że są to części o parametrach i właściwościach równych lub lepszych niż oryginalne ze znakiem firmowym producenta sprzętu, do którego są przeznaczone. W formularzu cenowym Wykonawca wpisze proponowane części równoważne z podaniem nazwy producenta. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: a) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone części do drukarek, będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. b) Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych części niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany części na nowe, wolne od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwej części (mailem lub faxem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. c) W przypadku dostarczenia części równoważnych wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania części równoważnej dostarczonej przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki, uważa się pisemną opinię niezależnego rzeczoznawcy. Naprawa drukarki, wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 5 dni od momentu zgłoszenia (mailem lub faxem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca i zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu potwierdzającego wykonanie naprawy w autoryzowanym serwisie. Przewidywane ilości części do drukarek, które będą realizowane po wskazanej w formularzu cenowym cenie jednostkowej, są podane w załączniku nr 7 do SIWZ. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest: - usługa - konserwacja, naprawy kserokopiarek; - dostawa części do kserokopiarek. Pod pojęciem części do kserokopiarek zamawiający rozumie część zamienną i podzespół. Dostarczane do wymiany części muszą być oryginalne, zgodnie z zaleceniami producenta danego urządzenia, fabrycznie nowe. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie części wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym numerem katalogowym części. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na części do kserokopiarek jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez część równoważną zamawiający rozumie część kompatybilną ze sprzętem, do którego jest zamówiona, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaproponowane części równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania części równoważnych, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zapewnienie (oświadczenie) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, iż ich zastosowanie nie spowoduje obniżenia jakości pracy danego urządzenia, że są to części o parametrach i właściwościach równych lub lepszych niż oryginalne ze znakiem firmowym producenta sprzętu, do którego są przeznaczone. W formularzu cenowym Wykonawca wpisze proponowane części równoważne z podaniem nazwy producenta. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: a) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone części do kserokopiarek, będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. b) Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych części niekorzystnie odbiega od wymagań producenta kserokopiarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany części na nowe, wolne od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwej części (mailem lub faxem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. c) W przypadku dostarczenia części równoważnych wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy kserokopiarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania części równoważnej dostarczonej przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy kserokopiarki, uważa się pisemną opinię niezależnego rzeczoznawcy. Naprawa kserokopiarki, wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta kserokopiarki w ciągu 5 dni od momentu zgłoszenia (mailem lub faxem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca i zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu potwierdzającego wykonanie naprawy w autoryzowanym serwisie. Przewidywane ilości części do kserokopiarek, które będą realizowane po wskazanej w formularzu cenowym cenie jednostkowej, są podane w załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301240004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ud-wlochy.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach