Przetargi.pl
Konserwacja, naprawa i wymiana znaków drogowych pionowych i urządzeń związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego oraz tablic z nazwami ulic na terenie Otwocka w 2011 roku

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7792001 , fax. 022 7794225
  • Data zamieszczenia: 2011-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7792001, fax. 022 7794225
    REGON: 01326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, naprawa i wymiana znaków drogowych pionowych i urządzeń związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego oraz tablic z nazwami ulic na terenie Otwocka w 2011 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie Otwocka w miejscach wskazywanych przez Zamawiającego prac związanych z konserwacją, naprawą, wymianą oraz ustawianiem nowych: a) znaków drogowych pionowych, b) tablic z nazwami ulic, c) urządzeń związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego. 2 Rozliczenie wyszczególnionych w załączniku nr 1 wykonanych prac, o których mowa w pkt 1), będzie następowało zgodnie z przedstawioną ofertą w oparciu o ceny jednostkowe poszczególnych prac. 3 Wynagrodzenie jakie otrzyma Wykonawca za realizację wyszczególnionych w załączniku nr 1 prac, będzie sumą iloczynów cen jednostkowych poszczególnych prac wyszczególnionych w załączniku nr 1 oraz rzeczywistej ilości wykonanych prac. 4 Rozliczenie niewyszczególnionych w załączniku nr 1 wykonanych prac, o których mowa w pkt 1), następować będzie w oparciu o: Katalog Scalonych Nakładów Rzeczowych (KSNR), Katalog Normatywnych Nakładów Rzeczowych (KNNR) lub Katalog Nakładów Rzeczowych (KNR) uwzględniając jedynie te pozycje, których prace bezpośrednio dotyczą, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w katalogach, na podstawie rzeczywistych nakładów poniesionych przez Wykonawcę. 5 W rozliczeniu, o którym mowa w pkt 4 przyjmuje się: a) zaoferowaną przez Wykonawcę w ofercie przetargowej: - cenę netto za 1 roboczogodzinę (Rg) zawierającą narzuty: koszty pośrednie (Kp)i Zysk (Z), b) oraz: - ceny materiałów wg przedłożonych faktur i nie wyższe niż średnie ceny opublikowane w aktualnym, w dniu kosztorysowania, wydaniu Sekocenbud - Informacja o cenach materiałów budowlanych, wydane przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno-Organizacyjnych Budownictwa Promocja sp. z o.o., - koszty zakupu materiałów (Kz) nie wyższe niż średni wskaźnik narzutów kosztów zakupu dla robót inżynieryjnych, opublikowany w aktualnym, w dniu kosztorysowania, wydaniu Sekocenbud - Informacja o cenach materiałów budowlanych, wydane przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno-Organizacyjnych Budownictwa Promocja sp. z o.o., - ceny sprzętu nie wyższe niż średnie ceny opublikowane w aktualnym, w dniu kosztorysowania, wydaniu Sekocenbud - Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego, wydane przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno-Organizacyjnych Budownictwa Promocja sp. z o.o., - koszty pośrednie dla sprzętu (Kp) oraz zysk dla sprzętu (Z) nie wyższe niż średni wskaźnik narzutów kosztów pośrednich oraz średni wskaźnik narzutów zysku dla robót inżynieryjnych, opublikowane w aktualnym, w dniu kosztorysowania, wydaniu Sekocenbud - Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego, wydane przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno-Organizacyjnych Budownictwa Promocja sp. z o.o., - podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6 Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy przestrzegać Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach /Dz. U. z dnia 2003 r., Nr 220, poz. 2181 z późn. zm./ 7 Wykonawca udzieli dwunastomiesięcznej gwarancji na nowo wmontowane i wbudowane materiały, termin każdej gwarancji będzie liczony od dnia zatwierdzenia i podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego. 8 Terminy wykonywania poszczególnych prac będących przedmiotem zamówienia: a) Prace, o których mowa w pkt 1 ppkt a) należy wykonywać w ciągu 24 godzin od momentu powiadomienia Wykonawcy, a w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego (w tym np. brak, uszkodzenie znaku A7 lub B20) niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 godzin od powzięcia informacji o konieczności wykonania określonych prac, b) Prace, o których mowa w pkt 1 ppkt b) i c) należy wykonywać w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w zależności od zakresu rzeczowego zlecanych prac jednak nie później niż 10 dni od otrzymania informacji o konieczności wykonania określonych prac. 9 Wykonawca zobowiązuje się do usuwania wskazanych wad i usterek w terminie 3 dni od daty powiadomienia Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2.000,- zł (słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach