Przetargi.pl
konserwacja, modernizacja i naprawa elektronicznych systemów ostrzegania sieci antywłamaniowych oraz przeciwpożarowych,

Izba Celna w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-127 Katowice, Plac Grunwaldzki 8-10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3587161 , fax. 032 3587204
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Katowicach
    Plac Grunwaldzki 8-10 8-10
    40-127 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3587161, fax. 032 3587204
    REGON: 27050308000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    konserwacja, modernizacja i naprawa elektronicznych systemów ostrzegania sieci antywłamaniowych oraz przeciwpożarowych,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    -Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, modernizacja, naprawa oraz montaż systemów antywłamaniowych: a) konserwacja funkcjonujących elektronicznych sieci antywłamaniowych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, zgodnie z poniższym wykazem musi być wykonywana w systemie kwartalnym (4 razy w roku). Konserwacja polegać powinna na utrzymaniu systemu w stałej gotowości, tj. przegląd oraz fizyczne sprawdzenie funkcjonowania jej elementów, usuwania bieżących usterek oraz niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu konieczności wykonania niezbędnych prac (napraw, modernizacji). Koszt konserwacji obejmuje również dojazd oraz koszty niezbędnych materiałów pomocniczych, natomiast nie obejmuje wymiany baterii akumulatorów oraz usuwania uszkodzeń wykraczających poza wynikłe z normalnego użytkowania. b) naprawy związane są z sytuacjami awaryjnymi. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań do 24 godz. po zgłoszeniu awarii. Wykonawca przed przystąpieniem do naprawy zobowiązany jest do przedstawienia pisemnej kalkulacji kosztów naprawy w rozbiciu na robociznę i materiały. Kalkulacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego co jest równoznaczne z zapewnieniem środków finansowych. Wyjątkowo (w sytuacjach nie cierpiących zwłoki) dopuszcza się możliwość uzgodnienia telefonicznego kosztów naprawy - przedstawienie kalkulacji (post factum). c) modernizacja zachodzi w sytuacji konieczności zmian w konfiguracji. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca powinien sporządzić kalkulację kosztów wykonania nowych sieci, modernizacji, bądź ich demontażu sieci. Kalkulacja po zatwierdzeniu jest podstawą do wystawienia zlecenia na roboty. Po realizacji zlecenia wykonawca powinien sporządzić dokumentację powykonawczą oraz przeprowadzić szkolenie użytkowników w zakresie obsługi. Materiały z demontażu instalacji, Wykonawca winien protokolarnie przekazać Zamawiającemu. Nowowykonane instalacje muszą być objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją. W ramach gwarancji wszelkie naprawy oraz cztery przeglądy konserwacyjne wykonywane będą nieodpłatnie za. wyjątkiem udokumentowanych kosztów materiałów (poza pomocniczymi). -Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, modernizacja, naprawa oraz montaż systemów przeciwpożarowych a) konserwacja funkcjonujących elektronicznych sieci przeciwpożarowych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, zgodnie z poniższym wykazem musi być wykonywana w systemie kwartalnym (4 razy w roku). Konserwacja polegać powinna na utrzymaniu systemu w stałej gotowości, tj. przegląd oraz fizyczne sprawdzenie funkcjonowania jej elementów, usuwania bieżących usterek oraz niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu konieczności wykonania niezbędnych prac (napraw, modernizacji). Koszt konserwacji obejmuje również dojazd oraz koszty niezbędnych materiałów pomocniczych, natomiast nie obejmuje wymiany baterii akumulatorów oraz usuwania uszkodzeń wykraczających poza wynikłe z normalnego użytkowania. W razie konieczności wymiany sygnalizatorów pożaru z wbudowanymi elementami izotopowymi wykonawca jest zobowiązany do utylizacji czujek (uszkodzonych) zgodnie z przepisami. b) naprawy związane sytuacjami awaryjnymi. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań do 24 godz. po zgłoszeniu awarii. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia pisemnej kalkulacji kosztów naprawy w rozbiciu na robociznę i materiały. Kalkulacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego na podstawie której zostanie wystawione zlecenie. Wyjątkowo (w sytuacjach nie cierpiących zwłoki) dopuszcza się możliwość uzgodnienia telefonicznego kosztów naprawy - przedstawienie kalkulacji (post factum). c/ modernizacja zachodzi w sytuacji konieczności zmian w konfiguracji. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca powinien sporządzić kalkulację kosztów wykonania nowych sieci, modernizacji, bądź ich demontażu sieci. Wykonanie nowej sieci musi być poprzedzone kalkulacją. Po realizacji zlecenia wykonawca powinien sporządzić dokumentację powykonawczą oraz przeprowadzić szkolenie użytkowników w zakresie obsługi. Materiały z demontażu instalacji, które można wtórnie wykorzystać Wykonawca winien protokolarnie przekazać Zamawiającemu. Nowowykonane instalacje muszą być objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją. W ramach gwarancji wszelkie naprawy oraz cztery przeglądy konserwacyjne wykonywane będą nieodpłatnie za wyjątkiem udokumentowanych kosztów materiałów (poza pomocniczymi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316250003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie pobiera się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, 1a) posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie technicznej ochrony mienia (dotyczy Wykonawców, którzy złożą ofertę do zadania nr 1); 1b) posiadają zezwolenie Prezesa Agencji Atomistyki na działalność związaną z narażeniem na promieniowanie jonizujące (dotyczy Wykonawców, którzy złożą ofertę do zadania nr 2); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2a) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi stanowiącej przedmiot zamówienia musza posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczoną klauzulą (poufne) (dotyczy Wykonawców, którzy złożą ofertę do zadania nr 1); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymagane są następujące dokumenty: 1) aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniejszą niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty. 2) podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) koncesję na prowadzenie działalności w zakresie technicznej ochrony mienia (dotyczy Wykonawców którzy złoża ofertę do zadania nr 1); 4) zezwolenie Prezesa Agencji Atomistyki na działalność związaną z narażeniem na promieniowanie jonizujące (dotyczy Wykonawców którzy złożą ofertę do zadania nr 2); 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi stanowiącej przedmiot zamówienia i które posiadają poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczoną klauzulą (poufne) (dotyczy Wykonawców którzy złoża ofertę do zadania nr 1); 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi stanowiącej przedmiot zamówienia (dotyczy Wykonawców którzy złożą ofertę do zadania nr 2); 7) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 2. Podmioty występujące wspólnie, oprócz wyżej wymienionych dokumentów winny złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1.1 składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach