Przetargi.pl
Konserwacja lady cechowej cieszyńskiego cechu złotników i rusznikarzy

Muzeum Śląska Cieszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Regera 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8512933 , fax. 033 8512933
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląska Cieszyńskiego
    ul. Regera 6 6
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8512933, fax. 033 8512933
    REGON: 00028268800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumcieszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja lady cechowej cieszyńskiego cechu złotników i rusznikarzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. Konserwacja lady cechowej cieszyńskiego cechu złotników i rusznikarzy w Muzeum Śląska Cieszyńskiego w Cieszynie, obejmującego następujący zakres prac: 1. Ocena stanu zniszczeń obiektu - wykonanie dokumentacji opisowej i fotograficznej (przed, w czasie i po konserwacji, również w formie elektronicznej) 2. Dezynfekcja i wzmocnienie konstrukcyjne drewna, uzupełnienie ubytków drewna 3. Uzupełnienie ubytków poszczególnych warstw 4. Naśladowcza rekonstrukcja brakujących elementów możliwych do odtworzenia 5. Połączenie poszczególnych części obiektu i przystosowanie do celów ekspozycyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 939000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2. Przedstawią na piśmie program prac konserwatorskich 3. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 1 u. o z.p.) 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zatrudniają pracowników zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 u. o z.p.) 5. Sytuacja finansowa zapewnia wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 u. o z.p.) 6. W stosunku do firmy nie wszczęto postępowania upadłościowego, ani też nie ogłoszono upadłości. 7. Firma nie zalega z uiszczeniem żadnych podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenia społeczne. 8. udzielą Zamawiającemu gwarancji należytego wykonania zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty (wg załączonego druku - Załącznik nr I), 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 i 24, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku - Załącznik nr II), 3. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Dokumenty pozwalające na prowadzenie usług w zakresie konserwacji (kopie uprawnień, kserokopia dyplomu ), 5. Wykaz min. trzech usług wykonywach przez wykonawcę usług odpowiadających swoim rodzajem i wielkością - usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wielkości, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (wg Załącznik nr III), 6. Kosztorys ofertowy - wyliczenie kosztów (kalkulacje) prowadzenia usługi, 7. Dokumenty potwierdzające niezaleganie z opłatami wobec Urzędu Skarbowego i ZUS-u, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: udzielona gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeumcieszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach