Przetargi.pl
KONSERWACJA KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE GMINY STARE BABICE

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2010-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE GMINY STARE BABICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Konserwacja kanalizacji deszczowej na następujących ulicach: 1) ul. Osiedlowa w Starych Babicach - kanał PCV typu DUO: fi 110 o długości 120 m, fi 160 o długości 286 m, fi 200 o długości 23 m; uzbrojenie: studzienki fi 600 betonowe, fi 1000 betonowe, fi 315 PCV, złoża żwirowe ze żwiru filtracyjnego o granulacji 16-32 mm; separator substancji ropopochodnych AWAS BK NG 6; wylot do rowu; 2) ul. Osiedlowa w Starych Babicach, ul. Piaskowa, Północna, Prosta, Stacyjna w Zielonkach Parceli - kanał PCV typu DUO: fi 110 o długości 473,6 m, fi 160 o długości 522 m; uzbrojenie: studzienki fi 1000 betonowe, fi 315 PCV, wpusty uliczne zamontowane na studzienkach fi 315 PCV - 16 szt. złoża żwirowe z kamienia drogowego o frakcji 16-32 mm; separator substancji ropopochodnych AWAS BK NG 10; wylot do rowu; 3) ul. Modrzewiowa, Berberysowa, Graniczna, Irysowa, Tulipanowa, Konwaliowa w Kwirynowie - kanał PCV: fi 400 o długości 370 m, fi 200 o długości 855 m; uzbrojenie: studzienki rewizyjne fi 425 PCV, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 600 PCV z osadnikiem - 26 szt.; separator substancji ropopochodnych HAURATON AQUAFIX SKGBP 25; wylot do stawu; 4) ul. Pocztowa w Starych Babicach - kanał PCV: fi 200 o długości 266 m; uzbrojenie: studzienki rewizyjne fi 425 PCV, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 600 PCV z osadnikiem - 8 szt.; dwa separatory substancji ropopochodnych HAURATON AQUAFIX SKGBP 15; 5) ul. Rynek w Starych Babicach - wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 600 PCV z osadnikiem - 5 szt.; 6) ul. Hubala Dobrzańskiego w Blizne Jasińskiego - kanał PCV: fi 300 o długości 441 m; uzbrojenie: studzienki rewizyjne fi 425 PCV, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 600 PCV z osadnikiem - 11 szt.; separator substancji ropopochodnych HAURATON AQUAFIX SKGBP 15; wylot do rowu; 7) ul. Piłsudskiego w Starych Babicach - - kanał PCV: fi 300 o długości 250 m; uzbrojenie: studzienki rewizyjne fi 425 PCV, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 600 PCV z osadnikiem - 12 szt.; separator substancji ropopochodnych HAURATON AQUAFIX SKGBP 30; 8) ul. Łaszczyńskiego, ul. Graniczna w Blizne Łaszczyńskiego - kanał PCV: fi 300 o długości 706 m; uzbrojenie: studzienki rewizyjne: fi 425 PCV, betonowe fi 1200, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 600 PCV z osadnikiem - 23 szt.; separator substancji ropopochodnych HAURATON AQUAFIX SKGBP 15; wylot do stawu; 9) ul. Wodnisko w Borzęcinie Dużym - kanał PCV typu DUO: fi 200 o długości 108 m, fi 250 o długości 373 m; uzbrojenie: studzienki fi 425 PCV, złoża żwirowe ze żwiru filtracyjnego o granulacji 16-32 mm; wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 425 PCV z osadnikiem - 2 szt.; wylot do rowu; 10) ul. Polna w Starych Babicach - kanał fi 300 o długości 360 m, uzbrojenie studzienki rewizyjne fi 425 PCV i fi 1200 betonowe, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 600 PCV z osadnikiem - 22 szt. 11) ul. Przejazd, ul. Zielna w Blizne Łaszczyńskiego - kanał fi 300 o długości 333 m, uzbrojenie studzienki rewizyjne fi 425 PCV, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 600 PCV fi 500 betonowe - 15 szt. 12) parking przy Gimnazjum w Koczargach Starych - kanał fi 250 o dł. L=72m, z rur PCV; - kanał fi 600 o dł. L=190 m, z rur WIPRO - studnie PCV o średnicy fi 250 , 4 szt.; - studnie betonowe o średnicy fi 600, 4 szt.; 13) ul. Kutrzeby w Starych Babicach - kanał o długości około 1130 m, - kanał fi 140 o dł. L=64,1 m, fi 80 o dł. L=154,1 m, fi60 o dł. L=63,4 m, z rur żelbetowych wraz ze studniami rewizyjnymi betonowymi; - kanał fi 200 o dł. L=316,2 m, fi 25 o dł. L=384,22 m, z rur PCV ze studniami rewizyjnymi PCV; - komora z osadnikiem na końcu (K-O) o średnicy fi 140 z kręgów żelbetowych, 1 szt.; - wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach betonowych o średnicy fi 500; - studnie betonowe o średnicy od fi 1200 do fi 1400, 8 szt.; - studnie PCV o średnicy fi 400, 28 szt.; 3. Zakres prac będący przedmiotem zamówienia: 1) Elementy stałe podlegające wynagrodzeniu ryczałtowemu: a) czyszczenie wpustów ulicznych i przykanalików; b) mechaniczne czyszczenie kanałów kanalizacji deszczowej, a w miejscach niedostępnych dla urządzeń czyszczących ręczne czyszczenie kanalizacji deszczowej; c) konserwacja separatorów substancji ropopochodnych; d) wywiezienie osadów oraz innych materiałów pochodzących z czyszczenia kanałów, studni, wpustów i innych czynności związanych z konserwacją sieci kanalizacji deszczowej; UWAGA: Gmina nie zapewnia zwałki osadów oraz innych materiałów pochodzących z czyszczenia kanałów. 4.Elementy podlegające wynagrodzeniu w oparciu o kosztorys z wykonania prac oparty o stawki jednostkowe z oferty Wykonawcy: a) wymiana uszkodzonych krat na wpustach ulicznych; b) wymiana uszkodzonych pokryw na studniach rewizyjnych, c) regulacja studni rewizyjnych i wpustów ulicznych z naprawą nawierzchni dookoła wyregulowanej studni lub wpustu ulicznego; d) remont uszkodzonych kanałów, studni, wpustów ulicznych i wycince korzeni w kanałach lub innych urządzeniach; e) wywiezienie osadów oraz innych materiałów pochodzących z czyszczenia kanałów, studni, wpustów i innych czynności związanych z konserwacją sieci kanalizacji deszczowej; f) monitoring kanałów deszczowych; 5. Zasady prowadzenia robót: a) Czyszczenie wpustów ulicznych oraz przykanalików należy przeprowadzić min. dwa razy w ciągu roku w okresie wiosennym oraz jesiennym. Roboty należy rozpocząć w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku kiedy dwukrotne czyszczenie powyższych elementów nie wystarczy wówczas Zamawiający może zlecić ponowne ich czyszczenie, za którą to czynność Wykonawca otrzyma dodatkowe wynagrodzenie na podstawie kosztorysu sporządzonego w oparciu o stawki jednostkowe podane w przetargu i załączonego do oferty. b) Mechaniczne oraz ręczne czyszczenie kanałów należy przeprowadzić również dwa razy w roku w tym samym czasie co czyszczenie wpustów ulicznych i przykanalików. Roboty należy rozpocząć w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. Do czyszczenia mechanicznego należy używać specjalistycznego sprzętu tj. WUKO, jednak prace należy prowadzić ostrożnie aby nie uszkodzić kanału bądź innych elementów sieci deszczowej. W przypadku uszkodzenia Wykonawca musi je naprawić na własny koszt i we własnym zakresie. W przypadku kiedy dwukrotne czyszczenie kanału nie wystarczy wówczas Zamawiający może zlecić ponowne jego czyszczenie, za którą to czynność Wykonawca otrzyma dodatkowe wynagrodzenie na podstawie kosztorysu sporządzonego w oparciu o stawki jednostkowe podane w przetargu i załączonego do oferty. c) Monitoring kanału deszczowego należy przeprowadzić na żądanie Zamawiającego. Film z inspekcji należy zapisać na nośniku CD i przekazać go Zamawiającemu wraz z dokumentacją z monitoringu. d) Wymiana uszkodzonych krat, pokryw, regulacja urządzeń bądź inne czynności interwencyjne prowadzona będzie wyłącznie po protokolarnym stwierdzeniu uszkodzenia w terenie przez osoby odpowiedzialne za konserwację ze strony Zamawiającego i Wykonawcy oraz zleceniu tych czynności przez Zamawiającego. e) Remont uszkodzonych kanałów, studni, wpustów ulicznych i wycinka korzeni w kanałach lub innych urządzeniach prowadzona będzie wyłącznie po protokolarnym stwierdzeniu uszkodzenia w terenie przez osoby odpowiedzialne za konserwację ze strony Zamawiającego i Wykonawcy oraz zleceniu tych czynności przez pracownika Zamawiającego. f) Rozliczanie robót, które będą podlegały wycenie wg stawek jednostkowych podanych w ofercie, odbywało się będzie na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez pracownika Zamawiającego przed wykonaniem robót będących przedmiotem wyceny. W przypadku podjęcia robót przez Wykonawcę przed sprawdzeniem kosztorysu przez pracownika Zamawiającej i zakwestionowaniu przez niego którejś z pozycji wyceny wówczas Zamawiający nie zapłaci za taka pozycję, a Wykonawca skoryguje o przedmiotową wartość przedstawiony do sprawdzenia kosztorys. g) Wszelkie roboty interwencyjne podlegające wycenie wg stawek podanych w ofercie Wykonawca podejmie w ciągu 48 godzin od momentu zatwierdzenia kosztorysu przez pracownika Zamawiającego oraz przekazania przez niego wiadomości o jego zatwierdzeniu i wyrażeniu zgody na podjęcie robót. h) Zamawiająca sprawdzi przedstawiony do zatwierdzenia przez Wykonawcę kosztorys na roboty podlegające wycenie wg stawek określonych w ofercie w ciągu 3 dni roboczych od momentu jego dostarczenia. i) Wykonawca udostępni numer telefonu, na który można będzie zgłaszać wszelkie awarie wymagające natychmiastowego zabezpieczenia oraz przekazywać informacje o zatwierdzeniu wyceny czy wyrażeniu zgody na podjęcie robót. Zgłoszenie uważać się będzie za przyjęte w momencie telefonicznego przekazania przez pracownika Zamawiającego osobie ze strony Wykonawcy oraz potwierdzeniu przez nią przyjęcia zgłoszenia i podaniu swoich danych tj. imienia i nazwiska. j) Wszelkie osady pochodzące z czyszczenia kanałów, studni, wpustów lub inne zanieczyszczenia czy materiały pozostałe po robotach związanych z konserwacją kanału deszczowego Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. Nie dopuszcza się składowania niebezpiecznych odpadów w miejscach do tego nieprzystosowanych, należy je wywieźć na składowisko lub wysypisko, na którym mogą być przyjmowane takie materiały. k) W przypadku gdy uszkodzenie na kanalizacji deszczowej lub innego jej elementu (np. krata lub pokrywa lub inne) będzie zagrażało bezpieczeństwu użytkowników ruchu bądź mieszkańców Wykonawca w trybie natychmiastowym, nie później niż w czasie 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pracownicy Urzędu Gminy w Starych Babicach) lub zauważenia usterki w trakcie przeglądu, zabezpieczy i oznakuje teren w widoczny i trwały sposób, a w przypadku konieczności pozostawienia na noc również oświetli za pomocą lamp sygnalizujących lub odblaskowych. l) Przy ewentualnych wymianach elementów sieci kanalizacji deszczowej należy używać tych samych materiałów i o takich samych wymiarach i właściwościach co te użyte przy budowie systemu. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego okaże się atestami na wbudowane przez siebie materiały. W przypadku kiedy Wykonawca wbuduje materiały nie odpowiadające powyższym wymaganiom wówczas na własny koszt dokona wymiany tych materiałów na właściwe wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi tej wymianie. m) W trakcie konserwacji separatorów, Wykonawca postępował będzie zgodnie z instrukcją ich użytkowania i zaleceniami ich producenta. n) W trakcie prowadzenia robót w miejscach zbliżeń lub skrzyżowań z innymi przewodami podziemnymi lub w miejscach kolizji z infrastrukturą nadziemną Wykonawca będzie je wykonywał w uzgodnieniu z ich właścicielami bądź zarządcami oraz poniesie wszelkie koszty uzgodnień i zabezpieczeń w/w urządzeń. 6. Inne obowiązki Wykonawcy. a) Wszelkie roboty związane z konserwacją kanalizacji deszczowej można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Obowiązuje dokonanie komisyjnego odbioru oznakowania i zabezpieczenia robót przy udziale pracownika Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywanych. b) W trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji, każde naruszenie zjazdu (rozkopanie) uzgadniać indywidualnie z Właścicielem posesji. c) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg jakie wpłyną do Zarządzającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia. d) W związku z tym że część sieci kanalizacji deszczowej objęta jest gwarancją udzieloną przez Wykonawcę robót należy, po zasięgnięciu takiej informacji od Zamawiającego, roboty prowadzić w uzgodnieniu z tym Wykonawcą. e) Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót. f) Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców jakie wpłyną do Gminy Stare Babice (jako Zarządcy dróg gminnych), związane z wadliwym wykonaniem i technologią robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ustosunkowania się i ich załatwienia. W przypadku wpłynięcia do Gminy roszczenia i uznania go za zasadne oraz przekazaniu go Wykonawcy robót, wówczas deklaruje się on w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, w celu załatwienia sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W momencie kiedy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Gmina pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty. g) Wszelkie naprawy gwarancyjne będą realizowane w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. h) W czasie realizacji usługi Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. i) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren wykonywania prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) Pieniądzu 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancjach bankowych 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wymagania Zamawiającej dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji (poręczenia) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie - Wykonawcy, Beneficjenta gwarancji (poręczenia) - Zamawiającej, Gwaranta (Poręczyciela) - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem) 3) Kwotę gwarancji (poręczenia) 4) Termin ważności gwarancji (poręczenia) 5) Zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Beneficjenta (Zamawiającej) zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy d) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6) Gwarancja (poręczenie) muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, tzn. czytelny lub złożony wraz z imienną pieczątką. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającej: 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009 z dopiskiem WADIUM - Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Stare Babice 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającą formach należy złożyć w formie oryginału wraz z pismem przewodnim w siedzibie Zamawiającej w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój nr 18. UWAGA! Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty prosimy o załączenie kopi potwierdzającej wniesienie wadium. 5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiająca będzie uważała za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającej przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium. Zamawiająca zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 p.z.p., tj. 1) Wszystkim Wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 7. Ponowne wniesienie wadium. Zamawiająca zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 pzp (pkt. 11.6.1 SIWZ), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającą. 8. Utrata wadium. Zamawiająca zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 p.z.p., lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach