Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 03-924 Warszawa, Niekłańska 4/24
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ
Niekłańska 4/24
03-924 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 000297359 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieklanska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem są „Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach Szpitala” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się Załączniku nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia stanowiącym integralną część SWZ.Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:a. Wykonywania przeglądów serwisowych okresowych urządzeń oraz elementów ich sterowania zgodnie ze szczegółowym zakresem czynności przeglądowych Nr postępowania RZP – 31/KJ/20234określonym poniżej i częstotliwością określoną w Zał. Nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.b. Zapewnienia 24-godzinnej usługi typu „Interwencja serwisowa”. c. Wykonywania napraw urządzeń. d. Dostawy części i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń. e. Wykonawca zobowiązany jest wykonywanie napraw urządzeń, w tym w szczególności usuwania stwierdzonych podczas przeglądu, awarii, usuwanie usterek i nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem urządzeń, wymiany zużytych części i podzespołów. Ww. naprawy nie obejmują modernizacji urządzeń, wykonywania nowych instalacji oraz przeróbek istniejących instalacji.f. Naprawy urządzeń Wykonawca powinien wykonać w ciągu 24 godzin od chwili stwierdzenia konieczności naprawy, z zastrzeżeniem, że w przypadku konieczności zakupu komponentów urządzeń czas naprawy może zostać w sytuacji, gdy nie ma możliwości nabycia ww. komponentów na rynku. W przypadku przedłużenia naprawy ponad 24 godziny oraz gdy dotyczy ona pomieszczeń w których znajdują się urządzenia medyczne o znacznej wartości, dużej wrażliwości na reżim temperaturowy lub wentylacyjny, oraz krytycznym znaczeniu z punktu widzenia funkcjonowania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przy pomocy środków zastępczych i tymczasowych zabezpieczyć właściwy komfort cieplno-wentylacyjny w pomieszczeniu, którego dotyczy awaria. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50712000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie:KWOTA WADIUMkwota: 6000,00 złsłownie: sześć tysięcy złotych 00/1002. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 04.07.2023 roku,do godz. 08:30Wadium, zgodnie z art. 97 ust. 7 uPzp, należy wnieść w jednej z następujących form:a. pieniądzu;b. gwarancjach bankowych;c. gwarancjach ubezpieczeniowych;d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegająwykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ilewynika to z odrębnych przepisów:1. certyfikat dla przedsiębiorców wydany przez UDT zgodnie z wymaganiami ustawyz dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz oniektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 r. poz. 881) wzakresie instalowania oraz konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych,klimatyzacyjnych i pomp ciepła.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż1 000 000,00 zł (jeden milion złotych 00/100)d) zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący doświadczenia:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:1. w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał lub jest wtrakcie wykonania co najmniej jednej usługi o wartości rocznej 180 000,00 zł bruttopolegającej na wykonywaniu przeglądów okresowych instalacji oraz urządzeńwentylacji i klimatyzacji wraz z pełnieniem 24 godzinnej gotowości do podjęciainterwencji serwisowych, z określonym czasem reakcii nie dłuższym niż 4 godziny odchwili zgłoszenia - (usługa winna być wykonywana w ramach jednej umowy i trwaćprzez okres co najmniej 1 roku – 12 kolejnych miesięcy);2. dysponuje n/w osobami posiadającymi minimum roczne doświadczenie zawodowew poniższych zakresach :Nr postępowania RZP – 31/KJ/20238a) 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych,wentylacyjnych i gazowych wraz z aktualnym na dzień podpisania umowywpisem do odpowiedniej Izbyb) 4 osoby posiadające certyfikat dla personelu zgodnie z wymaganiami ustawy zdnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz oniektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 r. poz. 881).c) 2 osoby posiadające jednocześnie świadectwa kwalifikacyjne, uprawniające dozajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, wzakresie:- urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych, o mocy powyżej 50 kW;- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznejregulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji,oraz:- urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji;sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji,d) 4 osoby posiadające jednocześnie świadectwa kwalifikacyjne, uprawniające dozajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, wzakresie:- urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych, o mocy powyżej 50 kW;- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji;sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji,oraz:- urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji;sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji,3. Wykonawca spełni warunek poprzez złożenia oświadczenia zgodnego ze wzoremokreślonym w Załączniku Nr 8 do SIWZ wskazując minimum 1 osobę wykonującąprzedmiot zamówienia, posiadającą niżej wymienione certyfikaty i uprawnienia:a) dokument (certyfikat, zaświadczenie) wystawiony przez producenta lub jegoprzedstawiciela w Polsce potwierdzający, że wskazana osoba możeświadczyć usługę serwisową klimatyzatorów, co najmniej trzech zwymienionych poniżej producentów:- Daikin, - Fujitsu, -LG - Galanz, - Midea
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-04
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
Dodano: 2023-08-16 - Usługa związana z przeglądem, konserwacją i naprawą urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych użytkowanych w obiektach administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w m. Radom, Grójec oraz Sochaczew i Borzęcin w 2021r.
Dodano: 2021-02-16 - Usługa związana z przeglądem, konserwacją i naprawą urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych użytkowanych w obiektach administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w m. Radom, Grójec oraz Sochaczew i Borzęcin w 2021r.
Dodano: 2020-12-29 - Usługi w zakresie konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnej, hydrantowej, tryskaczowej, gazowej i centralnego ogrzewania (w tym kotłów gazowych) w 31 budynkach mieszkalnych wielorodzinnych TBS Warszawa Południe Sp. z o.o. w Warszawie.
Dodano: 2020-03-06 - Usługa związana z przeglądem, konserwacją i naprawą urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych użytkowanych w obiektach administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w m. Radom, Grójec
Dodano: 2020-01-21 - Konserwacja i naprawy urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych
Dodano: 2019-09-26 - Obsługa techniczna oraz serwis techniczny instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i automatyki w budynkach "C-D", "N" oraz "I" Kancelarii Sejmu
Dodano: 2018-10-12 - Wykonanie przeglądów oraz napraw awaryjnych systemów instalacji wentylacji mechanicznej zainstalowanych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2018-03-22 - Usługi w zakresie konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnej, hydrantowej, gazowej i centralnego ogrzewania (w tym kotłów gazowych) w 27 budynkach mieszkalnych wielorodzinnych TBS Warszawa Południe Sp. z o.o. w Warszawie.
Dodano: 2018-03-05 - Obsługa techniczna oraz serwis techniczny dla instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i automatyki w budynkach Kancelarii Sejmu: „C-D”, „N” oraz sali posiedzeń Sejmu RP (bud. „I”) w Warszawie.
Dodano: 2017-12-19