Przetargi.pl
Konserwacja instalacji hydraulicznej /wod-kan , co, cw, ciepła technologicznego/, elektroenergetycznej, wentylacyjnej, chłodniczej i automatyki w budynkach nr 6, 8 i 8a IPiEO oraz ich otoczeniu

Instytut Paliw i Energii Odnawialnej ogłasza przetarg

  • Adres: 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 55
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5100200 , fax. 022 5100220
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Paliw i Energii Odnawialnej
    ul. Jagiellońska 55 55
    03-301 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5100200, fax. 022 5100220
    REGON: 00075167000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja instalacji hydraulicznej /wod-kan , co, cw, ciepła technologicznego/, elektroenergetycznej, wentylacyjnej, chłodniczej i automatyki w budynkach nr 6, 8 i 8a IPiEO oraz ich otoczeniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem konserwacji jest utrzymanie w sprawności technicznej i eksploatacyjnej następujących budynków i ich otoczenia w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 55 na działce nr.ew.8 7 o powierzchni 6.834,00 m2 w obrębie 4-18-11: 1)budynek biurowo-laboratoryjny nr.6 o: kubaturze 16.517,00 m3, powierzchni zabudowy 1.178,00 m2, powierzchni całkowitej 4.862,00 m2, powierzchni użytkowej 3.976,00 m2 po zakończeniu remontu części południowej na parterze dodatkowo 315 m? co podwyższy wielkość pow. użytkowej na 4.291,00 m?. 2)budynek warsztatowo-badawczy nr.8 o: kubaturze 3.787,00 m3, powierzchni zabudowy 662,40 m2, powierzchni całkowitej 662,40 m2, powierzchni użytkowej,584,16 m2, powierzchni garażów 109,00 m2; 3)budynek magazynowy nr.8 a o: kubaturze 596,00 m3, powierzchni zabudowy 100,80 m2, , powierzchni całkowitej 100,80 m2, powierzchni użytkowej 82,80 m2. 2.Wyżej wymieniona konserwacja obejmować będzie: 1)W zakresie instalacji hydraulicznej wod-kan ,co,cw,ciepła technologicznego: a)obsługę, nadzór, konserwację, kontrolę oraz usuwanie ewentualnych nieprawidłowości węzła cieplnego zgodnie z DTR; b)obsługę, nadzór, konserwację, kontrolę oraz usuwanie ewentualnych nieprawidłowości instalacji centralnego ogrzewania; c)obsługę , nadzór, konserwację, kontrolę oraz usuwanie ewentualnych nieprawidłowości instalacji zimnej wody; d)obsługę, nadzór, konserwację , kontrolę oraz usuwanie ewentualnych nieprawidłowości instalacji ciepłej wody; e)obsługę, nadzór, konserwację, kontrolę oraz usuwanie ewentualnych nieprawidłowości hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych; f)obsługę, nadzór, konserwację, kontrolę oraz usuwanie ewentualnych nieprawidłowości kanalizacji sanitarnej i deszczowej w zakresie instalacji wewnętrznej i zewnętrznej; g)obsługę, nadzór, konserwację, kontrolę oraz usuwanie ewentualnych nieprawidłowości instalacji wodno-sanitarnej we wszystkich pomieszczeniach; h)konserwację układu pomiarowego ( poza układem przynależnym do SPEC i MPWiK), oraz uczestnictwo przy odczytach dokonywanych przez SPEC i MPWiK; i)wnioskowanie na podstawie analizy pracy instalacji: usprawnień, poprawy jej niezawodności oraz wprowadzanie w uzgodnieniu z administratorem obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnych zmian; j)prowadzenie uzgodnień ruchowych ze SPEC, MPWiK i administratorem obiektów w przypadku wystąpienia awarii i konieczności wyłączenia zasilania w wodę i energię cieplną; k)prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej. 2)W zakresie instalacji elektroenergetycznej: a)obsługę, nadzór, kontrolę, konserwację oraz natychmiastowe usuwanie ewentualnych nieprawidłowości w działaniu instalacji wewnątrz i na zewnątrz budynków łącznie z siecią zintegrowaną; b)dokonywanie oględzin, przeglądów, pomiarów prób eksploatacyjnych oraz sporządzania protokółów w terminach zgodnych z obowiązującymi przepisami; c)prowadzenie uzgodnień ruchowych ze STOEN S.A. oraz administratorem obiektu na wypadek awarii i konieczności wyłączenia zasilania; d)nadzór i opieka nad układem pomiarowym (poza układem pomiarowym przynależnym do STOEN S.A.) oraz uczestnictwo przy odczytach dokonywanych przez STOEN S.A.; e)wnioskowanie na podstawie analizy pracy instalacji usprawnień i poprawy jej niezawodności i wprowadzanie w uzgodnieniu administratorem obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnych zmian; f)prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej. 3)W zakresie instalacji wentylacyjnej: a)obsługę, nadzór, kontrolę, konserwację oraz usuwanie nieprawidłowości w działaniu instalacji wewnątrz i na zewnątrz budynków - zgodnie z DTR; b)dokonywanie oględzin, przeglądów, pomiarów, prób eksploatacyjnych oraz sporządzanie protokółów w terminach zgodnych z obowiązującymi przepisami; c)wnioskowanie na podstawie pracy instalacji usprawnień, poprawy niezawodności i wprowadzanie w uzgodnieniu z administratorem obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnych zmian; d)prowadzenie obowiązującej w tym zakresie dokumentacji eksploatacyjnej. 4)W zakresie instalacji chłodniczej: a)obsługę nadzór, kontrolę, konserwację oraz usuwanie nieprawidłowości instalacji wewnątrz i na zewnątrz budynków - zgodnie z DTR.; b)dokonywanie oględzin, przeglądów, pomiarów, prób eksploatacyjnych oraz sporządzanie protokółów w terminach zgodnych obowiązującymi przepisami; c)wnioskowanie na podstawie pracy instalacji usprawnień, poprawy niezawodności i wprowadzanie w uzgodnieniu z administratorem obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, niezbędnych zmian; d)prowadzenie obowiązującej w tym zakresie dokumentacji eksploatacyjnej. 5)W zakresie konserwacji, naprawy automatyki oraz regulacji zapory ruchomej (szlabanu) firmy BENINCA oraz dwóch bram garażowych firmy NOWOFERM: a)sprawdzanie prawidłowości funkcjonowania zespołów mechanicznych i elektrycznych: zapory ruchomej (szlabanu) - minimum raz w miesiącu, bram garażowych - minimum raz w miesiącu; b)regulacja, czyszczenie oraz konserwacja urządzeń: zapory ruchomej (szlabanu) - minimum raz w miesiącu, bram garażowych - minimum raz w miesiącu; c)wymiana w miarę potrzeb zużytych elementów; zapory ruchomej (szlabanu) oraz bram garażowych; d)wnioskowanie na podstawie pracy urządzeń usprawnień, poprawy niezawodności i wprowadzanie w uzgodnieniu z administratorem obiektu niezbędnych zmian zgodnie z obowiązującymi przepisami; e)prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje usuwanie usterek oraz wykonywanie bieżących napraw. Koszt ich wykonania winien byś skalkulowany w cenie świadczenia usługi konserwacyjnej. 4.Pod pojęciem usterki należy rozumieć obniżenie sprawności i funkcjonalności urządzenia urządzeń nie wpływające na skuteczność pracy systemu, jednakże obniżającą jego efektywność oraz komfort i bezpieczeństwo korzystania z urządzenia urządzeń bądź spełniania przez nie zakładanych funkcji (np. wymiana żarówek, bezpieczników, uszczelek, gniazdek, włączników i włączników , wężyków hydraulicznych itp.). 5.Pod pojęciem awarii należy rozumieć wystąpienie uszkodzenia o znacznych rozmiarach, w wyniku których następują zakłócenia w normalnej pracy urządzenia (systemu), co powoduje niemożliwość dalszej pracy przy wymaganych parametrach, w wyniku których urządzenie staje się niezdolne do wykonywania swoich funkcji w oczekiwanym miejscu i czasie (niespodziewane i nieplanowane zatrzymanie urządzeń lub systemu odpowiedzialnego za pełnienie określonej funkcji). 6.Usługa konserwacyjna będąca przedmiotem zamówienia winna uwzględniać poniżej przedstawione wymagania co do terminów wykonywania wyszczególnionych czynności (tabela: Zakresy czynności oraz harmonogram obsługi technicznej budynków i ich otoczenia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych; 2)nie zaleganie z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)nie podleganie odpowiedzialności karnej w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, a w przypadku podmiotów zbiorowych także w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych; 4)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia: Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 usług konserwacyjnych odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia 5)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy zobowiązani są do dołączenia do oferty następujących dokumentów: 1)oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług konserwacyjnych odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 4)dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w punkcie 5 zostały wykonane należycie, 5)oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu w budynkach i ich otoczeniu wizji lokalnej (oświadczenie stanowi część Załącznika Nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipieo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach