Przetargi.pl
Konserwacja instalacji elektrycznej wraz z usuwaniem bieżących awarii w lokalach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-667 Warszawa, ul. Trakt Lubelski 353
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5006240 , fax. 022 6132452
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
    ul. Trakt Lubelski 353 353
    04-667 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5006240, fax. 022 6132452
    REGON: 01083634000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-wawer.bipnet.com.ol
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja instalacji elektrycznej wraz z usuwaniem bieżących awarii w lokalach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja instalacji elektrycznej wraz z usuwaniem bieżących awarii w lokalach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713141003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podst. dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty. - Dysponują lub będą dysponować pracownikami, którzy zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku dozoru i eksploatacji w przypadku wykonywania zamówienia. Spełnienie w/w warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie ksero właściwych uprawnień, świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku dozoru i eksploatacji, zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia pracownika posiadającego w/w uprawnienia wraz z jego uprawnieniami wykazanym w załączniku nr 6. - Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia - minimum 2 osoby w pionie bezpośredniego wykonawstwa. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie wykazu stanowiącego załącznik nr 6 oraz pisemnym zobowiązaniu innych podmiotów do udostępnienia potencjału kadrowego, jeżeli wykonawca wskaże osoby którymi będzie dysponował. - Wykonawca powinien wykazać, że wykonał w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania minimum 2 usługi polegające na prowadzeniu bieżącej konserwacji instalacji elektrycznych polegającej na: wykonywaniu bieżących napraw w budynkach mieszkalnych przez co najmniej 6 miesięcy dla jednego Zamawiającego o zakresie, technologii, złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 100 tys. złotych. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.1.5 SIWZ, zgodnego w treści z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji. - Posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez Wykonawcę za szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. Ponadto od Wykonawcy wymagane jest: - w przypadku zatrudnienia podwykonawcy w terminie 14 dni od rozpoczęcia usług będących przedmiotem umowy przedłożenie umowy ubezpieczeniowej od ryzyka niewypłacalności Wykonawcy lub nieterminowej zapłaty przez Wykonawcę za roboty zlecone i wykonane przez podwykonawców i dokonanie cesji praw i obowiązków z tej umowy na Zamawiającego w terminie 14 dni od daty rozpoczęcia robót będących przedmiotem zamówienia. - spełnienie i przyjęcie warunków określonych w SIWZ i wzorze umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 9.1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 9.1.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ; 9.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.1.4. Wykaz, że wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy to z tego okresu, minimum 2 usługi określone w pkt. 6.4. niniejszej SIWZ - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 9.1.5.Dokumenty potwierdzające, iż usługi wymienione w wykazie określonym w poz. 9.1.4 zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót) zawierające nazwę inwestora, datę rozpoczęcia i zakończenia robót, adres wykonywania robót; 9.1.6.Uprawnienia budowlane pracowników do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku dozoru i eksploatacji. 9.1.7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia , posiadających uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, potwierdzających spełnienie warunków określonych w pkt 6.2 i 6.3 opracowany wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 5; 9.1.8.Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.9.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.10. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wymienionym w pozycji 9.1.7 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9.1.11.Zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób przeznaczonych do kierowania robotami. 9.1.12. Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez oferenta szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonaniem niniejszej umowy. 9.1.13. Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierającą zapisy określone w pkt. 8.1 ppkt. od 1 do 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: stawka brutto za 1 roboczogodzinę
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-wawer.bipnet.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach