Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Partyzantów 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 775 28 40 , fax. 22 775 21 01
- Data zamieszczenia: 2012-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o.
ul. Partyzantów 7 7
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 775 28 40, fax. 22 775 21 01
REGON: 01727101300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o. 100% udział Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja instalacji elektrycznej w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Maz. administrowanych przez ZBK Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja instalacji elektrycznej oraz zabezpieczanie i usuwanie awarii w budynkach znajdujących się w zasobie Gminy Nowy Dwór Mazowieckim zarządzanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania we właściwym stanie technicznym powierzone do obsługi budynki wraz z przynależnymi urządzeniami i instalacjami. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego wykonania napraw oraz prac remontowych z całą starannością i fachowością. Szczegółowy zakres czynności zawiera załącznik nr 6 i 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną