Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 560 129 , fax. 228 270 843
- Data zamieszczenia: 2018-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 560 129, fax. 228 270 843
REGON: 621278900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja instalacji elektrycznej, ciepłej i zimnej wody, kanalizacji i centralnego ogrzewania, drobne naprawy stolarki budowlanej, niewielkie prace gospodarcze i transportowe w budynku Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów mieszczącym się w Warszawie przy pl. Powstańców Warszawy 1 oraz w lokalu Laboratorium Kontrolno-Analitycznego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja stała instalacji elektrycznej, ciepłej i zimnej wody, kanalizacji i centralnego ogrzewania, drobne naprawy stolarki budowlanej, niewielkie prace gospodarcze i transportowe i inne w budynku Centrali UOKiK przy Placu Powstańców Warszawy 1 oraz w lokalu Laboratorium Kontrolno – Analitycznego UOKiK przy ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100). 5.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110). Szczegółowe zasady wnoszenia wadium określone są w pkt. 5 Części I SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać Oferta 1. Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 7 do SIWZ, 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Oświadczenia wymienione w pkt. 1.1. i 1.2 lit. B Części II SIWZ. 4. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 5. Oświadczenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Wykonawca może zamieścić niniejsze oświadczenie w formularzu ofertowym lub też w odrębnym dokumencie. 6. Oferty niepodpisane, niezgodne z ustawą lub takie, których treść nie odpowiada treści SIWZ zostaną odrzucone bez dalszego rozpatrywania. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowne pełnomocnictwo (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 7.15, 7.16, Części I SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów: a) oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 2.2.- 2.5.lit. B Części II SIWZ powinny zostać złożone w taki sposób, aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (przez jednego lub kilku Wykonawców łącznie), b) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenia wymienione w pkt 1.1 - 1.2 lit. B Części II SIWZ, c) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia wymienione w pkt 1.3 oraz 2.1 lit. B Części II SIWZ, d) wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie, e) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, f) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone powyżej. Wykonawca po otwarciu ofert składa oświadczenie o przynależności (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4 do SIWZ) lub braku przynależności (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4A do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt. 8.8 Części I SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa konserwacji i napraw systemu sygnalizacji pożaru (SSP) i dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w obiektach Wojskowego Instytutu Medycznego -PIB
Dodano: 2024-05-23 - Obsługa techniczna, eksploatacyjna oraz konserwacja urządzeń i instalacji znajdujących się w nieruchomości Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Świadczenie usług przeglądów inst. urządzeń gaz., pogotowia techn. dla nagłych zdarzeń oraz usuwanie nieprawidłowości w inst. gaz. w zasobach ZGN Praga-Płd m.st. Wa-wy w 2023-24 r na terenie AN 1 i 6.
Dodano: 2023-12-06 - Wykonanie przeglądu i konserwacji instalacji sanitarnych (z wyjątkiem instalacji wentylacji mechanicznej) w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Mokotów
Dodano: 2023-11-21 - Świadczenie usług konser. kotłowni gaz., inst. CO i CW w pom. kotłowni w budyn. admin. przez AN1, AN5, AN6 i AN7 ZGN Praga-Płd w 2023 i 2024 r. - zam. podobne 1 do umowy GN/PS/94/22/NZ z 21.11.2022 r.
Dodano: 2023-11-08 - Usunięcie nieprawidłowości występujących na jazie Bara w km 5+875 na rzece Rurzyca, zgodnie z decyzją nakazową WINB w Szczecinie
Dodano: 2023-08-16 - Świadczenie usług eksploatacji i konserwacji instalacji oraz przeglądu i konserwacji agregatów wody lodowej oraz klimatyzatorów
Dodano: 2023-07-03 - Wykonywanie bieżących prac i usług remontowych, w tym konserwacyjnych, ...(............)branży ogólnobudowlanej (....) znajdujących się w II Rejonie - DOM Wierzbno,
Dodano: 2023-05-29 - Konserwacja i usuwanie awarii automatyki budynkowej oraz systemu BMS w budynku należącym do Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Rektorskiej 4
Dodano: 2023-05-04 - świadczenie usługi konserwacji systemu elektroenergetycznego oraz sanitarnego w obiektach Zamawiającego
Dodano: 2023-04-27