Przetargi.pl
Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności technicznej wind eksploatowanych w Oddziale ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratach.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Juliana Fałata 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3485500, 3485965 , fax. 94 3425262
  • Data zamieszczenia: 2010-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
    ul. Juliana Fałata 30 30
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3485500, 3485965, fax. 94 3425262
    REGON: 00001775600435
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności technicznej wind eksploatowanych w Oddziale ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności technicznej wind eksploatowanych w Oddziale ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratach. A.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: -Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: * Przeglądów i stałej konserwacji; * Utrzymania w stanie sprawności technicznej (eksploatacyjnej); * Pomiarów elektrycznych; wind eksploatowanych u Zamawiającego (dźwigów osobowych - 2 szt., dźwigu osobowo - towarowego - 1 szt., platformy dźwigowej - 1 szt.). B. Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, ale nie wcześniej niż: od 01.01.2011 r. do 31.12.2013 r. C.Miejsce realizacji usługi: * w Oddziale ZUS w Koszalinie przy ul. Fałata 30: - dźwig osobowy: typ dźwigu: D8 NE 4077, nr ewidencyjny: N3111001156, producent: OTIS, rok produkcji: 2004, Q = 630 kg/8 osób, 5p; - dźwig osobowo - towarowy: typ dźwigu: D8 NE 4078, nr ewidencyjny: N3111001155, producent: HIDRAL S.A. / OTIS, rok produkcji: 2004, Q = 1 000 kg/13 osób, 5p; * w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu przy ul. Łopuskiego 21: dźwig osobowy: typ dźwigu: P02H0291, nr ewidencyjny: N3111001025, producent: PILAWA, rok produkcji: 2003, Q = 900 kg/10 osób, 5p; * w Inspektoracie ZUS w Wałczu przy ul. Dąbrowskiego 11: platforma dźwigowa: typ dźwigu: VIMEC V-61, nr ewidencyjny: N3019000022, producent: PILAWA, rok produkcji: 1999, Q = 190 kg, 2p; D.Warunki realizacji zamówienia: -Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 roku w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. Nr 193 poz. 1890 z 18.11.2003 r.), a w szczególności: * przeglądów i konserwacji wind dokonuje się nie rzadziej niż co 30 dni i potwierdza się wpisem w dzienniku konserwacji; * utrzymania urządzeń w stanie technicznym zapewniającym bezpieczną eksploatację; * w przypadku zgłoszenia awarii reakcja Wykonawcy w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od otrzymania zgłoszenia; * przystąpienie do naprawy w ciągu 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia; * w przypadku uwięzienia ludzi w windzie reakcja bezzwłoczna; * zapewnienie całodobowego pogotowia dźwigowego; * ryczałtowe wynagrodzenie Wykonawcy zawiera koszt dojazdu, robocizny, materiałów użytych do konserwacji, wymaganych pomiarów elektrycznych; - Pisemne informowanie Zleceniodawcy o zauważonych usterkach, skutkujących zatrzymaniem dźwigu lub platformy dźwigowej w celu dokonania naprawy; - Wydawanie opinii o stanie technicznym konserwowanych urządzeń, szczególnie w sytuacji uszkodzeń lub awarii powodującej dłuższy przestój i konieczność wykonania niezbędnej naprawy; - Wszystkie naprawy i wymiany elementów wykraczające poza umowę konserwacyjną, będą wykonywane na podstawie odrębnego zlecenia, w oparciu o przedstawioną przez Wykonawcę kalkulację, po uprzednim jej zatwierdzeniu przez Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji przedstawionej kalkulacji kosztów, Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia własnych części lub dokonania naprawy we własnym zakresie. E. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zadanie nr 1 - windy eksploatowane w Oddziale ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30; Zadanie nr 2 - winda eksploatowana w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21; Zadanie nr 3 - winda eksploatowana w Inspektoracie ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11; F.Zamawiający dopuszcza możliwość wizji lokalnej przedmiotu zamówienia. G.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. H.Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury. I.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.zus.pl/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach