Przetargi.pl
Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2011-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego w tym parki, place publiczne, skwery, parkingi na terenie gminy Kozienice obejmująca 4183 szt. punktów świetlnych. 1.2.Zakres przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 1.1 obejmuje całodobową dyspozycyjność i ciągły dozór techniczny nad urządzeniami oświetlenia oraz prace związane z bezzwłocznym usuwaniem awarii i usterek, a w szczególności: 1.2.1utrzymywanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego- zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach określonych w kalendarzu świeceń, 1.2.2przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej, 1.2.3czyszczenie i konserwacja tablic sterowniczych i rozdzielczych, 1.2.4wymianę uszkodzonej aparatury sterowniczej tj. styczników, zegarów, przekaźników zmierzchowych, gniazd bezpiecznikowych, przewodów zasilających, 1.2.5kontrolę i konserwację złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci, 1.2.6wymianę bezpieczników, 1.2.7wymianę i naprawę uszkodzonych opraw oświetleniowych lub ich elementów oraz wysięgników, 1.2.8czyszczenie opraw, kloszy i odbłyśników, 1.2.9wymianę uszkodzonych źródeł światła parametry wymienianych źródeł świateł: a)skuteczność świetlna większa lub równa 90 lm/W lumen/Vat, b)trwałość świecenia - średnia większa lub równa30 tyś.h 1.2.10Zamawiający może sprawdzić zainstalowane źródła światła w ilości do 30szt na koszt Wykonawcy - w ustalonych z Zamawiającym terminach, 1.2.11regulację położenia źródeł światła względem koszy i odbłyśników, 1.2.12konserwację konstrukcji wsporczych, słupów oświetlenia wydzielonego, wysięgników, przewieszek, 1.2.13regulację zwisów przewodów oświetlenia ulicznego, 1.2.14prostowanie przekrzywionych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego - w przypadku braku możliwości naprawy wymianę słupów, 1.2.15wymianę słupów w przypadku uszkodzenia mechanicznego oświetlenia wydzielonego, 1.2.16 w przypadku otrzymania odszkodowania za uszkodzony mechanicznie słup - Gmina zwróci w całości Wykonawcy koszt wymiany, w przypadku gdy sprawca nie zostanie ustalony koszty wymiany słupa pokryje Wykonawca, 1.2.17uzupełnianie i konserwacje zamknięć skrzynek, wnęk itp., 1.2.18naprawa zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej, 1.2.19naprawa uszkodzonych słupów, kabli przewodów w sieci wydzielonej, 1.2.20lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetlenia, 1.2.21wyminę uszkodzonych zasileń punktów sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonym pod liniami napowietrznymi n.n., 1.2.22pomiary eksploatacyjne (rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli), 1.2.23malowanie konstrukcji stalowych, szafek, wnęk, uzupełnianie opisów, 1.2.24wycinkę gałęzi zasłaniających oprawy oświetleniowe, 1.2.25wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń w sieci oświetlenia, 1.2.26dokonywać kontroli zegarów sterujących w szafach oświetleniowych w celu zapewnienia zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym, 1.2.27wymiana 5szt. skorodowanych słupów na słupy żelbetowe o wys. 8-10m oraz przestawienie 5 szt. słupów oświetleniowych ulicznych, Zamawiający dopuszcza wykonanie robót zamiennych wymienionych w pkt. 1.2.27. W przypadku wystąpienia robót zamiennych rozliczenie robót nastąpi na podstawie kosztorysu z uwzględnieniem wskaźników i cen wg. średnich cen zawartych w informacjach kwartalnych Sekocenbud z kwartału poprzedzającego ich wbudowanie. 1.2.28prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia drogowego, dziennych zapisów prac konserwacyjnych i zgłoszeń oraz przedkładanie miesięcznych sprawozdań z wykonywanych prac ( z podaniem nazw ulic i dróg, osoby zgłaszającej i numeru telefonu), 1.2.29instalacja programu CPA 2000+GSM na komputerze Zleceniobiorcy, 1.2.30zdalna komunikacja z urządzeniem sterującym oświetleniem ulicznym (Sterownik CPA 2000 w stacjach Polesie 1 i Polesie 2), w zakresie: - zmiana parametrów sterownika (zmiana czasu świecenia lamp oraz załączenia redukcji). - zdalne powiadamianie o awarii (np. zaniku napięcia, zwiększonym lub zmniejszonym poborze mocy), - zdalny odczyt energii elektrycznej ( w razie potrzeby), - doładowanie kart SIM sterowników przez okres roku. Koszt doładowania kart SIM wliczony jest w wynagrodzenie Zleceniobiorcy. 1.2.31pokrycie kosztów za roboty których zakres lub okoliczności będą wymagały przygotowania i dopuszczenia do pracy - dla Zakładu Energetycznego, 1.2.32pokrycie kosztów nie dostarczonej energii w przypadku powstania nieuzasadnionej przerwy na sieci energetycznej, związanej z pracami na oświetleniu ulicznym, 1.2.33dysponować niezbędnym sprzętem min. zwyżka, samochód dostawczy oraz komplet narzędzi do prac w technologii PPN, 1.2.34zapewnić całodobowy dyżur umożliwiający przyjmowanie zgłoszeń o awariach i usterkach w każdym dniu trwania umowy z podaniem numeru telefonu stacjonarnego i siedziby - zgłoszenie musi przyjmować osoba, a nie automatyczna sekretarka, 1.2.35wykryte i zgłoszone usterki instalacji oświetleniowych należy usuwać bezzwłocznie w czasie nie przekraczającym 36 godz., wymianę słupów w okresie 3dni, a w przypadku gdy usterka powoduje ograniczenie w oświetleniu na linii - wymiany słupów należy dokonać w ciągu 36 godz., 1.2.36wykryte i zgłoszone usterki zagrażające bezpieczeństwu należy usuwać bezzwłocznie, 1.2.37współpracę z Zakładem Energetycznym w zakresie funkcjonowania oświetlenia, 1.2.38opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasów drogowych oraz zgodne z przepisami oznakowanie ich na czas prowadzenia robót,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 592321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną