Przetargi.pl
Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń Automatycznego Systemu Obsługi i Nadzoru Komunikacji Miejskiej w Bydgoszczy w 2010 roku

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 85-830 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5822723 , fax. 052 5822363
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej
    ul. Toruńska 174a 174a
    85-830 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5822723, fax. 052 5822363
    REGON: 09047697100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń Automatycznego Systemu Obsługi i Nadzoru Komunikacji Miejskiej w Bydgoszczy w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w rozumieniu art. 2 pkt. 10 UPZP polegająca na konserwacji i utrzymaniu w stałej sprawności technicznej urządzeń Automatycznego Systemu Obsługi i Nadzoru Komunikacji Miejskiej w Bydgoszczy w roku 2010, w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w SIWZ, w szczególności: 1. wzorze umowy, 2. zestawieniu urządzeń na punktach kontrolnych, 3. instrukcji obsługi i konserwacji Automatycznego Systemu Obsługi i Nadzoru Komunikacji Miejskiej (ASOiNKM) w Bydgoszczy. W zakresie utrzymania w stałej sprawności technicznej ASOiNKM do wykonania jest następujący zakres prac, w szczególności: 1. zapewnienie poprawnej pracy urządzeń ASOiNKM przedstawionych w zestawieniu urządzeń na punktach kontrolnych oraz 345 sztuk nadajników identyfikacyjnych NZK-3, poprzez ich wymianę, naprawę podzespołów i elementów tych urządzeń (bez ingerencji wewnątrz modułów), 2. w przypadku usterek modułów systemu wymagających ich otwarcia, (tj.: naruszenia plomb producenta systemu) zapewnienie obsługi serwisowej wg następującego wykazu czynności: 1) demontaż uszkodzonych modułów z punktów kontrolnych, 2) oględziny uszkodzonych modułów w siedzibie wykonawcy, stwierdzenie rodzaju usterki i ewentualnych jej przyczyn oraz ich naprawa, 3) w przypadku uszkodzeń niemożliwych do usunięcia (bez ingerencji wewnątrz modułów) przekazanie (wysyłka) na koszt wykonawcy uszkodzonych modułów do serwisu gwarancyjnego producenta urządzeń, 4) odbiór modułów z serwisu gwarancyjnego i potwierdzenie faktu ich naprawy, 5) montaż sprawnych modułów na punktach kontrolnych, 3. zapewnienie właściwego stanu technicznego instalacji kablowej i urządzeń wsporczych, zapewniający prawidłową pracę urządzeń ASOiNKM bez zagrożenia bezpieczeństwa osób trzecich, poprzez: 1) naprawę kabli obwodowych i zasilających tj. wymianę całego odcinka kabla lub poszczególnych jego odcinków, 2) wymianę uszkodzonych elementów złącza kablowego, 3) wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów konstrukcji wsporczej, 4. likwidacja uszkodzeń sieciowych, powodujących wyłączenie urządzeń ASOiNKM, 5. obsługa serwisowa nadajników identyfikacyjnych NZK-3 zgodnie z następującym wykazem czynności: 1) odbiór uszkodzonych nadajników od Zamawiającego najpóźniej po upływie dwóch dni roboczych od daty zgłoszenia, 2) oględziny nadajników w siedzibie Wykonawcy oraz stwierdzenie rodzaju usterki i ewentualnych jej przyczyn, stwierdzenie ewentualnej winy użytkownika, oraz ich naprawa, 3) w przypadku uszkodzeń niemożliwych do usunięcia przez wykonawcę przekazanie (wysyłka) na koszt wykonawcy uszkodzonych nadajników do serwisu gwarancyjnego producenta urządzeń, 4) odbiór nadajników z serwisu gwarancyjnego i potwierdzenie faktu ich naprawy, 5) przekazanie sprawnych nadajników Zamawiającemu. W zakresie konserwacji ASOiNKM: do wykonania jest następujący zakres prac, w szczególności: 1. do dnia 30 września 2010 r., malowanie urządzeń wsporczych, skrzynek szczelnych i obudów odbiorników, 2. raz na kwartał, przegląd, oględziny, czyszczenie i konserwacja urządzeń ASOiNKM zgodnie z instrukcją obsługi i konserwacji ASOiNKM oraz pomiary izolacji kabli i ochrony od porażeń, 3. do dnia 31 maja 2010 r., pomiar mocy i ewentualna regulacja urządzeń nadawczych (radiomodemów) ASOiNKM i przekazanie Zamawiającemu w formie pisemnej szczegółowych wyników z pomiarów i regulacji, 4. do dnia 31 marca 2010 r., pozimowa konserwacja zabezpieczeń (zamków i kłódek) skrzynek szczelnych na punktach kontrolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 44 UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, tj.: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej konserwacji urządzeń systemu LASON lub konserwacji systemów GPS lub konserwacji innych systemów kontroli przejazdów, o wartości brutto nie mniejszej niż 30.000 (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100) PLN i świadczonej przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy; 2. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w szczególności minimum: 1) zapleczem technicznym zlokalizowanym w granicach administracyjnych Miasta Bydgoszczy wyposażonym w łączność bezprzewodową (telefon komórkowy) pomiędzy wykonawcą (Pogotowiem Awaryjnym) a Zamawiającym, 2) podnośnikiem montażowym o wysięgniku minimum 12 m, 3) samochodem dostawczym o ładowności do 1 Mg, 4) przyrządem do wyszukiwania w gruncie kabli będących pod napięciem do 1 kV, 5) przyrządem do pomiaru rezystancji izolacji linii kablowej, 6) przyrządem uniwersalnym do pomiarów wartości elektrycznych, Wykonawca na dzień składania ofert nie musi dysponować narzędziami i urządzeniami (sprzętem) niezbędnymi do wykonania zamówienia, wystarczy, że zawarł pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia na podstawie, którego będzie nimi dysponował na dzień realizacji zamówienia; 3. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), w szczególności minimum: 1) jedną osobą, legitymującą się świadectwem kwalifikacyjnym D do wykonywania pracy na stanowisku dozoru dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: - o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV, 2) dwiema osobami, legitymującymi się świadectwem kwalifikacyjnym E do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: - o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV, 3) jedną osobą, legitymującą się minimum dyplomem technika telekomunikacji; Wykonawca na dzień składania ofert nie musi dysponować osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia, wystarczy, że zawarł pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie, którego będzie nimi dysponował na dzień realizacji zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 25 000,- (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) PLN, 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 25.000,- (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) PLN; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium -spełnia/nie spełnia-, na podstawie dokumentów lub oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1 SIWZ. 2. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 10.1 SIWZ nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) warunki: Nr 1÷4 udziału w postępowaniu, określone w pkt. 10.1.1÷4 SIWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniają łącznie, 2) warunek Nr 5 udziału w postępowaniu, określony w pkt. 10.1.5 SIWZ, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać oddzielnie. 4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców warunki: Nr 1÷5 udziału w postępowaniu, określone w pkt. 10.1.1÷5 SIWZ, spełnia wykonawca. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 1 UPZP, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 1 UPZP, zawierające błędy do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie złożenie na wezwanie Zamawiającego oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 UPZP. 6. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymagań określonych przez Zamawiającego. 7. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 10.1 SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP. 8. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nr 1÷5, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 UPZP (zgodnie z treścią wzoru Zamawiającego), 2. na potwierdzenie warunku Nr 1 (przedstawionego w pkt. 10.1.1 SIWZ): 1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających spełnianie warunku Nr 1 udziału w postępowaniu (zgodnie z treścią wzoru Zamawiającego), 2) dokumenty potwierdzające (np. referencja, protokół odbioru wykonanej usługi), że usługi przedstawione, w ww. wykazie zostały wykonane należycie; 3. na potwierdzenie warunku Nr 2 (przedstawionego w pkt. 10.1.2 SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ); 4. na potwierdzenie warunku Nr 3 (przedstawionego w pkt. 10.1.3 SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ); 5. na potwierdzenie warunku Nr 4 (przedstawionego w pkt. 10.1.4 SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ); 6. na potwierdzenie warunku Nr 5 (przedstawionego w pkt. 10.1.5 SIWZ): 1) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 3) oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP (zgodnie z treścią wzoru Zamawiającego). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczają oświadczenia lub dokumenty zgodnie z zasadami: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w pkt. 16.5.1 SIWZ, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP, składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub w imieniu wszystkich - pełnomocnik do ich reprezentowania, 3. wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające niepodleganie wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP, składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagane dokumenty wykonawca składa zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty o których mowa w pkt. 11.1.6 SIWZ, zgodnie z przepisem § 2 rozporządzenia , o którym mowa w pkt. 11.3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach