Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg
- Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
- Data zamieszczenia: 2018-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Al. Mickiewicza 30
30-059 Kraków, woj. małopolskie
tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
REGON: 157700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej dźwigów i suwnic zainstalowanych w obiektach Uczelni - KC-zp.272-109/18 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: • Wykonanie przeglądów technicznych zgodnie z postanowieniami art.8 ust. 4, oraz art. 23 ust. 5, ustawy z dnia 21 grudnia 2000r., - o Dozorze Technicznym (Dz. U. nr 122 poz. 1321), z późniejszymi zmianami (Dz. U. z 2002 r. Nr 74, poz. 676 oraz Dz. U. z 2004 r. Nr 96, poz. 959). • Utrzymanie dźwigów i suwnic w stałej sprawności technicznej, z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych. • Prowadzenie wymaganej przepisami, pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych przeglądów i konserwacji oraz wymaganych pomiarów okresowych. • Udział konserwatora w badaniach Dozoru Technicznego. • Wykonywania wymaganych pomiarów. • Sprawdzenie stanu zasilania awaryjnego dźwigu • Wykonywania napraw drobnych. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), osób wykonujących czynności polegające na: • nadzorze technicznym (pogotowie dźwigowe), • działaniach profilaktycznych (regulacje, smarowanie, czyszczenie oraz wymiany zużytych lub uszkodzonych elementów drobnych), • usuwaniu usterek (a także skutków dewastacji), • przygotowaniu dźwigu do badań UDT i udział w nich objętych przedmiotem zamówienia/ będących zespołem pełniącym 24 godzinny dyżur. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu Pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę, kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że we wzorze umowy przewidział kary umowne za nie wywiązanie się z ww. obowiązku. Zamawiający wymaga osób które będą wykonywać przedmiot zamówienia: a) co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do konserwacji dźwigów osobowych i towarowych o napędzie elektrycznym i hydraulicznym (ze sterowaniem stycznikowo-przekaźnikowym oraz mikroprocesorowym) b) co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do konserwacji suwnic ogólnego przeznaczenia c) co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do konserwacji Żurawi przenośnych. d) co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do konserwacji urządzeń dla osób niepełnosprawnych Ponadto e) każda z wymaganych osób winna posiadać uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku EKSPLOATACJI e) co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku DOZORU I POMIARÓW o napięciu nie wyższym niż 1 kV - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu (nie dopuszcza się wpłaty gotówką): przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922 nr SWIFT: PKO PP LPW Zamawiający przypomina, że za skuteczne wniesione wadium uznaje się zaksięgowane kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (AGH).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załączniki Nr 1, Nr 1A, Nr 1B do SIWZ. 2. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów. 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Serwisowanie, prace naprawcze i konserwacyjne dźwigów osobowych i towarowych z usługą pogotowia technicznego, w podziale na 3 części.
Dodano: 2023-11-16 - Generalny remont teatralnej windy towarowej w budynku Opery Krakowskiej w Krakowie ul. Lubicz 48
Dodano: 2023-04-26 - Serwisowanie, prace naprawcze i konserwacyjne dźwigów osobowych i towarowych wraz z usługą pogotowia technicznego i dokonaniem wymaganych przeglądów technicznych oraz wykonaniem pomiarów ochronnych instalacji i urządzeń dźwigowych w zasobach mieszkaniowych, lokalach użytkowych i przychodniach będących w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w podziale na 3 części
Dodano: 2020-11-04 - Wykonanie przeglądów, konserwacji i naprawa dźwigów osobowych, towarowych i platform podnośnych na terenie Szpitala Specjalistycznego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym Sączu
Dodano: 2020-07-17 - konserwacja i bieżące naprawy urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach MS AGH - KC-zp.272-256/20
Dodano: 2020-07-07 - Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej dźwigów, suwnic, urządzeń dla osób niepełnosprawnych i żurawi zainstalowanych w obiektach Uczelni - KC-zp.272-183/20
Dodano: 2020-04-08 - Świadczenie usług polegających na utrzymaniu w ciągłej sprawności oraz wykonaniu konserwacji i napraw dźwigów, platform dla niepełnosprawnych i schodołazów w budynkach Urzędu Miasta Krakowa.
Dodano: 2020-03-23 - Usługa przeglądów serwisowych, konserwacji, napraw i usuwania awarii urządzeń dźwigowych w obiektach Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie przy al. Jana Pawła II 78, 80, 82, 84 oraz wykonanie oceny stanu technicznego urządzenia resursu i przeglądu specjalnego urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach AWF Kraków
Dodano: 2020-03-10 - Utrzymanie w stałej sprawności technicznej i zapewnienie bezpiecznej eksploatacji dźwigów osobowych i towarowych (łącznie 60 dźwigów i 1 dźwignik przemysłowy), w tym wykonywanie obowiązkowych przeglądów okresowych miesięcznych kwartalnych i rocznych, zapewnienie pogotowia dźwigowego oraz usuwanie awarii dźwigów zainstalowanych w jednostkach organizacyjnych Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, których jednostkowy koszt naprawy nie przekracza 6000,00 zł brutto
Dodano: 2020-03-10 - Serwisowanie, prace naprawcze i konserwacyjne dźwigów osobowych i towarowych z usługą pogotowia technicznego i dokonaniem wymaganych przeglądów technicznych oraz wykonaniem pomiarów ochronnych instalacji i urządzeń dźwigowych w zasobach mieszkaniowych / lokalach użytkowych / przychodniach, będących w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w podziale na 3 części
Dodano: 2019-11-21