Przetargi.pl
Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej dźwigów i suwnic zainstalowanych w obiektach Uczelni - KC-zp.272-109/18

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
    REGON: 157700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej dźwigów i suwnic zainstalowanych w obiektach Uczelni - KC-zp.272-109/18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: • Wykonanie przeglądów technicznych zgodnie z postanowieniami art.8 ust. 4, oraz art. 23 ust. 5, ustawy z dnia 21 grudnia 2000r., - o Dozorze Technicznym (Dz. U. nr 122 poz. 1321), z późniejszymi zmianami (Dz. U. z 2002 r. Nr 74, poz. 676 oraz Dz. U. z 2004 r. Nr 96, poz. 959). • Utrzymanie dźwigów i suwnic w stałej sprawności technicznej, z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych. • Prowadzenie wymaganej przepisami, pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych przeglądów i konserwacji oraz wymaganych pomiarów okresowych. • Udział konserwatora w badaniach Dozoru Technicznego. • Wykonywania wymaganych pomiarów. • Sprawdzenie stanu zasilania awaryjnego dźwigu • Wykonywania napraw drobnych. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), osób wykonujących czynności polegające na: • nadzorze technicznym (pogotowie dźwigowe), • działaniach profilaktycznych (regulacje, smarowanie, czyszczenie oraz wymiany zużytych lub uszkodzonych elementów drobnych), • usuwaniu usterek (a także skutków dewastacji), • przygotowaniu dźwigu do badań UDT i udział w nich objętych przedmiotem zamówienia/ będących zespołem pełniącym 24 godzinny dyżur. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu Pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę, kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że we wzorze umowy przewidział kary umowne za nie wywiązanie się z ww. obowiązku. Zamawiający wymaga osób które będą wykonywać przedmiot zamówienia: a) co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do konserwacji dźwigów osobowych i towarowych o napędzie elektrycznym i hydraulicznym (ze sterowaniem stycznikowo-przekaźnikowym oraz mikroprocesorowym) b) co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do konserwacji suwnic ogólnego przeznaczenia c) co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do konserwacji Żurawi przenośnych. d) co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do konserwacji urządzeń dla osób niepełnosprawnych Ponadto e) każda z wymaganych osób winna posiadać uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku EKSPLOATACJI e) co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku DOZORU I POMIARÓW o napięciu nie wyższym niż 1 kV
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu (nie dopuszcza się wpłaty gotówką): przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922 nr SWIFT: PKO PP LPW Zamawiający przypomina, że za skuteczne wniesione wadium uznaje się zaksięgowane kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (AGH).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załączniki Nr 1, Nr 1A, Nr 1B do SIWZ. 2. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów. 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach