Przetargi.pl
konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności instalacji i urządzeń: wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, węzła cieplnego i stacji uzdatniania wody, systemu klimatyzacji i wentylacji , agregatów chłodniczych oraz usuwanie awarii w budynku Zachęty Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, przy Pl. Małachowskiego 3

Zachęta Narodowa Galeria Sztuki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, Plac Małachowskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8275854 , fax. 022 8277886
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki
    Plac Małachowskiego 3 3
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8275854, fax. 022 8277886
    REGON: 00027594900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zacheta.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: insytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności instalacji i urządzeń: wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, węzła cieplnego i stacji uzdatniania wody, systemu klimatyzacji i wentylacji , agregatów chłodniczych oraz usuwanie awarii w budynku Zachęty Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, przy Pl. Małachowskiego 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności instalacji i urządzeń:wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, węzła cieplnego i stacji uzdatniania wody, systemu klimatyzacji i wentylacji, agregatów chłodniczych oraz usuwanie awarii w budynku Galerii Zachęta w Warszawie przy Pl. Małachowskiego 3. Do zadań wykonawcy należeć będą wszelkie prace mające na celu utrzymanie w stałej sprawności wszystkich w.w instalacji. Zamawiający wymaga codziennej 4-godzinnej obecności pracownika firmy od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych wspólnie przez obie strony. Wykonawca zobowiązany będzie do odbycia raz w miesiącu (ostatniego dnia każdego miesiąca) spotkania z przedstawicielem Zamawiającego i ewentualnie z konserwatorami instalacji elektrycznej i automatyki podsumowującego efekty prac w zakresie objętym umową, wspólnego sporządzenia miesięcznego protokołu podsumowującego wykonane prace. Wykonawcy zobowiązani są określić czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii, przy czym Zamawiający wymaga, że nie może on być dłuższy niż 2 godziny, licząc od momentu zgłoszenia awarii przez zamawiającego do przyjazdu firmy do siedziby zamawiającego. Będzie on stanowić kryterium oceny oferty , a zadeklarowany przez wykonawcę czas posłuży egzekwowaniu powyższego, co będzie miało konsekwencje w postaci naliczania kar umownych za każdą godzinę spóźnienia, ponad zadeklarowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zakres rzeczowo - finansowy awarii będzie każdorazowo określany w protokole spisanym przez strony, a sposób realizacji i koszty muszą być uzgodnione i zatwierdzone przez zamawiającego W zakres konserwacji nie wchodzi wymiana rur powyżej 1 mb oraz urządzeń, których uszkodzenie nastąpiło z przyczyn zewnętrznych, nie zawinionych przez Wykonawcę (których nie można było przewidzieć i im zapobiec ). Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrzenia Zamawiającego we wszystkie konieczne do utrzymania stałej sprawności konserwowanych urządzeń materiały eksploatacyjne. Wielkość zamówienia poniżej 206 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r Nr 223, poz. 1655, ze zm), tj : 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie poprzez wykazanie, że Wykonawca wykonał co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie i wartości, dotyczące konserwacji urządzeń i sieci wod. kan i co na kwotę co najmniej 30 000,- zł brutto każde, z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia . 3. *dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi dysponować 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r w sprawie zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 89 poz. 828). * jeśli Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez wykazanie że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,- zł. 5. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy Pzp); Do potwierdzenia oświadczeniem Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa w pkt. 1. - 5. na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 składanego wraz z ofertą, oraz na podstawie pozostałych dokumentów wymienionych w informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnia na dzień składania ofert. Uzupełnienie dokumentów i oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy i pełnomocnictw może nastąpić zgodnie z postanowieniami art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. oświadczenia do postępowania o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 oraz że Wykonawca nie podlega wy?kluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale III.2) pkt. 3. 4. świadectw kwalifikacyjnych dla osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci 5. wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku, jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie i wartości, dotyczące konserwacji urządzeń i sieci wod. kan i co na kwotę co najmniej 30 000,- zł brutto każde, z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia . W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 8. Polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,- PLN. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa musi zawierać informację, czy ustanowiony wykonawca -pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać też, jakiego konkretnie postępowania ono dotyczy. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Do pełnomocnictwa powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. Wszelką korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wykonawców wymienione w pkt. 1 oraz oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców, pozostałe dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. Wymienione dokumenty należy złożyć w oryginale albo w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, zgodnie z zapisami właściwego dla wykonawcy rejestru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zacheta.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach