Przetargi.pl
„Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia drogowego i w miejscach publicznych na terenie gminy Kamień Krajeński, na urządzeniach stanowiących własność Gminy Kamień Krajeński”.

Gmina Kamień Krajeński ogłasza przetarg

  • Adres: 89430 Kamień Krajeński, Plac Odrodzenia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 389 45 10 , fax. 52 388 63 92
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień Krajeński
    Plac Odrodzenia 3
    89430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 389 45 10, fax. 52 388 63 92
    REGON: 00052745700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mst-kamien-krajenski.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia drogowego i w miejscach publicznych na terenie gminy Kamień Krajeński, na urządzeniach stanowiących własność Gminy Kamień Krajeński”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia drogowego i w miejscach publicznych na terenie gminy Kamień Krajeński, stanowiących własność Gminy Kamień Krajeński polegająca na konserwacji oświetlenia drogowego wszystkich urządzeń, stałym nadzorze nad jego prawidłowym funkcjonowaniem oraz dokonywaniu okresowych pomiarów eksploatacyjnych oględzin i przeglądów technicznych wynikających z prawa budowlanego. Część 1: Niniejszym zamówieniem objęto 42 punkty (oprawy) oświetleniowe: 1. Orzełek – 4 opraw 2. Obkas Osiedle Miejskie - 8 opraw 3. Dąbrówka PGR Nowe- 13 opraw 4. Kamień Topolowa – 1 opraw 5. Duża Cerkwica I Miejskie – 4 opraw 6. Płocicz SKR – 6 opraw 7. Kamień Dworcowa – 6 opraw Ilość punktów oświetlenia w okresie objętym niniejszym zamówieniem może ulec zmianie w przypadku dobudowy nowych punktów świetlnych lub likwidacji istniejących. Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego zobowiązuje się do: a) usuwania awarii obwodu oświetlenia drogowego: w ciągu maks. 4 dni; b) usuwania awarii powodujących np. świecenie się lamp w ciągu dnia: w ciągu maks. 5 godzin (lub w terminie krótszym – wskazanym w ofercie) c) naprawy nieczynnego punktu oświetleniowego: w ciągu maks. 7 dni (lub w terminie krótszym – wskazanym w ofercie) d) usuwania zagrożeń: likwidacji zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu itp.), uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany pochylony lub rozbity słup, złamany lub przekręcony wysięgnik, zwisający klosz lub cała opraw, wyrwane drzwiczki wnęki słupowej lub skrzynki itp.) w trybie natychmiastowym od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu wraz ze zwrotnym potwierdzeniem ich usunięcia Zamawiającemu. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże osobę odpowiedzialną za ten zakres prac. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić całodobowy kontakt z tą osobą. e) naprawy uszkodzonych: styków, połączeń, przewodów w oprawach i słupach, wnęk bezpiecznikowych, końcówek kabli itp. f) wymiany uszkodzonych: bezpieczników, styczników, żarówek, przekaźników zmierzchowych, zegarów astronomicznych, opraw, wysięgników, słupów itp. g) konserwacji: szafek kablowych, oświetleniowych, tablic oświetleniowych w stacjach, h) lokalizacji oraz naprawy uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych, i) ustawiania i regulacji przekaźników zmierzchowych, zegarów astronomicznych j) wykonania przeglądu technicznego w instalacjach i urządzeniach elektrycznych w trakcie ich eksploatacji w celu sprawdzenia stanu technicznego i bezpieczeństwa instalacji i urządzeń obejmującego sprawdzenie: stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, układów zapłonowych opraw, poziomu hałasu i drgań źródeł światła, wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej (1 raz w roku), k) utylizacji zdemontowanych urządzeń oświetlenia oraz źródeł światła zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, l) prześwietleń drzew i krzewów w rejonie punktów oświetleniowych na wskazanie zamawiającego, m) pionowania pochylonych słupów: w ciągu maks. 48 godzin od otrzymania zgłoszenia. n) czyszczenia kloszy lamp oświetleniowych po okresie zimowym (do końca kwietnia). 3) Do czynności obligatoryjnych po stronie Wykonawcy w ramach wynagrodzenia ryczałtowego a wymaganych przepisami prawa zalicza się: a) oględziny linii oświetleniowej, b) pomiary napięć i obciążeń, c) pomiary rezystancji uziemień, d) pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, e) ocenę stanu technicznego sieci oświetleniowej, f) powadzenie dokumentacji techniczno-prawnej (Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji eksploatacyjnej oraz dziennika zgłoszeń awarii), Część 2: 1) Niniejszym zamówieniem objęto 13 punktów oświetlenia ulicznego na ul. Brzozowej w Kamieniu Krajeńskim w tym: a) Słup – MABO 07p z wysięgnikiem L+1m oraz stelażem pod jeden panel (wysokość całkowita od podstawy ok. 8m; stożek o przekroju okrągłym; okienko rewizyjne na wysokości ok. 60cm od postawy; wysokość zawieszenia oprawy nad gruntem ok. 7,45m; zabezpieczenie wg EN 60529 – min. IP 3 X; zabezpieczenie przed uderzeniem – kategoria IK 08 wg EN 50102; bezpieczeństwo bierne konstrukcji przy uderzeniu pojazdem – klasa 0 EN 12767); b) Oprawa uliczna GLC-LD01 (dwumodułowa, moc LED 56W) – 1 oprawa/lampa c) Panel fotowoltaiczny LT-BC-180W (moc 180W; typ polikrystaliczny; napięcie 12VDC/24VDC, liczba komórek 72; wymiar 1382x983x35mm) – 1 panel/lampa; d) Akumulator żelowy HZY EV 12-110 Ah (napięcie znamionowe 12V, pojemność 110 Ah) – 2szt./lampa; e) Regulator solarny ładowania Phocos CIS 20-2L (wodoodporny regulator ładowania 12/24V; maks. prąd obciążenia 20A; napięcie pracy AUTO 12/24 DC; automatyczna detekcja, adaptacja zmierzchowa; programowanie pilotem; tryb ładowania PWM, stopień ochrony IP 68) - 1 regulator/lampa. Zakres zamówienia: a) usuwanie awarii oświetlenia drogowego: w ciągu maks. 4 dni od chwili otrzymania zgłoszenia; b) usuwanie awarii powodujących np. świecenie się lamp w ciągu dnia: w ciągu maks. 5 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia; c) naprawa nieczynnego punktu oświetleniowego: w ciągu maks. 7 dni od chwili otrzymania zgłoszenia (lub w terminie krótszym - wskazanym w ofercie); d) usuwanie zagrożeń: likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu itp.), uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany pochylony lub rozbity słup, złamany lub przekręcony wysięgnik, zwisający klosz lub cała opraw, wyrwane drzwiczki wnęki słupowej lub skrzynki itp.) w trybie natychmiastowym od chwili otrzymania zgłoszenia wraz ze zwrotnym potwierdzeniem ich usunięcia Zamawiającemu; e) naprawa uszkodzonych: styków, połączeń, przewodów w oprawach i słupach, wnęk bezpiecznikowych, końcówek kabli itp. f) wymiana uszkodzonych: bezpieczników, styczników, opraw, słupów itp. g) ustawianie i regulacja regulatorów ładowania; h) Wykonanie przeglądu technicznego w instalacjach i urządzeniach elektrycznych w trakcie ich eksploatacji w celu sprawdzenia stanu technicznego i bezpieczeństwa instalacji i urządzeń obejmującego sprawdzenie: stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, układów zapłonowych opraw, poziomu hałasu i drgań źródeł światła, wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej, i) Utylizacja zdemontowanych urządzeń oświetlenia oraz źródeł światła zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, j) Pionowanie pochylonych słupów: w ciągu maks. 48 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia k) Czyszczenie paneli i opraw lamp oświetleniowych (minimum raz z w roku po okresie zimowym); l) Sporządzanie informacji z wykonanych czynności, którą należy przedłożyć Zamawiającemu – sprawozdania kwartalne. Do czynności obligatoryjnych po stronie Wykonawcy a wymaganych przepisami prawa zalicza się: a) oględziny urządzeń oświetleniowych, b) pomiary napięć i obciążeń, c) pomiary rezystancji uziemień, d) pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, e) ocenę stanu technicznego urządzeń oświetleniowych, f) powadzenie dokumentacji techniczno-prawnej (Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji eksploatacyjnej oraz dziennika zgłoszeń awarii), Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby prace przy eksploatacji i konserwacji oświetlenia w ramach realizacji umowy, były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę min. 1 pracownika wykonującego prace, o których mowa powyżej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 powołanej ustawy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymogów w tym zakresie. Zamawiający oceni ww. warunek udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 o SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz ofertowy 2. zobowiązanie osób trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, 3. Dokument potwierdzający uprawnienie osoby/osób do złożenia oferty, jeżeli nie wynika to z odrębnych dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach