Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg
- Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6173595 , fax. (012) 6173595, 6173363
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Al. Mickiewicza 30 30
30-059 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363
REGON: 00000157700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i utrzymanie stałej sprawności technicznej, dźwigów i suwnic zainstalowanych w obiektach AGH w Krakowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Konserwacja i utrzymanie stałej sprawności technicznej, dźwigów i suwnic zainstalowanych w obiektach AGH w Krakowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -Ocena spełniania opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). -W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dn. 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych. -O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sytuacji ekonomicznej i finansowej. -Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien wykazać, że: Spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Wykonawca winien dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami Prawa Budowlanego w zakresie wykonywania robót elektrycznych oraz do konserwacji suwnic - wydane przez UDT; Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 3 (trzy) realizacje na łączną kwotę 250.000 złotych (brutto), odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wykonawcy biorący udział w postępowaniu winni wykazać brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, z postępowania poprzez złożenie następujących dokumentów: Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c.; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 oraz o braku podstaw do wykluczenia z oparciu o art. 24 ust. 1 i 2. -Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Wypełniony Formularz Oferty; Szczegółowa kalkulacja cenowa; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykaz wykonywanych usług dok. potwierdzające należyte wykonanie usługi; 1. Wykaz osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w powyższym wykazie zostały wskazane osoby którymi będzie dysponował. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane w warunkach udziału w postępowaniu.; Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka roboczogodziny
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących żurawia HIAB oraz hakowych urządzeń załadowczych: zadanie nr 1 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących żurawia HIAB podlegającego nadzorowi DT;zadanie nr 2 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących hakowych urządzeń załadowczych, podlegających nadzorowi DT (SAMOCHÓD SPECJALNY JELCZ 862 MK IV MULTILIFT, VOLVO 6X6 MULTILIFT MK IV)
Dodano: 2015-08-27 - 03/2015
Dodano: 2015-02-16 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie prowadzenia konserwacji, pogotowania dźwigowego i napraw bieżących dźwigów, w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, w obiektach UJ zlokalizowanych w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/632/2014
Dodano: 2014-11-27 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie prowadzenia konserwacji, pogotowania dźwigowego i napraw bieżących dźwigów, w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia, w obiektach UJ zlokalizowanych w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/511/2014
Dodano: 2014-11-03 - Konserwacja dźwigów szpitalnych w ilości 18 sztuk, modernizacja dźwigów w zakresie napędów i sterowania w ilości 3 sztuki
Dodano: 2014-04-15 - Modernizacja windy szpitalnej w budynku D
Dodano: 2014-03-12 - Konserwacja i utrzymanie stałej sprawności technicznej, dźwigów i suwnic zainstalowanych w obiektach Uczelni
Dodano: 2014-02-28 - Serwisowanie, prace naprawcze i konserwacyjne dźwigów osobowych i towarowych wraz z usługą pogotowia technicznego w zasobach mieszkaniowych, lokalach użytkowych i przychodniach zdrowia NZOZ będących w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych Krakowie, w podziale na 3 części.
Dodano: 2013-11-12 - Wymiana lin w dźwigach szpitalnych budynek E
Dodano: 2013-08-13 - Konserwacja i wykonanie pomiarów ochronnych urządzeń dźwigowych ZZOZ w Wadowicach, znak: 46/2013
Dodano: 2013-07-11