Przetargi.pl
Konserwacja i utrzymanie placów zabaw od dnia zawarcia umowy do 15 grudnia 2016 r

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2016-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 01525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i utrzymanie placów zabaw od dnia zawarcia umowy do 15 grudnia 2016 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie placów zabaw oraz siłowni plenerowych od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 15 kwietnia 2016 r.) do 15 grudnia 2016 r., w tym: 1.Do planowanych prac odnoszących się do konserwacji i utrzymania placów zabaw należy: a)wymiana piasku we wszystkich piaskownicach (głębokość wymiany, tzn. wywozu starego i dostarczenia nowego piasku - 20 cm); piasek kopalniany 0,2 - 2 mm; piasek wolny od zanieczyszczeń bakteriologicznych - atest wyrobiska; w łącznej ilości 150 m3; terminy wymiany piasku zostaną określone po podpisaniu umowy; b)wymiana piasku na polach piaskowych w łącznej ilości 200 m3; terminy wymiany piasku zostaną określone po podpisaniu umowy; c)mycie wodą z detergentem - urządzeń zabawowych w trakcie trwania umowy; terminy zostaną określone po podpisaniu umowy; d)konserwacja placów zabaw - codzienny monitoring placów zabaw; przegląd urządzeń, zgłaszanie do urzędu awarii i nieprawidłowości; wykonywanie drobnych napraw urządzeń nie wymagających zakupu materiałów (np. dokręcenie obluzowanych wkrętów, przybicie desek, naprawa zamków, demontaż elementów stwarzających zagrożenie itp.), przy czym materiałami Wykonawcy są: wkręty, gwoździe, śruby, deseczki i sklejki o powierzchni nie przekraczającej 0,5 m2 w jednym elemencie bez ograniczeń ilościowych, drobne elementy metalowe zawiasów i zamków - płaskowniki; zmywanie graffiti z urządzeń zabawowych, w przypadku braku możliwości usunięcia przy pomocy środków chemicznych - zamalowanie graffiti (przy czym środki chemiczne i farba są materiałem Wykonawcy); e)prace porządkowe, w tym: sprzątanie terenów placów zabaw oraz opróżnianie koszy na terenie placów zabaw; wygrabianie pól piaskowych; zamiatanie alejek; f)prace ogrodnicze (zieleniarskie), w tym: usuwanie suszu, wykaszanie trawników (częstotliwość w zależności od potrzeb, przy czym maksymalna dopuszczalna wysokość trawy wynosi 10cm; pielenie roślinności; podlewanie terenów zieleni (w zależności od potrzeb);wygrabienie liści (w zależności od potrzeb); wyrównanie podłoża (w zależności od potrzeb) z wywozem urobku; g)przestawienie ławek na terenie parku przy ul.Przytyk, lokalizacja oraz termin zostaną określone po podpisaniu umowy; 2.Do planowanych prac odnoszących się do konserwacji i utrzymania siłowni zewnętrznych należy: a)Konserwacja siłowni zewnętrznych, w tym: w razie odgłosów tarcia lub skrzypienia urządzeń siłowych w trakcie pracy należy wkropić niewielką ilość smaru w sprayu w miejscach ruchomych; poluzowane śruby dokręcać; sprzątać tereny wokół siłowni (200 m2 każdy) oraz wykosić trawę z terenu siłowni. Przedmiot zamówienia, w tym maksymalne ilości i krotności prac - szczegółowo opisuje: załącznik nr 1A do Ogłoszenia (Opis przedmiotu zamówienia), stanowiący równocześnie załącznik nr 1) do wzoru umowy oraz załącznik nr 1B do Ogłoszenia, stanowiący o maksymalnej krotności prac do wykonania (Formularz cenowy), stanowiący równocześnie załącznik nr 3) do wzoru umowy, a także wzór umowy zawarty w pkt IV.4.15) niniejszego Ogłoszenia. II. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art.29 ust.4 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych: a)Wykonawca/Podwykonawca realizujący zamówienie musi zatrudniać do konserwacji i utrzymania placów zabaw przez cały okres realizacji zamówienia - co najmniej jedną osobę na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Równocześnie informuje się, iż wymóg ten zostanie przez Wykonawcę/Podwykonawcę spełniony (przy uwzględnieniu powyższego) poprzez: zatrudnienie nowej osoby lub wyznaczenie do realizacji zamówienia - pracownika już zatrudnionego; b)Pozostałe warunki dotyczące zatrudnienia ww. osoby określone są we wzorze umowy oraz załączniku nr 2) do wzoru umowy Ogłoszenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000013
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie żąda się wniesienia przez Wykonawców wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną