Przetargi.pl
”Konserwacja i utrzymanie odcinków uszkodzonej nawierzchni dróg leśnych gruntowych za pomocą kruszywa łamanego na terenie Nadleśnictwa Międzyrzecz- leśnictwa: Bobowicko, Chycina i Gorzyca”

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, Poznańska 38
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 95 741 2366
  • Data zamieszczenia: 2023-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzyrzecz
    Poznańska 38
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. +48 95 741 2366
    REGON: 810539226
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzyrzecz.szczecin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ”Konserwacja i utrzymanie odcinków uszkodzonej nawierzchni dróg leśnych gruntowych za pomocą kruszywa łamanego na terenie Nadleśnictwa Międzyrzecz- leśnictwa: Bobowicko, Chycina i Gorzyca”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych drogowych obejmujących konserwację, utrzymanie oraz awaryjne naprawy odcinków uszkodzonej nawierzchni dróg leśnych gruntowych na terenie leśnictw Bobowicko, Chycina i Gorzyca – teren Nadleśnictwa Międzyrzecz – lokalizacja w zał. nr 1A i 1B do SWZ o łącznej pow. 31500 m².Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje :• Wykorytowanie podłoża na grubości ok. 7 cm,• Doziarnianie kruszywem łamanym naturalnym o frakcji 0-31,5 mm grubość 7 cm po zagęszczeniu,• Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem (GRC) GR. 20 CM i Rm= 2,5 MPa zagęszczeniem i pielęgnacją wykonane na miejscu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 zł .Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykon.w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 299).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Pekao SA I O w Międzyrzeczu nr rachunku:06 1240 3578 1111 0010 6676 5724 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Konserwację i utrzymanie odcinków uszkodzonej nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Międzyrzecz”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) SWZ należy przekazać Zam. wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifik. podpisem elektron.osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykon., który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.11.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.11.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania określonej sytuacji ekonomicznej.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 100 000, 00 zł. (słownie: sto tysięcy zł).4) zdolności technicznej lub zawodoweja) Warunek ten w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 2 robót budowlanych (przez 1 robotę rozumie się wykonywanie robót na podstawie 1 umowy), których przedmiotem była robota polegająca na stabilizacji gruntu cementem , o wartości tych robót nie mniejszej niż 246 000,00 zł brutto każda.W przypadku, gdy ww. roboty będą stanowiły część jednej całkowitej roboty budowlanej (jednej umowy), to wykonawca będzie musiał wskazać jaką wartość w całej robocie budowlanej stanowiła robota obejmującego wykonanie robót z zakresu stabilizacji gruntu cementem(w rozumieniu jak w pkt a))b) Warunek ten, w zakresie dysponowania sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zmówienia następującym sprzętem:- samojezdnym stabilizatorem gruntu,- samojezdnym rozsypywaczem cementu,- równiarką drogową,- wałem wibracyjnym o masie co najmniej 15 ton.7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9 SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach