Nadleśnictwo Sulęcin ogłasza przetarg
- Adres: 69200 Sulęcin, ul. Lipowa
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 957 553 651 , fax. 957 554 100
- Data zamieszczenia: 2017-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Sulęcin
ul. Lipowa 20
69200 Sulęcin
tel. 957 553 651, fax. 957 554 100
REGON: 21004417600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_sulecin/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sulęcin w 2017 r. – Leśnictwo Brzeźno i Sulęcin” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sulęcin w 2017 r. – Leśnictwo Brzeźno i Sulęcin”. Wspólny Słownik Zamówień: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sulęcin w Leśnictwach Brzeźno i Sulęcin. W ramach robót związanych z konserwacją i utrzymaniem dróg na terenie Nadleśnictwa Sulęcin przewidziano wykonanie poniższych robót: - koryto na głębokość 15- 20 cm pod wzmocnienie nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem o szer. 3,50 m [m2] pod warstwę konstrukcyjną z kruszywa łamanego 0/63 mm [m2] - podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa dolna) 0/63 mm gr. warstwy 15 cm i szer.3,5 m [m2] - podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa górna) 0/31,5 mm gr. warstwy 7 cm i szer.3,5 m [m2] - wykonanie poboczy - formowanie i zagęszczanie poboczy z gruntu pozyskanego z korytowania o szerokości 75 cm, [m2]. Przybliżoną lokalizację odcinków dróg zaznaczono na załącznikach graficznych załączonych do SIWZ. Zakres robót wraz z wyszczególnieniem poszczególnych prac związanych z utrzymaniem dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sulęcin przedstawiony jest w następujących załącznikach: - Zał. nr 8 Załącznik graficzny od nr 1 do nr 2; - Zał. nr 9 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 500 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PEKAO SA I/O Sulęcin nr rachunku: 97 1240 3624 1111 0000 3063 3036 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na "Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sulęcin w 2017 r. – Leśnictwo Brzeźno i Sulęcin” bądź podaniem sygnatury sprawy, tj. S.270.2.6.2017. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do dnia 27 października 2017 r. do godziny 10:00 zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 3-4(kasa). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego poniżej (art. 46. Ust. 4a PZP). Wykonawcy, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości określonej w pkt. 17 SIWZ. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 6.2. pkt 3 ppkt. 3.1. -3.3. SIWZ) lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej (warunki wskazane w pkt 6.2. ppkt 2 SIWZ) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) złożenia oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ) podmiotu trzeciego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał); 2) złożenia oświadczenia (Załącznik nr 10 do SIWZ) o zobowiązaniu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; 3) przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 7.2. ppkt. 5- 12 SIWZ. Dokumenty wymienione w pkt 7.2. ppkt. 5- 12 SIWZ, Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 7.2. ppkt. 5, 8, 9 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 7.4 ust. 1 lit. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 7.4. ust. 1) lit. b) SIWZ powinny być wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 112054E w m. Stanisławice
Dodano: 2021-10-21 - Remonty i bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Łubniany
Dodano: 2021-02-24 - Remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Biała Podlaska w 2021 roku.
Dodano: 2021-02-17 - Remont dróg gruntowych naturalnych i ulepszonych, będących własnością Gminy Miejskiej Biała Podlaska w 2021 r.
Dodano: 2021-02-09 - Remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Biała Podlaska w 2021 roku.
Dodano: 2020-12-31 - Remonty i bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Łubniany
Dodano: 2020-12-30 - Remont dróg gruntowych naturalnych i ulepszonych, będących własnością Gminy Miejskiej Biała Podlaska w 2021 r.
Dodano: 2020-12-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 112054E w m. Stanisławice
Dodano: 2020-07-23 - Wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej jezdni oraz wymiana krawężników betonowych w ulicy Akademickiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Artyleryjską do skrzyżowania z ulicą Kopernika w Białej Podlaskiej
Dodano: 2020-04-10 - Przebudowa drogi dojazdowej - dalszy ciąg ul. Ogrodowej w Pławnie
Dodano: 2019-11-26