Przetargi.pl
KONSERWACJA I UTRZYMANIE BOISKA Z NAWIERZCHNIĄ TRAWIASTĄ ORAZ BIEŻNIĄ TARTANOWĄ Z PRZESZKODAMI NA TERENIE CENTRUM SZKOLENIA ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI W ZEGRZU

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA I UTRZYMANIE BOISKA Z NAWIERZCHNIĄ TRAWIASTĄ ORAZ BIEŻNIĄ TARTANOWĄ Z PRZESZKODAMI NA TERENIE CENTRUM SZKOLENIA ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI W ZEGRZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie boiska z nawierzchnią trawiastą oraz bieżnią tartanową z przeszkodami na terenie Centrum Szkolenia Łączności i Informatyki w Zegrzu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ 6. Wizja lokalna: Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 3 ustawy Pzp zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu Wykonawców. Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej (przed złożeniem oferty) na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Zamawiający umożliwi zadawanie pytań do treści SIWZ. Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty, 7. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień: 06 maja 2020 roku o godz. 10:00. Miejsce zbiórki: Biuro Przepustek ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej. W przypadku, gdy na zebranie stawi się co najmniej jeden Wykonawca, z zebrania zostanie sporządzona notatka, zawierająca wszystkie zadane pytania wraz z odpowiedziami dotyczącymi treści SIWZ. Notatka zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. Koszty uczestnictwa w zebraniu Wykonawców ponoszą uczestnicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212290-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą. 2. Wysokość wadium w wysokości: 2600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100 groszy ). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 Tytułem „Wadium do ZP/26/2020 (nazwa i NIP Wykonawcy)” 4. Wobec zaistniałej, wyjątkowej sytuacji związanej z zagrożeniem rozprzestrzeniania się wirusa SARS – CoV2 wywołanego chorobą COVID – 19, Zamawiający dopuszcza przesłanie gwarancji wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do jej wystawienia. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń w treści muszą spełniać wymagania zawarte w Rozdziale VIII SIWZ . Dokument dot. wadium należy przesłać na adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach