Przetargi.pl
Konserwacja i usuwanie awarii w instalacjach telefonicznych w obiektach położonych na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie- ZP/0545/2010

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6173595 , fax. (012) 6173595, 6173363
  • Data zamieszczenia: 2010-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363
    REGON: 00000157700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i usuwanie awarii w instalacjach telefonicznych w obiektach położonych na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie- ZP/0545/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia należy prowadzić systematyczną konserwację i usuwanie awarii w instalacjach telefonicznych obejmujących: centrale telefoniczne ( SLICAN, MIKROTEL, KAREL), aparaty telefoniczne, instalacje wewnętrzne i numery wewnętrzne w obiektach usytuowanych na terenie Miasteczka Studenckiego AGH. 1.Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)utrzymanie stałej sprawności wszystkich urządzeń objętych umową, 2)przegląd i konserwacja instalacji we wszystkich obiektach MS AGH co najmniej jeden raz w miesiącu, 3)prowadzenie stałej kontroli rachunków telefonicznych TP S.A. z taryfikacją wewnętrzną w poszczególnych obiektach objętych umową, 4)prowadzenie stałej kontroli zgodności taryfikatorów w centralach telefonicznych pod względem obowiązujących taryf, numerów kierunkowych, stref czasowych wprowadzanych przez TP S.A., 5)wykonanie szczegółowych comiesięcznych wydruków z wszystkich urządzeń, które posiadają taryfikatory wewnętrzne, 6)wprowadzanie limitów złotówkowych w centralach gdzie występuje możliwość korzystania abonentów z sieci TP S.A. w poszczególnych obiektach. Kwoty zgodne z wpłatami na rozmowy dokonanymi przez studentów u kierownika obiektu, 7)przyjmowanie zgłoszeń o awariach przez 24 godz/dobę, 8)w razie awarii przystąpienie do jej usunięcia najpóźniej do 1 godziny od momentu zgłoszenia, 9)ścisła współpraca z TPSA w zakresie obsługi łączy telefonicznych Miasteczka Studenckiego (doradztwo, pisma, reakcje na awarie numerów telefonicznych zewnętrznych i sieci TP S.A. rozwiązywanie wszystkich problemów z łącznością), 10) informowanie Działu Obsługi Technicznego na bieżąco o problemach i wszelkich awariach związanych z łącznością na terenie Miasteczka Studenckiego AGH, 2.W ramach wynagrodzenia wykonawca na własny koszt dostarczać będzie następujące materiały: 1)kable połączeniowe do aparatów telefonicznych, 2)kable słuchawkowe do mikrotelefonów (sznury kręcone), 3)drobne elementy elektroniczne : tranzystory, oporniki, diody, lampki kontrolne, układy scalone itp., 4)kołki rozporowe, gwoździe, opaski, uchwyty do kabli, 5)inne materiały konieczne do wykonywania prac konserwacyjnych o wartości jednostkowej do 20 zł, 3.Użyte przez Wykonawcę do konserwacji materiały muszą być : a)fabrycznie nowe, b)w pełni kompatybilne z istniejąca siecią telefoniczną. 4.Zestawienie obiektów oraz zainstalowanych w nich central telefonicznych z ilością aparatów stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 5.Wycenę usługi Wykonawca musi przedstawić uwzględniając ww. opis przedmiotu zamówienia, projekt umowy oraz załącznik nr 8 i wypełnić załącznik nr 4 (FORMULARZ SPECYFIKACJI CENOWEJ ) do SIWZ 6.Wykonawca winien wyrazić zgodę na minimalny okres płatności 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 7.Wykonawca winien posiadać : a. certyfikat serwisu autoryzowanego lub przeszkolenia w zakresie obsługi i programowania zainstalowanych central SLICAN. b. certyfikat serwisu autoryzowanego lub przeszkolenia w zakresie obsługi i programowania zainstalowanych central MIKROTEL. c. certyfikat serwisu autoryzowanego lub przeszkolenia w zakresie obsługi i programowania zainstalowanych central KAREL.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503341109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach