Przetargi.pl
Konserwacja i udrożnienie rowów odwadniających na terenie miasta Milanówka

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
  • Data zamieszczenia: 2011-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i udrożnienie rowów odwadniających na terenie miasta Milanówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji odcinków rowów odwadniających i przywrócenie drożności ich fragmentów oraz udrożnienie przepustów na przedmiotowych rowach. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty obejmujące: -wykarczowanie zakrzaczeń utrudniających swobodny odpływ wody, -oczyszczenie rowów ze śmieci i innych przedmiotów nie stanowiących urządzeń rowów, wykoszenie traw, wygrabienie pozostałości, -odmulenie dna rowów, -pogłębienie rowów, przywrócenie pierwotnego kształtu, -udrożnienie przepustów poprzez ich odmulenie i usunięcie zanieczyszczeń, -wywiezienie urobku wraz z zanieczyszczeniami na składowisko odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany przeprowadzić wyżej wymienione roboty na następujących odcinkach rowów: -odcinek rowu Grudowskiego długości 100mb od składu budowlanego przy ulicy Bocianiej w kierunku ulicy Nadarzyńskiej wraz z przepustem pod ulicą Nadarzyńską, -odcinek rowu Grudowskiego długość 400mb od przepustu pod torami WKD w ulicy Grudowskiej (wraz fragmentem rowu stanowiącego własność Gminy w pasie drogowym ulicy Perłowej, tj. od nieruchomości prywatnej do torów WKD) do ulicy Cichej wzdłuż ulicy Uroczej wraz z przepustami pod zjazdami na posesje, -odcinek rowu Grudowskiego długości ok. 800mb od przepustu pod ulicą Cichą do ulicy Kazimierzowskiej wraz z przepustem pod ulicą Wysoką, -odcinek rowu R4 długość 110mb od ulicy Wysokiej w górę rowu wzdłuż ulicy Dembowskiej, -odcinek rowu R4 długości ok.200mb od ulicy Królewskiej pod ulicą Kasztanową do rzeki Rokitnicy, -rów wzdłuż ulicy Staszica długości 130mb od ulicy Królewskiej do ulicy Dębowej. Przepusty pod ulicami, które Wykonawca zobowiązany jest udrożnić poprzez odmulenie i oczyszczenie: -pod ulicą Nadarzyńską, -pod ulicą Sympatyczną, -pod ulicą Głowackiego, -pod ulicą Szkolną -pod ulicą Ptasią, -pod ulicą Wysoką, -pod ulicą Cichą, -pod ulicą Próżną. Niezależnie od w/w przepustów oczyszczeniu podlegać będą przepusty pod zjazdami indywidualnymi z dróg na grunty prywatne. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest uporządkować zawalone elementy betonowe wlotów i wylotów przepustów na rowie odwadniającym wzdłuż ulicy Staszica pomiędzy ulicą Królewską a Dębową wraz z obetonowaniem kratki ściekowej i końcówki rowu odwadniającego przy skrzyżowaniu ulicy Staszica z ulica Dębową betonem grubości min. 15cm z przezbrojeniem. Wykonanie wyżej wymienionego zakresu robót będzie wymagało użycia sprzętu mechanicznego oraz wykonania prac ręcznych. Odpady komunalne, bioodpady oraz masy ziemne zgromadzone w czasie robót Wykonawca jest zobowiązany wywozić na bieżąco we własnym zakresie. W celu dokładnego określenia wartości robót, Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szczegółową wizję lokalną w terenie. O ile wykonywanie robót będzie utrudniało bądź uniemożliwiało ruch drogowy, Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania właścicieli nieruchomości przyległych do odcinka ulicy, na której prowadzone będą roboty, o utrudnieniach w ruchu na minimum 3 dni przed ich wystąpieniem. Wykonawca, realizując roboty w pasie drogowym, dokona oznakowania terenu robót zgodnie z opracowanym przez siebie projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem. W terenach poza pasem drogowym Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za bezpieczeństwo ludzi i mienia w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót do odbioru końcowego tych robót odpowiedzialny będzie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pierwotnego stanu (odtworzenia) powierzchni biologicznej i innych powierzchni w przypadku ich zniszczenia. Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie. Zamawiający nie wskazuje i nie zapewnia placu dla zaplecza technicznego oraz dostawy energii elektrycznej, wody i innych mediów. Teren zaplecza Wykonawca zorganizuje we własnym zakresie i na własny koszt. Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót z Właścicielami urządzeń infrastruktury technicznej, które znajdują się w obrębie odcinka prowadzonych robót. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje również wszystkie inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 1.000,00 PLN. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 04.08.2011 roku do godziny 1130 . Wadium może być wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Filia Milanówek numer rachunku 62 9291 0001 0086 8336 2000 0050 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Konserwacja i udrożnienie rowów odwadniających na terenie miasta Milanówka lub w formach wymienionych w art. 45 pkt.2-5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Wadium wnoszone przelewem do Banku Spółdzielczego w Białej Rawskiej musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy załączyć do oferty lub zdeponować w kasie Urzędu Miasta w Milanówku ul. Kościuszki 45, a ich poświadczone kopie dołączyć do oferty. Zaleca się, aby dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty został złożony w oddzielnej kopercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach