Przetargi.pl
Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi i monitoringu realizacji umowy na dostarczanie przesyłek pocztowych

Sąd Apelacyjny w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 41 75 423 , fax. 12 41 75 426
  • Data zamieszczenia: 2017-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Krakowie
    ul. Przy Rondzie 3
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 41 75 423, fax. 12 41 75 426
    REGON: 389466000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi i monitoringu realizacji umowy na dostarczanie przesyłek pocztowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 udzielanie wsparcia administratorom i użytkownikom kluczowym systemu w dni robocze w godzinach 7:30-16:30 oraz wyjątkowo w innych terminach zgłoszonych Wykonawcy jako potrzeba wsparcia podczas prac technologicznych; 1.2 rozpoznawanie przyczyn, usuwanie błędów systemu lub oprogramowania (systemów operacyjnych, oprogramowania aplikacyjnego, bazodanowego itp.), oraz ich skutków, a także wszelkich negatywnych skutków spowodowanych korzystaniem z błędnie działających zmodyfikowanych wersji systemu, skutkujące przywróceniem pełnej funkcjonalności i wydajności systemu; 1.3 przygotowanie zapytań, do bazy danych systemu oraz raportów i sprawozdań; 1.4 wykonanie zmian danych w bazie danych systemu; 1.5 migracje danych poprzez eksport i import danych z/do bazy danych; 1.6 analiza potrzeb klienta i opracowywanie na ich podstawie koncepcji rozwiązań software’owych; 1.7 modyfikacja oprogramowania systemu; 1.8 projektowanie i implementacja obsługi nowych funkcjonalności w systemie, zgodnie z ustalanymi wspólnie z klientem priorytetami; 1.9 wdrażanie przygotowanych rozwiązań na serwery klienta; 1.10 opiekę nad serwerami (monitorowanie stanu, usuwanie ewentualnych awarii, nadzór kopii zapasowych, monitorowanie i instalowanie poprawek i nowych wersji na potrzeby systemu dla systemów operacyjnych, oprogramowania aplikacyjnego, bazodanowego itp.); 1.11 stała asysta technika analitycznego w siedzibie Zamawiającego na wniosek Zamawiającego złożony nie później niż 24 godziny (1 dzień roboczy) przed rozpoczęciem pracy technika. 2.Zamawiający przewiduje rozliczenie godzinowe za świadczone usługi zakładając, że maksymalna ilość godzin niezbędnych do wykonania zamówienia nie przekroczy 6500 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach