Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Chałubińskiego 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3882111 , fax. 68 3871281
- Data zamieszczenia: 2016-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
ul. Chałubińskiego 7 7
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 68 3882111, fax. 68 3871281
REGON: 97077473300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i remont urządzeń dźwigowych na okres trzech lat na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętych jest 10 urządzeń dźwigowych, 2 paltformy i wciągnik elektryczny łańcuchowy. 1) Zakres zamówienia: 1. Sprawdzenie stanu technicznego mechanizmów podnoszenia, aparatów i urządzeń bezpieczeństwa 2. Sprawdzenie stanu cięgien, ich mocowania oraz zawiesi 3. Sprawdzenie działania zamków i kontaktów drzwi 4. Sprawdzenia działania wyłączników krańcowych 5. Sprawdzenie działania urządzeń napędowych, sterowniczych, sygnalizacyjnych i oświetlenia 6. Wykonanie napraw wynikających z normalnego zużycia elementów dźwigów 7. Wymiana zużytych części i podzespołów zgodnie z decyzjami Urzędu Dozoru Technicznego 8. Udział konserwatora w badaniach okresowych i nadzwyczajnych związanych z czynnościami Inspektorów UDT 9. Pomiary elektryczne w cenie konserwacji. 2) Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonanie czynności związanych z przeglądami i konserwacją i konserwacją urządzeń dźwigowych - należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2. Konserwator zobowiązany jest do przestrzegania postanowień zawartych w instrukcji urządzeń i wykonywania czynności konserwatorskich nie rzadziej, niż dwa razy w miesiącu. 3. Zleceniobiorca zabezpiecza materiały i części zamienne niezbędne do realizacji zamówienia. 4. Do usunięcia awarii dźwigu zgłoszonej telefonicznie od 7 do 10, Zleceniobiorca przystąpi w dniu zgłoszenia do godz. 15. Jeżeli zgłoszenie nastąpi po godzinie 10-12, to usunięcie awarii nastąpi do godz. 20, a zgłoszenie po godz. 12 - w dniu następnym. 5. Koszty dojazdów do usuwania bieżących awarii dźwigów zawarte w cenie konserwacji miesięcznej. 6. Sytuacje awaryjne będą zgłaszane telefonicznie na numer wskazany przez Zleceniobiorcę 7. Jeżeli zgłoszenie awarii przekracza zakres czynności konserwatorskich i wartość części zużytych do naprawy przekracza wartość 1 000,00 zł netto, jej usunięcie nastąpi po określeniu zakresu prac na podstawie odrębnego zlecenia. 8. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości pracy dźwigu Zleceniobiorca ma obowiązek wyłączenia dźwigu z ruchu z jednoczesnym pisemnym powiadomieniem Zleceniodawcy. 9. Po zakończeniu roku kalendarzowego Zleceniobiorca przedstawi Zleceniodawcy w formie pisemnej ocenę stanu technicznego każdego urządzenia dźwigowego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia. 10. Wykonanie czynności konserwatorskich potwierdzane będzie kartą pracy podpisaną przez upoważnionego pracownika Zleceniodawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507400004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowasol.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja z naprawą 114 szt. podnośników lekkich figur bojowych typu PPL-2A (PFB-2A) do nowszej wersji PPL-2A.
Dodano: 2014-05-21 - remontu głównego 50 (pięćdziesięciu) podnośników lekkich figur bojowych typu PPL-2 (PFB-2a) z modernizacją do nowszej wersji PPL-2A i naprawa 4 (czterech) zmodernizowanych podnośników lekkich figur bojowych typu PPL-2A
Dodano: 2013-06-07 - REMONT GŁÓWNY 20 PODNOŚNIKÓW LEKKICH FIGUR BOJOWYCH TYPU PPL-2(PFB-2a) Z MODERNIZACJĄ DO NOWSZEJ WERSJI PPL-2
Dodano: 2012-02-17