Przetargi.pl
Konserwacja i remont urządzeń dźwigowych na okres trzech lat na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli

Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Chałubińskiego 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3882111 , fax. 68 3871281
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
    ul. Chałubińskiego 7 7
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 68 3882111, fax. 68 3871281
    REGON: 97077473300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i remont urządzeń dźwigowych na okres trzech lat na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętych jest 10 urządzeń dźwigowych, 2 paltformy i wciągnik elektryczny łańcuchowy. 1) Zakres zamówienia: 1. Sprawdzenie stanu technicznego mechanizmów podnoszenia, aparatów i urządzeń bezpieczeństwa 2. Sprawdzenie stanu cięgien, ich mocowania oraz zawiesi 3. Sprawdzenie działania zamków i kontaktów drzwi 4. Sprawdzenia działania wyłączników krańcowych 5. Sprawdzenie działania urządzeń napędowych, sterowniczych, sygnalizacyjnych i oświetlenia 6. Wykonanie napraw wynikających z normalnego zużycia elementów dźwigów 7. Wymiana zużytych części i podzespołów zgodnie z decyzjami Urzędu Dozoru Technicznego 8. Udział konserwatora w badaniach okresowych i nadzwyczajnych związanych z czynnościami Inspektorów UDT 9. Pomiary elektryczne w cenie konserwacji. 2) Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonanie czynności związanych z przeglądami i konserwacją i konserwacją urządzeń dźwigowych - należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2. Konserwator zobowiązany jest do przestrzegania postanowień zawartych w instrukcji urządzeń i wykonywania czynności konserwatorskich nie rzadziej, niż dwa razy w miesiącu. 3. Zleceniobiorca zabezpiecza materiały i części zamienne niezbędne do realizacji zamówienia. 4. Do usunięcia awarii dźwigu zgłoszonej telefonicznie od 7 do 10, Zleceniobiorca przystąpi w dniu zgłoszenia do godz. 15. Jeżeli zgłoszenie nastąpi po godzinie 10-12, to usunięcie awarii nastąpi do godz. 20, a zgłoszenie po godz. 12 - w dniu następnym. 5. Koszty dojazdów do usuwania bieżących awarii dźwigów zawarte w cenie konserwacji miesięcznej. 6. Sytuacje awaryjne będą zgłaszane telefonicznie na numer wskazany przez Zleceniobiorcę 7. Jeżeli zgłoszenie awarii przekracza zakres czynności konserwatorskich i wartość części zużytych do naprawy przekracza wartość 1 000,00 zł netto, jej usunięcie nastąpi po określeniu zakresu prac na podstawie odrębnego zlecenia. 8. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości pracy dźwigu Zleceniobiorca ma obowiązek wyłączenia dźwigu z ruchu z jednoczesnym pisemnym powiadomieniem Zleceniodawcy. 9. Po zakończeniu roku kalendarzowego Zleceniobiorca przedstawi Zleceniodawcy w formie pisemnej ocenę stanu technicznego każdego urządzenia dźwigowego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia. 10. Wykonanie czynności konserwatorskich potwierdzane będzie kartą pracy podpisaną przez upoważnionego pracownika Zleceniodawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowasol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach